برای رسیدن به ثروت ازهیچ تلاشی دریغ نکنید

برای رسیدن به ثروت ازهیچ تلاشی دریغ نکنید

برای رسیدن به موفقیت و پولدار شدن باید هدف داشته باشیم و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی مضایقه نکنیم، با اینکار می توانیم در عرض دو تا سه سال نسبت به تلاشی که در مسیر پولسازی انجام داده ایم به درآمد برسیم، مثلا اگر شما می خواهید به ۵۰۰ میلیون تومان ثروت برسید باید به اندازه ۵۰۰ میلیون تومان تلاش کنید، تا به نتیجه مطلوب برسید.

کالری خرما زاهدی

خرماها حاوی قندهای طبیعی از جمله ساکارز، فروکتوز و گلوکز می باشند، کالری خرما زاهدی به این صورت است، که به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد می تواند به عنوان یک خوراکی کامل از آن در میان وعده ها نیز استفاده نمود.

صادرات کیوی

کیوییکی از محصولات باغی ارزآور بوده که طی سال‌های اخیرصادرات کیوی وضعیت مناسبی از حیث تولید، صادرات و ارزآوری داشته است، خواص شگفت انگیز این کیوی باعث افزایش تولید این محول در دنیا شده است،کیوی منبعی غنی و سرشار از ویتامین ث است و مقدار ویتامین ث آن از پرتقال نیز بیشتر است.

پیشبند یکبار مصرف آرایشگاهی

یکی از ملزوماتی که برای هر آرایشگاهی الزامی می باشد، پیشبند یکبار مصرف آرایشگاهی است، که در شهرهای اصفهان، شیراز و تهران نمایندگی پخش و توزیع آن وجود دارد، که بهترین کالا را با قیمت بسیار مناسب به سراسر کشور به فروش می رسانند.