اجاره خودرو از سوییچ معتبر ترین شرکت اجاره ماشین ایران

اجاره خودرو از سوییچ معتبر ترین شرکت اجاره ماشین ایران

اجاره خودرو

سفر یکی از لازمه‌های زندگی بشر است و زندگی بدون آن معنایی نخواهد داشت، همان‌طور که می دانید سالانه میلیون ها انسان با دلایل متفاوت به نقاط مختلف جهان سفر می کنند و به بازدید از جاذبه‌ها و طبیعت می روند و بدین گونه می توانند با اجاره خودرو  به ماجراجویی بپردازند و بر تجربیات خود بی افزایند.

ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و سالانه افراد بسیاری به شهر های مختلف در ایران سفر می کنند و با گشت و گذار در این شهر ها از جاذبه های طبیعی لذت می برند، بعضی از شهر ها به دلایل مختلف مانند جاذبه های طبیعی و مصنوعی ساخته دست بشر، آثار تاریخی و فرهنگی و یا طبیعت زیبا به شهر های توریستی و پر مسافر در ایران تبدیل شده اند و مقصد گردشگری برای ایرانیان و خارجی ها محسوب می شوند، به همین دلیل شرایط حمل و نقل درون و برون شهری، مراکز اقامتی استاندارد، امکانات رفاهی و … بسیار حائز اهمیت می باشد.

فرهنگ اجاره خودرو، امروزه در ایران نیز همانند سایر کشورهای جهان باب شده است چرا که خرید و نگهداری بسیاری از خودروها برای بیشتر هموطنان توجیه اقتصادی ندارد. گذشته از معضل ترافیک در شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد و کمبود همیشگی جای پارک، هزینه‌های تعمیر و نگهداری و بیمه سالیانه مخصوصاً برای خودروهای وارداتی و گران‌قیمت، برای بسیاری از مردم حتی با سطح درآمد

بالا، مقرون به صرفه نمی‌باشد.

از این رو افراد به جای این که هزینه‌ بسیار زیادی را صرف تهیه و خرید خودرو کنند، خودروهای مورد نیاز خود را می توانند به صورت اجاره ماشین روزانه و یا به صورت بلند مدت کرایه کرده و در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنند.

چرا اجاره خودرو

مشتریان اجاره خودرو اهداف گوناگونی برای خود دارند. از جمله دلایل کرایه ماشین، نداشتن ماشین، خرابی ماشین، سرویس نبودن خودرو و …می ‌باشد.

همچنین سالانه افراد بسیاری به شهر های مختلف در ایران سفر می کنند و با گشت و گذار در این شهر ها لذت می برند و برای سفر های داخلی خود به شهر های مختلف ایران ترجیح می دهند به جای استفاده از هواپیما و یا قطار با خودرو به سفر جاده ای بروند.

اما برخی از افراد برای مسافرت خارج از شهر خود نیز به دنبال خودروی اجاره ای و ایمن هستند زیرا خودروی‌شان مناسب سفرهای برون شهری طولانی نمی باشد و یا برخی برای شرکت در جلسات کاری و یا مراسم های خاص و یا در جزیره های کشور مانند کیش یا قشم که سفر با وسیله نقلیه شخصی دشوار است برایشان کرایه ماشین بسیار کارآمد خواهد بود. 

حتی ممکن است شما هیچ کدام از این مشکلات را نداشته باشید اما دوست داشته باشید که با یک ماشین لوکس و متفاوت به قرار و یا سفر شخصی خود بروید و به دلیل نداشتن ماشین لوکس تصمیم به اجاره ماشین بگیرید.

تاثیر اجاره خودرو در سفراجاره ماشین برای سفر یکی از خدماتی است که این روز ها افراد زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می کنند و همچنین قیمت کرایه خودرو یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی برنامه سفر می باشد.

کرایه خودرو  برای کسانی که قصد سفر دارند بسیار کارآمد است؛ زیرا اگر به صورت خانوادگی و یا دست جمعی سفر کنند و تعداد افراد زیاد باشد، به ‌جای این‌که با چند ماشین به سفر بروند می‌توانند با اجاره ماشین بزرگ ‌تر مثل اجاره ون تمامی لحظات سفر را در کنار همدیگر باشند و سفر خوشی را سپری کنند.

همیشه باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که قبل از سفر ماشین خود را سرویس کنیم و از درست بودن آن اطمینان کامل حاصل کنیم؛ بنابراین امکان دارد به دلیل کمبود وقت فرصت سرویس کردن ماشین خود را نداشته باشیم بنابراین آسان‌ ترین کار کرایه ماشین از یک شرکت اجاره خودرو ارزان مطمئن است.

