۷ تا از بهترین سلاح های بازی فری فایر

۷ تا از بهترین سلاح های بازی فری فایر

تمام کسانی که به بازی های سبک بتل رویال علاقه دارند و این سبک از بازی ها را دنبال میکنند می دانند که چه عواملی در بالا بردن کیفیت بازی شما تاثیر گذار است.شما می توانید با ترفند های مختلفی سطح کیفیت بازی خود را بالا ببرید ولی قطعا بدون شناختن سلاح ها و در اختیار داشتن یک سلاح خوب نمی توانید به یک بازیکن حرفه ای تمام عیار تبدیل شوید
امروزه بازی های گوناگونی در سبک بتل رویال وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند ولی چیزی در تمامی ان ها مشترک است این است که همه خدمات بازی مثل اسکین ها و لباس ها و… را به صورت رایگان در اختیار من و شما قرار نمی دهند برای همین منظور همه ان ها واحد پولی مخصوص خود را در بازی طراحی کرده اند تا با خرید انها بتوانیم از امکانات پولی بازی استفاده کنیم.
یکی از دلایل خرید جم بازی فری فایر داشتن ۷ تا از سلاح های بازی فری فایر است، خرید جم بازی فری فایر به شما کمک می کند تا با اختیار داشتن بهترین سلاح های فری فایر به راحتی در طول بازی از پس دیگر بازیکنان بر بیایید و بازی راحت تری را بدون خسته شدن تجربه کنید.

این موضوع بسیار دارای اهمیت است.شما تصور کنید در بازی با یکی دیگر از بازیکنان رو به رو شوید و سلاح مناسبی در اختیار نداشته باشید.البته احتمالا نا مناسب بودن سلاح خود را زمانی متوجه می شوید که توسط دشمن کشته شده اید و دلیل ان هم این است که شما سلاح ها را به خوبی نمی شناسید و نمی دانید چه زمانی باید از چه سلاحی استفاده کنید
ما در این مقاله ۷ تا از بهترین سلاح های بازی فری فایر را به شما معرفی میکنیم تا با استفاده از ان ها سطح بازی خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید.
M4A1
این سلاح دارای برد متوسط و تا حدی طولانی است و در اکثر درگیری ها می توانید از ان ها استفاده کنید. سلاح M4A1 از زمان عرضه در بازی Free Fire در سطح بالایی قرار دارد. این سلاح بیشترین طرفدار را در میان دیگر سلاح ها دارد. این سلاح را اگر با دیگر سلاح ها ترکیب کنید می توانید یکی از بهترین اسلحه های بازی Free Fire را در دست داشته باشید. در بازی Free Fire، بیشتر اوقات نبرد در برد متوسط یا طولانی اتفاق می افتد دقیقا بهترین جایی که M4 می تواند برای شما بدرخشد.
همچنین می تواند برای افزایش محدوده تیراندازی و پایداری برای لگد زدن کمتر به انواع مهمات و ضمیمه ها مجهز کنید.
M82B
این سلاح از دسته سلاح های تک تیرانداز یا همان اسنایپر میباشد که به سرعت بین بازیکنان فری فایر محبوب شده است. این  سلاح خیلی سریع سلاح AWM را از مقام خود پایین کشیده است. این سلاح یکی از بهترین سلاح های بازی Free Fire که به تازگی وارد بازی شده است .تمام قدرت نفوذ این سلاح با نادیده گرفتن قدرت اضافه ۳/۲ از زره دشمن اسیب بسیاری زیادی به آن اضافه می کند، به این معنای که M82B در اواخر بازی می تواند خسارات بیشتری وارد کند. علاوه بر این، این سلاح همچنین می تواند آسیب زیادی به وسایل نقلیه و دیواره های یخ وارد می کند.
تنها دلیلی که باعث شده این سلاح به مقام پایین تری در لیست بهترین سلاح های بازی Free Fire دست بیابد این است که هیچ امکاناتی بر روی این سلاح بجز صدا خفه کن قرار نمی گیرد اما به طور کلی، این سلاح را می توان به عنوان بهترین سلاح تک تیرانداز بازی معرفی کرد

