پرستاری در منزل

پرستاری در منزل

با افزایش امید به زندگی و طول عمر سالمندان و همچنین تمایل به سپری کردن باقی عمر این دسته از افراد در منزل خود به جای خانه های سالمندان یا آسایشگاه ها، نیاز به خدمات پرستاری در منزل روز به روز در حال افزایش است. به طوریکه آمار نشان می دهد ۷ نفر از هر ۱۰ سالمند در سنین بالا به خدمات پرستاری آن هم به صورت طولانی مدت نیاز دارند.

اگر والدین سالمند یا بیماری در خانه دارید که نیاز به مراقبت دارند و انجام این مسئولیت از شما ساخته نیست، همین حالا با آسانیسم، یکی از باکیفیت ترین شرکت های پرستاری در کشور تماس گرفته تا دغدغه های شما و مشکلات جسمی این عزیزان سریعا برطرف شود.

چه زمانی با آسانیسم تماس بگیریم؟

اگر بیماری در خانه دارید که به تازگی از بیمارستان مرخص شده و به مراقبت نیازمند است، اگر کودک تان بیمار است و انتقال وی به مراکز درمانی آن هم صرفا برای یک تزریق ساده یا انجام آزمایش ریسک ابتلا به بیماری دیگری چون کرونا را افزایش می دهد یا اگر والدین سالمندتان به دلیل کهولت سن نیاز به نگهداری و مواظبت دارند ولی مشغله های فراوان شما و ضعف توانایی جسمانی مناسب آنها فرصت این کار را از شما گرفته است، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و هر روزی از هفته برای ثبت درخواست خدمات پرستاری در منزل با ما تماس بگیرید. پرستار مجرب شرکت متناسب با نیاز شما فورا به محل اعزام خواهد شد.

خدمات پرستاری در منزل شامل چه مواردی می شود؟

در آسانیسم تعداد سرویس هایی که در این گروه بندی قرار می گیرند، بسیار است. از پرستار سالمند در منزل گرفته تا انجام فیزیوتراپی، سونوگرافی و نمونه گیری آزمایشات همگی در این دسته طبقه بندی می شوند که متناسب با نوع نیاز درخواست کننده متفاوت اند. علاوه بر آن، دیگر سرویس هایی که ارائه می شوند عبارتند از:

کمک و مواظبت از بیمار تازه ترخیص شده از بیمارستان

مراقبت های پزشکی و کمک به پزشک بیمار

انجام تزریقات و سرم تراپی

نمونه گیری آزمایشات

کمک به مصرف صحیح داروها

ترغیب به داشتن تحرک یا کمک به انجام فعالیت های تجویز شده برای بیماری های خاص

توجه به رژیم غذایی

احیای بیمار قلبی

پرستار کودک در منزل

مزایای درخواست خدمات پرستاری در منزل چیست؟

این دسته از خدمات به افراد کمک می کند تا طول درمان خود را در امن ترین محل، یعنی منزل خود سپری کنند. علاوه بر آن

استقلال بیشتری را فراهم می آورد

ماندن و بستری شدن در مراکز درمانی احتمالا باب میل همه نیست. با اینکه به پزشک و پرستار دسترسی دارید، اما باز هم راحتی که در خانه هست، در چنین مکان هایی فراهم آورده نمی شود. این امر برای سالمندان یا بیماران بسیار حائز اهمیت است. قطعا همه ترجیح می دهیم استحمام، دستشویی، غذا خوردن یا خیلی دیگر از فعالیت ها را به راحتی در منزل خود انجام دهیم. خدمات پرستاری در منزل آسانیسم این راحتی را به ارمغان می آورد.

از بروز نیاز مراجعه به مراکز درمانی جلوگیری می کند

از آنجایی که پرستار یا کارشناس ماهر در تمام مدت کنار شما است، شما به تمامی نیازهای پزشکی و درمانی دسترسی خواهید شد. با وجود تکنولوژی امروز، حتی نمونه گیری آزمایش، انجام سونوگرافی یا فیزیوتراپی در منزل نیز ممکن است. به همین منظور، دیگر نیازی به مراجعه مرتب به درمانگاه یا مطب پزشکان مختلف ندارید. در واقع، مطب دکتر را به خانه می آورید.

در وقت و پولتان صرفه جویی خواهد شد

شاید تصور کنید آمدن پرستار به منزل به معنای پرداخت هزینه های گزافی است که شاید هر کسی از پس آن بر نیاید. ولی تصور کنید رفتن به مراکز درمانی به معنای ماندن در ترافیک، در صف های انتظار طولانی و محیط های آلوده است. زمانی که شما می توانستید به کار مورد نظر خود مشغول باشید را مجبور به سپری کردن در چنین مراکزی هستید.

