آموزش قرار دادن چند لینک در بیو اینستاگرام

آموزش قرار دادن چند لینک در بیو اینستاگرام

قطعا این روزها اسم اینستاگرام و کار های اینستاگرامی زیاد به گوشتان خورده اگر تلفن هوشمند هم نداشته باشید اسم این اپلیکیشن پرطرفدار به گوشتان خورده است .
اینستاگرام یک اپلیکیشن پرطرفدار اطلاع رسانی و دوست یابی در سراسر جهان است که در سرتاسر جهان نصب میلیاردی دارد،شما میتوانید در ان عکس های خود را به اشتراک بگذارید و با دوستان خود چت کنید و از اخبار روز دنیا مطلع شوید. برای آموزش کار با شبکه های اجتماعی می توانید این لینک را دنبال کنید.

اینستاگرام یک نرم افزار خارجی هست و کاربران ایرانی به خوبی از قوانین این اپلیکیشن آگاهی ندارند. البته نرم افزاری مثل واتس آپ یا تلگرام به مراتب کاربری راحت‌تری دارند و اینستاگرام در میان این شبکه‌های اجتماعی پیچیدگی‌های خاص‌تری دارد. البته این تنها علت برای اثبات ضرورت نرم افزار نیست، برخی از مهم‌ترین دلایل نیز به شرح زیر می‌باشند:

اینستاگرام مثل مابقی اپلیکیشن های اجتماعی دارای یک الگوریتم خاص است که کابران برای فعالیت در آن به رعایت الگوریتم هستند. زمانی که یک کاربر به قوانین تنظیم شده‌ی این شبکه پایبند نباشد پنالتی شده و ممکن است حساب کاربری ایشان حذف شود.

این نرم افزار دارای جمعیتی میلیاردی از سراسر جهان است و قطعا تمامی کاربرانی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند مایلند فالور هایی بالایی داشته باشند . تا هم دنبال کننده و فروش خود را از این طریق بیشتر کنند . برای محقق شدن این نتیجه می‌بایست به صورت دقیق نحوه راه‌اندازی و مدیریت پیج را بلد باشید.

در اینستاگرام امکان انتشار عکس یا فیلم به صورت پست و استوری وجود دارد، همچنین می‌توان به صورت زنده Live اینستاگرام با دنبال کنندگان ارتباط بگیرید. برای استفاده از قابلیت‌های فوق، حتماً می‌بایست به صورت دقیق دوره آموزش اینستاگرام را بگذارنید.

اینستاگرام  که این روزها در بین تمامی افراد جهان بسیار پرطرفدار شده است به طوری که خیلی ها از این اپلیکیشن به راحتی پول درمیاورند و مشهور میشوند( و به قول معروف سلبریتی میشوند.این روزها همه افراد حتی با سنین پایین یا حتی افرادی از دورترین مناطق هم ازین اپلیکیشن استفاده میکنند و عکس های روزمره خود را با دوستانشان به اشتراک میگذارند و با انها صحبت میکنند اما در این بین افرادی هستند که به این اپلیکیشن طور دیگری نگاه میکنند و از ان پول در میاورند و محصولات خود را به صورت انلاین میفروشند و برای دیده شدن تیلیغات فراوانی برای محصولات خود میکنند که همین امر باعث  فروش بیشتر و چندین برابری ان ها میشود .

 شما با تبلیغات میتوانید محصولات خود را معرفی کنید و فروش بیشتری داشته باشید  که این امر باعث افزایش فالوور و بازدید کننده های شما میشود .

پیچ شخصی هر کس دارای یک قسمت است به نام bio که در آن میتوانید قسمتی از پروفایل یا بیوگرافی و یا متن مورد علاقه خودتان را قرار دهید، و اگر صاحب سایت رسانه و یا هر چیز دیگری که هستید لینک ان را در این قسمت با د.ستان و فالور هایتان به اشتراک بگذارید.

