چه تفاوت هایی میان یوسی رایگان و پولی وجود دارد؟

چه تفاوت هایی میان یوسی رایگان و پولی وجود دارد؟

به احتمال زیاد نام یوسی را در بازی پابجی شنیده اید! اما آیا می دانید یوسی چیست و به چه صورت می توانید آن را تهیه کنید؟ آیا می دانید چه تفاوت هایی میان یوسی رایگان و پولی وجود دارد؟ در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص یوسی و نحوه تهیه و استفاده از آن بدانید.

اما قبل از شروع بهتر است اطلاعات کاملی در خصوص یوسی به دست آورید تا بتوانید به تفاوت های آن در نسخه رایگان و پولی پی ببرید.

یوسی در بازی پابجی موبایل چیست؟

یوسی یا UC یکی از ارز های مهم و تاثیرگذار در بازی پابجی است که جمع آوری آن می تواند قدرت ایده آل و مناسبی را در اختیار کاربران خود قرار دهد، از این رو بازیکنان در بازی پابجی به دنبال روش هایی هستند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن، اقدام به دریافت یوسی کنند اما تهیه یوسی برای آن ها چه مزایایی را به دنبال دارد؟ چرا اکثر کاربران به دنبال یوسی هستند؟

ارز در بازی های خارجی همانند پرداخت درون برنامه ای است که با استفاده از آن شما می توانید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. در بازی پابجی، یوسی نیز در واقع این امر را برای شما محقق می سازد و با استفاده از آن می توانید به دست آورد های بسیار ایده آلی در بازی برسید که در ادامه اطلاعات کامل تری در این خصوص به شما عزیزان ارائه می کنیم.

چطور می توان در بازی پابجی از یوسی استفاده نمود؟

شیوه استفاده از یوسی در بازی پابجی به هیچ عنوان سخت نیست! شما از طریق روش های زیادی می توانید اقدام به دریافت یوسی کنید که برخی از آن ها رایگان و برخی دیگر پولی هستند! حال سوالی ممکن است اینجا برای کاربران به وجود بیاید که آن هم این است که آیا یوسی های رایگان با پولی دارای تفاوت هایی هستند؟ اگر پاسخ بله است، کدام یک بهتر است؟

این سوال، سوال بسیار خوبی است اما پاسخی که به کاربران می دهیم، خیر است. در واقع هیچ تفاوتی میان یوسی های رایگان و پولی وجود ندارد و جفت آن ها تماما یکی هستند اما یوسی های پولی مزایای بهتری نسبت به یوسی های رایگان دارند، از جمله این مزایا تهیه یوسی در زمانی کوتاه است.

عموما برای  به دست آوردن یوسی رایگان باید زحمت بسیار زیادی بکشید چراکه یوسی ها در واقع با استفاده از فرایند هایی همچون فالو کردن شبکه های اجتماعی، انجام ماموریت ها، نصب اپلیکیشن ها و…. به دست می آیند که علاوه بر آن که تعداد آن ها بسیار کم است، زمان زیادی را نیز از شما خواهند گرفت.

از این رو بهتر است از یوسی های پولی استفاده کنید تا در مدت زمانی کوتاه، به آن تعداد یوسی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید اما چطور؟ این فرایند نیز بسیار ساده است که در ادامه به شما عزیزان معرفی می کنیم.

چطور یوسی پولی را به دست آوریم؟

نکته قابل توجه ای که در این بخش وجود دارد، این است که خرید یوسی نیاز به دلار دارد و باید با استفاده از کارت های بین المللی اقدام به تهیه و خرید آن ها نمود. از این رو اکثر کاربرانی که علاقه مند به بازی پابجی هستند متاسفانه فراهم کردن کارت بین المللی برای آن ها کمی سخت و دشوار است.

در همین خصوص بهترین روش برای به دست آوردن یوسی پولی، استفاده از سایت های واسطی است که این خدمات را به بهترین شکل برای شما انجام دهند. در میان تمامی سایت هایی که می توانند از خدمات خرید یوسی آن ها استفاده کنید، بدون شک برند آسان جم بهترین و مناسب ترین وبسایت در این زمینه است که با مراجعه به وبسایت آن ها می توانید اطلاعات کامل تری از آن ها به دست آورید.

قیمت یوسی به چه صورت است؟

عموما سایت ها با بسته بندی های متفاوت و معینی که برای شما آماده ساخته اند، یوسی را به فروش می رسانند. این که قیمت یوسی چطور محاسبه می شود به بررسی های تخصصی تری نیاز دارد اما در حالت کلی شما با مراجعه به سایت آسان جم می توانید انواع پک های خرید یوسی که از ۲۵ هزار تومن به بالا شروع می شوند را تهیه کنید.

اگر تصور می کنید که نیاز به اطلاعات کامل تر و دقیق تری در این خصوص دارید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وبسایت آسان جم با واحد پشتیبانی آن ها در تماس باشید تا بتوانید به تمامی سوالات خود پاسخ دهید.