چاپ کیسه سوزنی پارچه ای ارزان و با کیفیت

چاپ کیسه سوزنی پارچه ای ارزان و با کیفیت

اهمیت استفاده از کیسه پارچه ای سوزنی

امروزه بسیاری از کشورها سعی دارند تا بسته بندی محصولات خود را مبتنی بر راهکارهای محیط زیستی استوار نمایند. سالهاست که کشورهای پیشرفته از بسته بندی های پلاستیکی فاصله گرفته و هر روز نیز بر تعداد این جوامع افزوده می شود. ساک دستی پارچه ای از جمله اقلام مهم بسته بندی رایج این روزهای ما بوده که با قابلیت های تجزیه پذیری بالا در محیط زیست و تنوع در رنگ و دوام توانسته نظر بسیاری از کسب و کارها و فروشگاهها را به خود جلب کند.

مشخصات ساک دستی پارچه ای

کیسه سوزنی یا ساک دستی پارچه ای از جمله خدمات گروه تبلیغاتی پارسیاایده بوده گه امروزه کاربرد و استفاده فراوانی برای بسته بندی محصولات دارد  . از جمله ویژگی های جذاب این محصول می توان به تنوع رنگ آن اشاره کرد که با پالت رنگی و المان های هویتی هر کسب و کاری ارتباط بر قرار می نماید. این محصول دارای ابعاد مختلفی است که بر اساس سنگینی و حجم مرسولات می توان یکی از آنها را به دلخواه انتخاب نمود.

گرماژ ۶۰ گرم و ۹۰ گرم از جمله تفاوت ها و فاکتور های مهم  بوده که در انتخاب برای محصول مورد نظر بسیار مهم است.عموما ترجیح مشتریان پارسیا ایده بر این است که محصولات با وزن بالای ۱۰ کیلو گرم از گرماژ ۹۰ و کمتر از آن از گرماژ ۶۰ گرم استفاده نمایند. البته خصوصیات دیگری نیز مانند حجم محصولات می تواند از فاکتور های انتخاب سایز ساک دستی باشد.

کیسه سوزنی در مدل های مختلف بغل کاست و یا کف کاست و نیز مدل فلت تولید می شود تا استفاده کنندگان بتوانند بر اساس ابعاد و حجم محصول خود یکی از آنها را در سایزبندی مورد نظر انتخاب نمایند. نمونه های عطف دار یا بغل و کف کاست برای اقلام حجیم و نمونه فلت برای اقلام تخت و یا کم حجم مورد استفاده قرار می گیرد. 

کاربرد های ساک دستی پارچه ای

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ،از ویژگی های محصول فوق انطباق پذیری آن با الگوهای زیستی بوده که مهم ترین آن تجزیه پذیری بهتر و بسیار سریع تر نسبت به پلاستیک می باشد. موضوعی که بسیاری از کشورهای توسعه یافته از سالها قبل به سمت آن در حرکت هستند .

اما مشخصات کاربردی دیگری نیز مانند دوام بالا ، استفاده از الیاف مقاوم در برابر آب و گرد و غبار ، ضخامت بیشتر و منعطف در قبال ضربات احتمالی از جمله مواردی است که آن را نسبت به کیسه های پلاستیکی برتری می دهد. علاوه بر این زیبایی و ظرافت ظاهری آن نیز قابل چشم پوشی نیست و جزو مزیت رقابتی نسبت به نوع پلاستیکی محسوب می شود.

چاپ ساک دستی پارچه یا کیسه سوزنی پارچه ای

تبلیغات بخش جداناپذیر از رشد و توسعه هر کسب و کاری است. طبیعتا نمی توان فروشگاه و یا شرکتی را بدون تبلیغ و کار مارکتینگ موفق و یا رو به رشد ارزیابی نمود. از این منظر می بایست از هر ابزار متعارفی مطابق با الگوهای جدید مارکتینگ بهره برد تا مشتریان بیشتری جذب کرد.

ساک دستی تبلیغاتی از جمله اقلامی است که در کنار محافظت و بسته بندی از محتوای خود ، کاربرد بسیار خوبی نیز برای اهداف تبلیغاتی خواهد داشت. کاربردی بودن و نمایه گسترده آن در منظر مخاطبین احتمال ایجاد ارتباط با الگوی چاپی درج شده روی آن را تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد داد. و این دقیقا آن چیزی است که ما از یک محصول تبلیغاتی می خواهیم.

از طرفی با توجه به این که محصول فوق یک بار مصرف نبوده و تا چندین بار می توان از آن استفاده کرد ، بنابراین چاپ تبلیغات مانند لوگو ، عنوان و راههای ارتباطی می تواند بیشتر در معرض دید قرار گیرد و حتی با اهمیت به همین استفاده کاربردی اطلاعات فوق در حافظه بلند مدت دارنده نیز مدت بیشتری قرار میگیرد.

در مجموع می توان کیسه پارچه ای سوزنی را یکی از اقلامی دانست که علاوه بر نوین بودن نوع آن ، استفاده های چند گانه کاربردی و تبلیغاتی را برای ما هدف قرار می دهد. فرایند ثبت سفارش و تولید آن پیچیده نبوده و همه کسب و کارها ، فروشگاهها ، شرکت ها و سایر جاهایی که برای ارسال و بسته بندی محصولات خود از کیسه استفاده می کنند می تواند کاربرد زیاد داشته باشد.