صرفه جویی در وقت، به معنای صرفه جویی در پول است. مادامی که از خدمات پرستاری در منزل آسانیسم استفاده کنید، نیازی به تغییر برنامه های شخصی شما یا بعضا مرخصی گرفتن از سر کار نیست.

خدمات شخصی سازی شده و متمرکز اند

درمانگاه ها یا بیمارستان ها مملو از بیمارانی است که برای دریافت خدمات پزشکی- درمانی مراجعه کرده اند. بعضا افرادی با حال نامساعد که به مراتب نیاز به توجه بیشتری هم دارند. در این شرایط، پزشک و پرستار مجبور به تقسیم زمان و توجه خود میان چندین نفر است. خستگی این روند را قطعا می توانید تصور کنید.

این در حالی است که با حضور پرستار کودک یا پرستار سالمند در منزل خدمات کاملا شخصی سازی شده و متمرکز است؛ یعنی بیمار شما، تنها فرد درخواست کننده خدمات است. بهره گیری از خدمات آسانیسم نه تنها درمان شما را تسهیل و تسریع می بخشد، بلکه خستگی مضاعفی را برای کادر درمان به همراه نخواهد داشت.

از میان شرکت های خدمات پرستاری بسیار، چرا آسانیسم؟

آسانیسم به عنوان یکی از معتبرترین و مجرب ترین پلتفرم های خدمات پرستاری در منزل است که با بهره گیری از توانمندی های پرستاران شرکت های پرستاری متفاوت و نیروی فعال خود، سعی در ارائه خدمات حرفه ای در زمینه بهداشت و درمان طی سال ها فعالیت خود به مردم عزیز کشور داشته است؛ به عبارت دیگر، با استفاده از خدمات ما دیگر نیازی به وقت گذاشتن و گشتن برای پیدا کردن یک پرستار خبره نخواهید داشت. چون که ما این امر را برای شما مهیا کرده ایم.

در واقع، آسانیسم پل ارتباطی میان شما و دیگر شرکت های پرستاری حاذق کشور است که پس از دریافت درخواست شما در حوزه بهداشت و درمان، لیستی از شرکت ها و پرستاران را برایتان فراهم می آورد تا متناسب با نیاز و حتی فاصله منزل خود با مرکز، مناسب ترین موسسه یا پرستار را انتخاب نمایید؛ یعنی نه تنها در زمان پیدا کردن خدمات خوب و دلخواه صرفه جویی خواهد شد، بلکه بیمار یا سالمند شما سریع تر به خدمات دسترسی پیدا خواهد کرد.

علاوه بر زمان، هزینه نیز فاکتور مهم بعدی است. اولویت اصلی آسانیسم، رضایت و آسایش مشتری است و این امر تنها زمانی محقق می شود که خدمات در حرفه ای ترین حالت ممکن با پایین ترین قیمت فراهم آورده شوند. سرویس دهی در بالاترین سطح کیفی به معنای هزینه های بالا و گران نیست. قیمت ها در آسانیسم واقعی و بسیار مناسب اند. تنها کافی است امتحان کنید.

برای ثبت درخواست از آسانیسم به کجا مراجعه کنیم؟

ثبت سفارش از آسانیسم بسیار ساده است. شما می توانید با تماس با پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم  به شماره تلفن ۰۲۱۸۹۵۱۴۱۴۱ از خدمات و نحوه سرویس دهی مطلع شوید. همچنین از طریق وبسایت، با پر کردن فرم مربوط به هر سرویس که تنها ۱ دقیقه به طول می انجامد، درخواست خود را ثبت نمایید. پس از آن کارشناسان ما در اسرع وقت برای انجام هماهنگی های بیشتر تماس خواهند گرفت.

روش بعدی و ساده تر ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن آسانیسم است. اپلیکیشن آسانیسم به منظور تسهیل فرآیند درخواست سرویس راه اندازی شده تا شما عزیزان در هر زمان و مکان امکان ثبت سفارش را داشته باشید. این اپلیکیشن روی پلتفرم بازار آماده و در دسترس است و نحوه ثبت سفارش نیز کاملا مشابه با روند درخواست از طریق وبسایت خواهد بود.

اگر شما نیز به دنبال یک پلتفرم معتبر و مجرب برای خدمات پرستاری در منزل حتی به صورت ۲۴ ساعته، ویزیت پزشک، انجام آزمایش و تزریقات، پرستار کودک در منزل، انجام سونوگرافی، فیزیوتراپی یا گفتاردرمانیهستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.