اعلام نتیجه بررسی حواشی بازی ایران و لبنان طی دو روز آینده

اعلام نتیجه بررسی حواشی بازی ایران و لبنان طی دو روز آینده

‌به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور رئیس جمهور برای بررسی حواشی ایجاد شده در مسابقه فوتبال ایران و لبنان در مشهد اظهار کرد: در گزارش نیروی انتظامی به رخ دادن برخی از تخلفات اشاره شده است که باید دلایل و انگیزه عاملان آن روشن شود تا بتوانیم اعلام نظر کنیم در همین راستا یکی از معاونان با مسئولان مربوطه در حال بررسی اتفاقات هستند که طی دو روز آینده نتیجه اعلام خواهد شد.

وی با بیان این‌که مجوز این دیدار بر اساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شد، افزود: بنابراین با وجود اینکه ظرفیت ورزشگاه حدود ۲۴ هزار نفر بود اما قرار شد ۱۰ هزار نفر وارد استادیوم شوند اما در گزارش موجود آمده است، عده‌ای خارج از ضوابط و به صورت جعلی اقدام به فروش بلیط کرده‌اند.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی در خصوص گزارش ناجا نسبت به حواشی این بازی تصریح کرد: نیروی انتظامی وظیفه حفظ امنیت در حوزه بیرونی ورزشگاه را دارد و زمانی که تعدادی بیش از پیش‌بینی برای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند، وارد عمل شد.

وحیدی در پاسخ به اینکه از گاز فلفل نیز استفاده شده است، بیان کرد: در این گزارش تنها یک مورد استفاده از گاز فلفل ذکر شده است اما اینکه چه کسی این کار را انجام داده، در دست بررسی است.

منبع : مهر