از جمله دلایلی که توصیه می‌ شود، به‌ جای سفر با خودرو شخصی خود از خدمات اجاره ماشین برای مسافرت‌ های داخلی خود استفاده کنید این است که جدیداً قوانین سخت گیرانه و جدیدی که راجع به معاینه فنی خودروها در جاده‌های بین شهری از لحاظ امنیت کافی خودروها در نظر گرفته ‌اند، شما را مجبور می‌کند که قبل از هر سفر حتماً ماشین خود را به تعمیرگاه برده و ماشین خود را چک کنید و این موضوع ممکن است برای شما هزینه‌ بر باشد.

 به همین دلیل شما با کرایه خودرو از سوئیچ ایران که از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت های کرایه ماشین در ایران می باشد می توانید با خیال راحت سفر خود را شروع کرده و از زیبایی‌های مسیر سفرتان لذت ببرید.

اجاره ماشین در تهران 

سوییچ ایران یکی از باسابقه ترین شرکت اجاره ماشین در ایران می باشد که از سال ۱۳۹۰ در زمینه کرایه خودرو در داخل و خارج از ایران مشغول به فعالیت است.

سوییچ با استقرار ایستگاه‌های خود در سراسر ایران در راستای جلب رضایت مشتریان با ارائه طیف وسیعی از خودروها در کلاس اقتصادی تا لوکس، خدمات اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده را به مشتریان ‌عرضه می ‌نماید.

سوئیچ با در نظر گرفتن تمام نکات ایمنی ذکر شده برای ناوگان وسیع خود و با ارائه خدمات بی‌ نظیر همگام با سایر کشورها و با داشتن تیم فنی مجرب و متخصص جهت تعمیرات و سرویس ‌های خودرو این دغدغه را از بین برده است تا شرایط کرایه ماشین به صورتی باشد که مسافرین با اطمینان و آرامش سفر کنند.

اجاره خودرو در تهران از سوییچ که  دارای ۳ ایستگاه می باشد بسیار ساده می باشد . با مراجعه به هر یک از ایستگاه های سوییچ در سراسر تهران ( دفتر مرکزی واقع در شهرک غرب ) ، ( فرودگاه مهرآباد ترمینال های  2 ،۴ و ۶  ) و ( فرودگاه امام خمینی ( ره ) با رائه مدارکی بسیار ساده خودرو مورد نظرتون رو اجاره کنید و سفرتون رو آغاز نمایید . 
همچنین میتوانید با مراجعه به سایت www.sweechiran.com از قسمت رزرواسیون آنلاین اقدام به ثبت درخواست نمایید . 

اجاره خودرو داخل ایران 

اجاره خودرو بدون راننده در شهرها و فرودگاه های ایران

امکان تحویل و دریافت خودرو در محل موردنظر مشتری

امکان دریافت خودرو در یک شهر و استرداد آن در شهر دیگر

ارائه بیمه های ثالث و بدنه معتبر

امکان ارائه بیمه های تکمیلی خودرو

تعمیرات و نگهداری خودروها به صورت شبانه روزی

امکان ارائه خودرو جایگزین در صورت بروز خرابی

عدم دریافت مبالغی تحت عنوان “افت قیمت خودرو” در صورت بروز خسارات

امکان ارائه مودم اینترنت ۴G، نویگیشن، زنجیر چرخ، صندلی کودک، باربند

مالکیت کامل خودروهای ناوگان با سوییچ ایران

اجاره خودرو خارج از ایران

اجاره خودرو بدون راننده در ۱۴۰ کشور بدون نیاز به کارت اعتباری

صدور گواهینامه بین المللی

رزرو هتل در ایران و سایر کشورها

امکان دریافت خودرو از یک کشور و استرداد آن در کشور دیگر

تحویل و استرداد خودرو در فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و مراکز اصلی شهرها

ارائه خودروی انتخابی به محض ورود به مقصد بدون اتلاف وقت

امکان انتخاب گزینه سفر بدون محدودیت کیلومتر (Unlimited Mileage)

ارائه امکانات ویژه از قبیل نویگیشن، زنجیرچرخ، صندلی کودک، باربند، راننده دوم و …

کاهش بهای اجاره خودرو روزانه با افزایش مدت زمان کرایه ماشین

انجام کلیه امور مالی در سوییچ ایران به صورت ریالی با ارائه فاکتورهای کامل انجام می شود

مدارک لازم برای اجاره ماشین از سوئیچ

 تکمیل فرم مشخصات اشخاص (حقیقی / حقوقی)

 ارائه گواهینامه رانندگی و کارت ملی

 ارائه مدارک شغلی یا سکونت

 ارائه چک ضمانت عودت خودرو به قیمت ارزش خودرو و در صورت عدم ارائه چک ۲۰% ارزش خودرو به‌ صورت ودیعه نقدی دریافت می‌گردد و یا ۵۰% از ارزش خودرو سفته دریافت می گردد و در زمان استرداد خودرو مسترد می‌گردد.

 پرداخت هزینه اجاره ماشین به صورت نقدی یا از طریق کارت‌های عضو شتاب

پرداخت مبلغی بابت ودیعه جریمه های احتمالی اجاره خودرو که  پس از ۳۰ روز کاری استرداد می شود.