آموزش صفر تا صد دریافت ریبیت از آلپاری + معرفی راهکاری ویژه

آموزش صفر تا صد دریافت ریبیت از آلپاری + معرفی راهکاری ویژه

کارگزاری آلپاری برای تشویق کاربران خود، برنامه‌ای جذاب به نام سیستم امتیازدهی ALP را طراحی کرده که بر اساس آن با هر عملیاتی که انجام دهید، یک امتیاز به شما تعلق می‌گیرد و در نهایت می‌توان امتیازها را به کش بک و ریبیت نقدیِ قابل برداشت تبدیل کرد. برای آشنایی بیشتر با دریافت ریبیت و کش بک از بروکر آلپاری، با ما همراه شوید.

ریبیت یا کش بک چیست؟

به پاداش‌هایی که کارگزاری از محل پرداخت اسپرد و کمیسیون معاملاتی که انجام تریدرها انجام می‌دهند، به خود تریدرها ارائه می‌کند، ریبیت یا کش بک گفته می‌شود. عموماً ریبیت به صورت پول نقد به حساب تریدر واریز خواهد شد و به صورت مستقیم قابل برداشت است. برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

ریبیت و کش بک در آلپاری

به طور کلی بروکر آلپاری یک سیستم امتیازدهی به نام ALP را طراحی کرده است که در آن بر اساس هر نوع فعالیتی که انجام می‌دهید، امتیازی به شما تعلق می‌گیرد، مثلاً هر بار که به حسابتان پول واریز می‌کنید، هر لات معامله‌ای که باز و بسته می‌کنید، میزان رسوب پول در حسابتان و به طور کلی تمام کارهای دیگر شما در بروکر آلپاری شامل محاسبه یک نرخ امتیازی می‌شود. شما در نهایت بر اساس سیستم ALP که آن را می‌توانید در بخش “برنامه امتیازات” پنل کاربریتان مشاهده کنید، قادر خواهید بود که امتیازات خود را به پول نقد یا همان کش بک تبدیل کرده و برداشت نمایید.

چطور از آلپاری ریبیت دریافت کنیم؟

قبل از توضیحات بهتر است وارد سایت ایران ریبیت بشید و بدون کمترین دغدغه ریبیت هر بروکری که عضو بودید را دریافت کنید از جمله ریبیت بروکر آلپاری پس برای دریافت ریبیت بروکر آلپاری کلیک کنید. خب بپردازیم به ادامه مقاله چیزی که این لحظه توضیح داده شد، مدل دریافت کش بک از بروکر آلپاری بود، اما اگر می‌خواهید ریبیت سطح بالاتری دریافت کنید، به این معنا که بتوانید مثلاً تا ۸۰% پولی که به عنوان اسپرد و کمیسیون پرداخت می‌کنید را پس بگیرید باید از سیستم ریبیت استفاده کنید. برای این کار لازم است که حتماً زیرمجموعه یک مستر آی بی شوید. IB ها درواقع طرف قرارداد و همکار بروکر آلپاری هستند که به شما کمک می‌کنند تا از طریق آن‌ها بتوانید از این کارگزاری ریبیت دریافت کنید. برای این کار شما دو راه پیش رو خواهید داشت. یا اینکه از طریق لینک ثبت‌نام IB، در بروکر آلپاری ثبت‌نام انجام دهید و یا اینکه کد معرف آی بی را در پنل کاربری خود وارد نمایید تا بتوانید عضوی از آن IB شده و ریبیت دریافت کنید.

بهترین آی بی برای دریافت ریبیت در آلپاری

اهمیت انتخاب IB از آنجایی مشخص می‌شود که قدرت مالی و اعتباری که آی بی دارد کمک می‌کند تا بالاترین درصد ریبیت ممکن را دریافت کنید. در بین IB های فعالِ مناسب کاربران ایرانی، ما پیشنهاد می‌کنیم که از “ایران ریبیت” استفاده نمایید. این IB قدرتمند شرایطی را فراهم کرده است که شما به راحتی فقط با انتخابان بتوانید ریبیت خود را مستقیماً از خود بروکر آلپاری و روی همان کیف پولتان در آلپاری دریافت نمایید.

میزان دریافت ریبیت از آلپاری

میزان دریافت ریبیت از بروکر آلپاری نیز یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب IB است، برای مثال همان آی بی “ایران ریبیت” به دلیل قدرت مالی که دارد کمک خواهد کرد تا ۸۵% از هزینه‌های معاملاتی خود را به عنوان آی بی دریافت کنید. یعنی برای مثال اگر شما این آی بی را انتخاب نمایید و در طول یک ماه ۱۰۰ دلار هزینه کمیسیون و اسپرد پرداخت کرده باشید، ۸۵ دلار آن را با کمک چنین آی بی به صورت پول نقد از بروکر آلپاری دریافت خواهید کرد.

همان‌طور که در مقاله ریبیت بروکر آلپاری خواندیم، در این کارگزاری دو سیستم کش بک و ریبیت فعال است که از طریق مدل امتیازدهی ALP، تمامی فعالیت‌های شما سنجیده می‌شود و به آن‌ها امتیازی تعلق می‌گیرد، سپس می‌توانید امتیاز را به پول نقد تبدیل کنید. اما اگر بخواهید بخش اصلی اسپرد و کمیسیون پرداختی خود را در قالب ریبیت دریافت کنید، همان‌طور که توضیح دادیم باید ابتدا زیرمجموعه یک IB شوید تا از طریق آن مستر آی بی بتوانید ریبیت دریافت کنید.

منبع: ایران ریبیت