با سرمایه گذاری بر روی تفکر خود به ثروت رسیدم

با سرمایه گذاری بر روی تفکر خود به ثروت رسیدم

به منظور کسب درآمد بسیار بالا بهتر است اطرافتان را پر از افراد ثروتمند کنید. تنها از این طریق می توانید راه های درست و امتحان پس داده ی ثروتمند شدن را یاد بگیرید و با بکارگیری آن ها به ثروت برسید. من یک روش بسیار عالی پیدا کردم و کسب و کارم را در حوزه ی شامپو راه اندازی کردم و توانستم به درآمد دلاری در این زمینه برسم.

شامپو مو لوکس

انواع متفاوتی شامپو با هر سلیقه و نیازی ساخته می‌شود و طبق مطالب گفته شده متناسب با هر مویی یک شامپو وجود دارد.شامپو مو لوکس انواع مختلفی دارند که هر کدام برای نوعی از مو مناسب است.

یکی از انواع شامپوهای این شرکت، شامپو روزانه است که بیشتر توسط افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز دارند هر روزسر خود را بشویند.این نوع شامپو از مواد کم خطری تشکیل شده است تا به موی سر آسیب نرساند.

شامپو مو لوکس مخصوص موهای چرب یکی دیگر از انواع شامپو به شمار می‌رود و مخصوص کسانی است که موی چرب دارند.از دیگر انواع آن شامپو آبرسان و مرطوب کننده است، این شامپو برای موهایی که خشک هستند و رطوبت کافی ندارند یک گزینهعالی به حساب می‌آید.

شامپو کراتینه خارجی

در حال حاضر برندهای مختلفی از شامپو کراتینه خارجی و داخلی در بازار به فروش می رسد.برخی از شرکت ها اقدام به تولید شامپوهای بدون کراتین سولفات برای موهای مختلف کرده اند که به دلیل هزینه پایین تولید داخل با قیمت خوبی به دست مصرف کنندگان می رسد.

در بدن انسان معمولا کراتین در مو، ناخن و پوست یافت می شود به طوری که این پروتئین حیاتی در حیوانات در شاخ، سم، حتی پر و پشم یافت می شود.بنابراین رشد سلولی به طور کلی به ۲ شکل کراتین و آلفا تقسیم می شود. -کراتین، بتا کراتین البته آلفا کراتین در بدن انسان یافت می شود.این کراتین ها آمینو اسیدهایی هستند که از گوگرد ساخته شده اند و ساختار موی انسان را تشکیل می دهند.

شامپو کافئین سریتا

یکی از مشخصات شامپو کافئین سریتا تاثیر بسزایی است که در از بین بردن چربی اضافه پوست سر و تمیزی موها از آلودگی ها دارد.ترکیبات این شامپو سبب ایجاد کف روی سر شده و حس خوب پاکیزگی برای مو به وجود می آورد.

شرکت سریتا در تولید شامپو سریتا فاقد سولفات با حفظ تعادل در مواد بکار رفته در تولید این شامپو تاثیرات فوق العاده ای برای مصرف کنندگان آن رقم زده است.

تقویت کننده و افزایش مقاومت و استحکام مو

سرشار از اسید های آمینه و اسید های چرب مفید

حاوی ویتامین E و B

تغذیه کننده و افزایش خون رسانی

درخشان کننده و براق کننده موها

شاداب کننده و خنک کننده

حفظ رطوبت مو

نظیم کننده pH پوست سر

جلوگیری از خارش پوست سر

فاقد سولفات، پارابن و ترکیبات آسیب رسان

جلوگیری از خارش پوست سر