اما متاسفانه امکان انتشار یک لینک بیشتر در این قسمت وجود ندارد،فرض کنید دارای یک یا چند سایت ، یا ای دی و یا کانال تلگرام و … دارید، حال می توانید فقط یک لینک در ایرن قسمت قرار دهید اما ممکن است شما به انتشار همه ای لینک ها برای کسب و کاره خود نیاز داشته باشید و حال چه باید کرد؟

در ادامه با ما همراه باشید تا راه حل برطرف کردن این مشکل و انتشار چند لینک در بیو اینستاگرام خود شما را همراهی کنیم.

بهلینک

با مراجعه سایت بهلینک می توانید تمامی این مشکلات را حل کنید، بهلینک یک سایت بزرگ و معتبر در حوزه معرفی کسب و کار شما،طراحی کارت ویزیت آنلاین، متصل کردن چندین لینک در کنار هم و … فعالیت می کند.

قراردادن چند لینک در بیو اینستاگرام

برای قراردادن چند لینک در بیو اینستاگرام وارد سایت بهلینک شوید، در بالا روی لینک ثبت نام کلیک کنید، نام ایمیل و پسورد مورد نظر خود را تکمییل و گزینه ثبت نام را بزنید. بعد از ورود شما با صفحه ای مواجه می شوید که در قسمت اول میتوانید شناسته بهلینک خود را وارد کنید،( مثلاً اگر myLinks را وارد کنید، پس ساخت بهلینک، آدرس نهایی شما به این صورت خواهد شد. behl.ink/myLinks) سپس عنوان صفحه مورد نظر خود را انتخاب کنید (این می تواند اسم شما، شرکت یا مجموعه لینک باشد. مثلا: علی علیزاده یا مثلاً کتابفروشی گلزار) و سپس در قسمت بایو توضیحات بیشتر در مورد خود یا صفحه لینک را وارد کنید و خودتان را معرفی کنید. مثلاً برنامه نویس وب | استراتژیست محتوا ، پس از تکمیل اطلاعات روی دمکه ساخت بهلینک و رفتن به گام بعدی کلیک کنید و موارد خواسته شده را تکمیل کنید و سپس روی ذخیره و ساخت بهلینک کلیک کنید.، تا به لینک شما ساخته شود

از این طریق شما می توانید لینک سایت بهلینک را داخل bio اینستاگرام خود قرار دهید و داخل اون لینک تمامی لینک های کسب و کاره خود را قرار دهید، یعنی کاربر با کلیک روی آن لینک به تمامی لینک های شما می تواند دسترسی پیدا کند. با این روش میتوانید دسترسی کامل به تمامی لینک هایی همچون سایت ای دی تلگرام واتساپ و… خود را به راحتی در اختیار کاربرانتان قرار دهید.

مزیت های استفاده از به لینک

خودتان را معرفی کنید.

چندین لینک را در یک صفحه کنار هم قرار دهید.

به سوالات رایج در مورد خود و یا کسب و کارتان پاسخ دهید.

راه‌های ارتباط با خودتان را لیست و مدیریت کنید.

همه و همه در یک لینک

با یک لینک، کالا و خدمات خود را معرفی کنید.

برای آخرین پستهای خود، لینک مجزا تعریف کنید.

دنبال کنندگانتان را در خصوص کالا و خدمات خود راهنمایی کنید.

همه شبکه‌های اجتماعی خود را به هم متصل کنید.

یک لینک را در همه شبکه‌های خود قرار دهید.

فالوورهای خود در هر شبکه را به دنبال‌کنندگان شبکه دیگر تبدیل کنید.

با چند کلیک، محتوای لینک شده در همه شبکه‌ها را یکجا، به‌روزرسانی کنید.

فرادرس

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش تبلیغات در شبکه های اجتماعی و یا آموزش دیجیتال مارکتینگ و هر گونه مسائل آموزشی در این قبیل می تواننید با مراجعه به سایت فرادرس تمامی اموزش های مورد نیاز خود را ببینید.

فرادرس

سخن آخر

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در اینستاگرام خدماتی ارائه می دهید یا برای اطلاع رسانی خود نمیداند چگونه تمامی لینک های اطلاع رسانی خود را در اختیار فالور های خود قرار دهید می توانید با استفاده از بهلینک تمامی لینک های خود را به یک دیگر متصل کنید و در بیو اینتساگرام خود قرار دهید.