Kord
این سلاح جزو مسلسل های سنگین است و دارای دو پایه در قسمت جلویی اسحله است. بهترین حالتی که شما می توانید از این مسلسل استفاده کنید در حالت دراز کش است چرا که این مسلسل ابعاد بسیار بزرگی دارد و شخصیت شما نمی تواند ان را در خالت ایستاده کنترل کند. از مزایای این سلاح می توان به تعداد تیر ها و قدرت تخریب بسیار بالای ان اشاره کرد.
M1887
دسته شاتگان ها در تمامی بازی های بتل رویال طرفدار ها مخصوص خود را دارند که مهارت بالایی در استفاده از این دسته از سلاح ها دارند.به جرعت می توان گفت بهترین سلاح دسته شاتگان در بازی فری فایر این اسلحه است. چرا که بیشترین میزان خسارت را به دشمن وارد میکند. دیگر مورد خطرناک در خصوص این اسلحه میزان نفوذ پذیری بالای ان در انواع زره ها است که طوری که بازیکنانی که زره درجه۳ دارند نمی توانند مدت زیادی در برابر این سلاح مقاومت کنند.
Woodpecker
به جرات می توتن گفت این سلاح از بهترین سلاح ها در دنیای بازی های بتل رویال است.این سلاح ترکیب سه سلاح awm,sks,m14 است.
همین موضوع یکی از امتیازات این سلاح است که باعث شده این اسلحه در لیست بهترین اسلحه های بازی فری فایر نام بگیرد. اما به دلیل داشتن امتیاز ۷۵ در نفوذ، می تواند آسیب بیشتری به حریف وارد کند، دلیل دیگری که باعث می شود این سلاح در دسته بهترین سلاح های بازی Free Fire باشد این است که این سلاح %۵۰ خسارات بیشتری نسبت به سلاح های فوق در همان وضعیت وارد می کند.
همچنین می توان هر نوع ضمیمه ای را بر روی این سلاح قرار داد

CG15
یک سلاح از دسته اسلحه هایاتوماتیک است ولی به خاطر خصلت هایی مثل خشاب گذاری صحیح و شلیک با اسیب بسیار زیاد در میان سلاح های میان برد هم جایگاه خاصی دارد. تقریباً می توان آن را با دمیج چشمگیر ۵۰ در هر تیر به عنوان یک AR در نظر گرفت. تنها ضعف CG15، خشاب کوچک ۲۰ تایی آن است که با یک خشاب گسترده این ضعف کاملا بر طرف می شود. پس با یکی از قویترین اسلحه های بازی Free Fire طرف هستید و به هیچ وجه آنرا از دست ندهید
Gatling
این سلاح می توانست یکی از بهترین ها در زمینه سلاح ها دور برد باشد اما عاملی که جلوی این موضوع را گرفته لگد زیاد و عدم توانایی نصب اسکوب بر رو این اسحله است. این اسلحه که جزو اسلحه های ویژه در بازی فری فایر می باشد برای رقابت‌های برد نزدیک بسیار مناسب است . لازم به ذکر است که ظرفیت خشاب آن ۱۲۰۰ تیر می باشد و به همین دلیل است که جزو سلاح های ویژه در بازی فری فایر به شمار می آید. پس نگران خشاب خود نباشید و انگشتتان را روی ماشه نگه دارید.
این این مقاله بهترین سلاح های بازی فری فایر به شما معرفی شد.فقط کافی است شما خصوصیت ان ها را بدانید و در داخل بازی هر کدام را در موقعیت خاص خود استفاده کنید تا بتوانید بیشترین مقدار بازدهی را داشته باشید.توجه داشته باشید که داشتن سلاح مناسب در درگیری های مختلف بسیار اهمیت دارد.اگر می خواهید پیرروز هر دست از بازی باشید و اخرین نفری باشید که زنده می ماند باید این نکته را رعایت کنید