بخشی از مردم استان سمنان هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند

بخشی از مردم استان سمنان هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده بعد از ظهر یکشنبه در نشست کمیته واکسیناسیون ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا باید اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم را برای ترغیب مردم به تزریق واکسن کرونا در دستور کار قرار دهند، تاکید کرد: به روز رسانی جمعیت آماری واجد شرایط تزریق واکسن کرونا در استان انجام شود.

وی با بیان اینکه همچنان هستند کسانی که در استان حتی یک دز واکسن هم دریافت نکرده‌اند، افزود: بخشی از آمار افرادی که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، جمعیت پنج تا ۱۲ سال استان هستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان ادامه داد: آموزش و پرورش لازم است تا ضمن شناسایی افرادی که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، اقدامات تبلیغی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور ترغیب برای تزریق واکسن کرونا را در بین دانش آموزان در دستور کار قرار دهد.

ریواده با بیان اینکه سایر افراد تحت پوشش واجد شرایط که تاکنون دریافت واکسن کرونا نداشته‌اند، باید شناسایی و احصا شده و اقدامات ترغیبی و آگاهی بخشی صورت گیرد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی استان از تیم‌های سیار برای افزایش ضریب واکسیناسیون کرونا استفاده کنند.

منبع : مهر