پرجمعیت ترین خانواده جهان را بشناسید! 240 فرزند

پرجمعیت ترین خانواده جهان را بشناسید! 240 فرزند

این روزها که اکثر زوج ها تمایلی به داشتن فرزند ندارند و یا تک فرزندی را انتخاب نهایی خود تعیین کرده اند، هستند افرادی که بی توجه به تمام مسائل و مشکلات دنیا خانواده ی پرجمعیتی را تشکیل داده اند. وقتی حرف از خانواده پرجمعیت میکنیم تصویر نکنید منظورمان ۷ یا ۸ فرزند است بلکه اعدادی که خواهیم گفت بیش از صدهاست و کاملا دور از تصورات همه ی ما.

مردی که در یکی از روستا های فقیر غنا زندگی می کند، به دلیل تعداد زیاد اعضای خانواده اش معروف شده است. البته جالب است بدانید که بسیاری از اهالی این روستا دقیقاً نمی دانند که این مرد چند زن و چند فرزند دارد اما آماری که به ظاهر تایید شده تر است خبر از یک رکورد غیرقابل باور میدهد.

سبک زندگی این مرد به گونه ای است که همسرانش بعد از ازدواج دیگر در کنار او نیستند و بیشتر وقت خود را صرف نگهداری و بزرگ کردن فرزندانش. یعنی آن ها یشتر اوقات جدا از هم زندگی می کنند اما در آرامش کامل به سر می برند و حتی بعضی از زن ها و بچه ها در کنار یکدیگر هستند و از غذای هم می خورند و از بچه های یکدیگر مراقبت می کنند. بر اساس گزارشات، یکی از اهالی روستا اظهار داشته که این مرد ۴۷ زن و بیش از ۲۴۰ فرزند دارد.

انتشار تصاویر و اخبار مرتبط به این مرد توجه همه را به او جلب کرده است و بسیاری پیشنهاد دادند تا، سرپرست بزرگ ترین خانواده در دنیا خودش را برای ثبت رکورد به گینس معرفی کند.

تعداد اعضای این خانواده به قدری زیاد است که داخل کادر دوربین جا نشده و ممکن نبود تا تمام همسران و فرزندان این مرد به تصویر کشیده شود.