اسپالتی: اجازه ندادیم رُم بازی مدنظرش را انجام دهد

اسپالتی: اجازه ندادیم رُم بازی مدنظرش را انجام دهد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) موفق شد در هفته یازدهم سری A ایتالیا با تک‌گل دقیقه 80 ویکتور اوسیمین به برتری یک بر صفر در خانه رُم برسد، پس از این دیدار با اشاره به اظهارات ژوزه مورینیو که گفته بود احساس می‌‌کند بی‌عدالتی صورت گرفته است و ناپولی شایسته کسب تمامی سه امتیاز این بازی نبود، گفت: نمی‌خواهم در مورد اظهارات مورینیو یا شخص دیگری صحبت کنم. تنها می‌خواهم آنالیز خودم را از بازی داشته باشم.

وی افزود: این مسابقه‌ای پر از تله بود، اما تیم من آن را به خوبی تفسیر کرد، علیرغم اینکه مرتکب چند اشتباه برای بازیسازی از خط دفاعی شدیم، در ادامه تلاش کردیم تا موقعیت‌هایی را بدون خطر از دست دادن فرم و شکل خود، خلق کنیم. ما این کار را به خوبی انجام دادیم و دو یا سه موقعیت گلزنی روی دروازه رُم ایجاد کردیم که همین ما را به پیروزی رساند و هرگز به رُم اجازه ندادیم کاری را که در آن خوب است، یعنی دفاع و ضدحمله را انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال ناپولی همچنین در تمجید از مهاجم نیجریه‌ای این تیم که در بازی شب گذشته گل برتری ناپلی‌ها را به ثمر رساند، اظهار داشت: اوسیمین تغییراتی ناگهانی در سرعتش ایجاد می‌کند، کاری که تنها از عهده خودش برمی‌آید. اگر او بتواند بر احساساتش غلبه کند، بازیکن فوق‌العاده‌ای خواهد شد.

ناپولی با این برد ۲۹ امتیازی شد و صدرنشین سری A ایتالیاست و تیم‌های میلان و لاتزیو نیز به ترتیب با 26 و 24 امتیاز در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم