هیات مدیره استقلال خوب است اما می‌توانست بهتر هم باشد

هیات مدیره استقلال خوب است اما می‌توانست بهتر هم باشد

محمد نیک سیرت پیشکسوت آبی پوشان در خصوص تحولات مدیریتی استقلال به خبرنگار مهر گفت: ترکیب هیات مدیره استقلال در مجموع خوب است، اما می‌توانست بهتر از این هم باشد. شاید اگر به جای یکی دو عضو نفرات کاریزماتیک‌تری انتخاب می‌شدند، کارایی این هیات مدیره بهتر هم می‌شد.

مهاجم سابق آبی پوشان گفت: نقطه برتری این تیم مدیریتی استقلال خود سردار آجرلو است. او مدیری با تجربه و کاملاً فوتبالی است که در این هیات مدیره یک وزنه به حساب می‌آید و قطعاً محور تیم مدیریتی است.

نیک سیرت تاکید کرد: حداقل اینکه سردار آجرلو مدیری از بدنه فوتبال است، فوتبال و فضای آن را می‌شناسند، پیشکسوتان را می‌شناسد، برخورد با پیشکسوت و اصحاب رسانه را بلد است و در یک کلام او به استقلال نیامده که اینجا مدیریت یاد بگیرد. بلکه مدیری باتجربه است که آمده از تجربه‌اش استفاده کند و من به حضور او خوشبین هستم.

وی افزود: آجرلو از زمانی که در پاس تهران مدیریت می‌کرد شناخته شده است و یکی از ویژگی‌های خوب او نظم محوری است. استقلال در سالهای اخیر از بی نظمی و شخص محوری لطمه دیده و آجرلو کسی است که می‌تواند مقابل این بی نظمی‌ها، خودسری‌ها و شخص محوری‌ها ایستادگی کند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: کاملاً طبیعی است که هیات مدیره جدید باید از مجیدی حمایت کند تا این فرصت از او گرفته نشود با تیمی که خودش آن را بسته و آماده مسابقات کرده، وارد لیگ برتر نشود. این حق مجیدی است که فصل را با استقلال شروع کند و بسیار بعید می‌دانم که هیات مدیره جدید استقلال هم تصمیمی به جز این داشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان از هواداران استقلال هم درخواست کرد تا به تیم مدیریت جدید این باشگاه فرصت دهند تا آنها با آرامش و تمرکز کامل بتوانند بهترین تصمیمات را برای این تیم اتخاذ نمایند.