آیت‌الله صافی‌گلپایگانی اقدامات ارزشمندی انجام داد

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی اقدامات ارزشمندی انجام داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین آقاجان‌پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی درگذشت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ

رحلت مرجع عالیقدر، شیخ‌الفقهاء ولمجتهدین، حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی اعلی‌الله مقامه الشریف را به محضر مقدس حضرت بقیه‌الاعظم امام زمان روحی له الفدا، و نایب برحقش ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و ملت رشید ایران به ویژه به بیت شریف و خاندان مکرم تسلیت می‌گویم.

این عالم فرزانه در عمر پر برکت خود، اقدامات ارزشمندی را در سنگر دفاع از اسلام و قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد. همراهی او با امامین انقلاب در نهضت بزرگ اسلامی، نقش برجسته او در استقرار، تثبیت و تحکیم پایه‌های جمهوری اسلامی، عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و دبیری شورای نگهبان و اقدامات ماندگاری که در تربیت عالمان و فرهیختگان در راستای ترویج معارف دین و تبیین اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام اموی و آمریکایی انجام داده‌اند در یادها و خاطره‌ها می‌ماند و بهترین ذخیره معنوی در نزد پروردگار متعال خواهد بود.

درود و رحمت و رضوان الهی بر او باد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیدضیاءالدین آقاجان‌پور

منبع : مهر