با بهترین جاهای تفریحی مشهد آشنا شوید

با بهترین جاهای تفریحی مشهد آشنا شوید

شهر مشهد، یکی از بهترین شهرهای ایران، برای سفرهای تفریحی است. این شهر سالانه میزبان تعداد بی‌شماری از مسافران ایرانی و خارجی بوده که با جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بی‌شماری که دارد، همواره جزو انتخاب‌های اول برای سفر محسوب می‌شود. اگر برای روزهای بعد از محدودیت‌های کرونایی قصد سفر به این شهر زیبا و گشت و گذار و تفریح در آن را دارید، با ما همراه باشید تا شما را بهترین اماکن تفریحی مشهدی‌ها آشنا کنیم. در پایان، یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت‌های موجود را برای رزرو هتل مشهد، به شما معرفی خواهیم کرد.

پارک کوهسنگی مشهد، دومین پارک بزرگ این شهر


یکی از بهترین پارک‌هایی که برای گذراندن یک بعد ظهر دلچسب می‌توانید انتخاب کنید، پارک کوهسنگی است. پارک کوهسنگی، یکی از معروف ترین مناطق دیدنی مشهد بوده که در قسمت جنوب غربی شهر و در حاشیه کوه های بسیار بلند ساخته شده است. علاوه بر اینکه می‌توانید از سرسبزی و جاذبه‌های طبیعی این پارک لذت ببرید، می‌توانید سری هم به موزه بزرگ خراسان که در این پارک احداث شده، بزنید.

جذاب‌ترین باغ مشهد، باغ ملی


باغ ملی مشهد، با وجود اینکه همیشه یکی از شلوغ‌ترین جاهای تفریحی مشهد محسوب می‌شود اما توصیه می‌کنیم در سفرتان به این شهر، حتما از آن دیدن کنید. در بازدیدتان از باغ ملی مشهد، می‌توانید از بوستان بزرگ و زیبای این باغ و آب‌ نماها و درختان بلند آن، لذت ببرید.

زیباترین چشمه مشهد، برای علاقه‌مندان به طبیعت


برای علاقه‌مندان به طبیعت و جاذبه‌های طبیعی، دریاچه چشمه سبز مشهد، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ّها باشد.این دریاچه زیبا، را می‌توانید در یکی از بلندترین نقاط رشته کوه مشهور بینالود پیدا کنید. برای رسیدن به این منطقه، به یک ساعت رانندگی احتیاج خواهید داشت.

باغ گیاه‌شناسی مشهد، مکانی آرام و زیبا


یکی از جاهای دیدنی زیبا و آرام مشهد، باغ گیاه‌شناسی است. در این باغ مجموعه گیاهی منطقه رویشی ایران ، مجموعه آربراتوم و سیستماتیک گیاهی ، باغ میوه های بومی ایران ، مجموعه گیاهی سوزنی برگان ، مجموعه نمایشی باغ صخره ای و موارد دیگر وجود دارند که توصیه می‌کنم در سفرتان به مشهد، حتما از این باغ دیدن کنید.

آرامگاه فردوسی، شاعر بزرگ ایرانی


مقبره فردوسی یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می رود و بسیاری از گردشگران راهی مشهد می شوند تا فقط و فقط این آرامگاه با شکوه را از نزدیک ببینند. برای بازدید از آرامگاه فردوسی، باید به شهر توس که در ۲۰ کیلومتری شهر مشهد قرار دارد، بروید. مقبره فردوسی، در حدود ۵۰ سال پیش به دستور انجمن آثار ملی ایران مورد بازسازی قرار گرفت، در بازدید از این بنا متوجه می‌شوید که عناصر تزیینی هخامنشی در ستون ها و سر ستون های آن به کار رفته و همه اضلاع آرامگاه با اشعاری از حکیم فردوسی مزین شده است .

برای رزرو هتل مشهد به چه وب سایتی مراجعه کنیم؟


اگر قصد رزرو هتل ‌های مشهد مانند هتل درویشی مشهد را دارید، پیشنهاد ما به شما،‌ مراجعه به وب سایت اسنپ تریپ است. در اسنپ‌تریپ با توجه به میزان کارکرد زیاد اسنپ‌تریپ با هتل‌های ایران، قراردادهای طولانی مدت با هتل‌ها و گارانتی اتاق‌ها، قیمت اتاق‌ها با تخفیف و با قیمتی کمتر از خرید حضوری در هتل ارائه می‌شود تا علاوه بر خرید آنلاین و آسان، با خرید ارزان یک تجربه‌ی خوب از اعتماد به اسنپ‌تریپ برایتان رقم بخورد.