تازه ترین تورهای داخلی فارا گشت

تازه ترین تورهای داخلی فارا گشت

اگر قصد سفر به هر شهر از کشورمان را داشته باشید یا به‌ منظور سفرهای کاری و یا تفریحی به خواهید مدتی را در یکی از شهرهای کشورمان اقامت نمایید، تنها راه و بهترین آن، آژانس مسافرتی مجری اصلی است که با حمایت‌ های خود در قالب خدمات متنوع رزرو تور داخلی بتواند سفری مطلوب را برای شما پدید آورد.
شما از همان زمان که تصمیم به سفر می‌گیرید و حتی مقصدی نیز برای خود در نظر نگرفته اید می ‌توانید با این آژانس‌ ها همراه شده و از مشاوره‌های کارشناسی آن ‌ها در راستای انتخاب بهترین مکان برای سفر ایرانگردی در تمام فصول همچون تورهای بهار، تابستان، پاییز و زمستان و نوروز برخوردار شوید.
سپس با اقدامات مناسب آن‌ ها بلیط برای خود و خانواده ‌تان تهیه‌ کرده و با هواپیما دلخواهتان بر فراز آسمان به ‌سوی شهر موردنظر خود سفر را آغاز نمایید. یا اینکه با قطار به صورت زمینی سفر بروید و در نهایت برای ارزان تر شدن مسافرت از اتوبوس استفاده نمایید.
تورهای داخلی که به آن اصطلاحا domestic tours گفته می شود در کل دنیا محبوب می باشد بنابراین آژانس های گردشگری زیادی به فعالیت در آن مشغول هستند. در سایت
Domestic tourism wikipedia هم درباره آن زیاد صحبت کرده است.
از خدمات این مدل از آژانس های مسافرتی و هواپیمایی همانند فارا گشت کوروش کبیر باید اشاره کرد، رزرو هتل داخلی به عنوان محل مناسب اقامت و مدت ‌زمان مناسب ماندن در سفر و کیفیت را نیز در تنوع فوق ‌العاده‌ای در اختیارتان قرار خواهد داد تا سفری از هر نظر راحت را تجربه نمایید.
اما آیا موارد ذکر شده کفایت می کند؟ قاعدتا نه. یک آژانس مجری تور مستقیم داخلی باید خدمات گسترده برای همه شهرهای ایران داشته باشد. بنابراین در این مطلب می خواهیم از تازه ترین تورهای ایرانگردی یا داخلی فارا گشت (هوایی و زمینی) اسم ببریم که در آدرس زیر قابل دسترس هستند:
https://faragasht.com/تور-داخلی/

تور داخلی از مشهد


مشهد خودش یک پا مقصد گردشگری است. اما ساکنان این شهر پرجمعیت هم می خواهند به سفر بروند و از شهرهای دیگر دیدن کنند. بنابراین آژانس فارا گشت تور داخلی از مشهد را با لیست زیر ارائه می دهد:
تورهای زمینی با اتوبوس که با اتوبوس های vip اجرا دارند. تورهای زمینی با قطار که با انواع قطار های ۴ و ۶ تخته از ارزان تا لوکس.
مسیرهایی همچون تور شیراز از مشهد، تور اصفهان از مشهد، تور تبریز از مشهد، تور سرعین از مشهد، تور یزد از مشهد، تور تهران از مشهد، تور چابهار از مشهد و تور سرعین از مشهد بخشی از این سفر ها هستند که مشهدی های عزیز می توانند انتخاب کنند.

تور داخلی از اصفهان


اصفهانی ها هم اهل سفر هستند و همیشه در تورهای ارزان داخلی ثبت نام می کنند. محل اقامت یا همان هتل برای اصفهانی ها بسیار مهم است که علاوه بر به صرفه بودن، تمیز و مرتب هم باشد.
اصفهانی ها بیشتر به قطار و اتوبوس علاقمند هستند، به همین علت این تورها در اصفهان زود پر می شوند.
نمونه ای از این تورها می تواند تور تبریز از اصفهان، تور شیراز از اصفهان، تور مشهد از اصفهان، تور سرعین از اصفهان، تور کیش از اصفهان، تور قشم از اصفهان، تور یزد از اصفهان باشد که از عمده مقصدهای پر طرفدار در بین اصفهانی های عزیز هستند.

تور داخلی از شیراز


شیرازی های عزیز هم که معروف هستند به خوشگذرانی. یکی از بهترین و لذت بخش ترین تفریحات، سفر کردن است. بنابراین شیرازی ها دائم در حال مسافرت و گردش هستند.
تورهای هوایی که با هواپیمای چارتر اجرا می شوند مورد علاقه شدید شیرازی ها است.
از تورهای داخلی می توان به تور اصفهان از شیراز، تور مشهد از شیراز، تور تبریز از شیراز، تور سرعین از شیراز، تور کیش از شیراز، تور قشم از شیراز، تور چابهار از شیراز همیشه در این شهر پر طرفدار هستند.

تور داخلی از رشت


هموطنان رشتی یا بهتر بگوییم گیلانی هم که اهل سفر هستند معمولا مقصدهایی را راغب هستند که متفاوت با جغرافیای شهرشان باشد. بنابراین تور کیش از رشت، تور قشم از رشت بسیار پر طرفدار است. بعد از آن ها می شود به تور شیراز از رشت، تور اصفهان از رشت، تور تبریز از رشت و تور یزد از رشت یاد کرد که مناسب مسافرانی است که به تاریخ و فرهنگ غنی ایرانی علاقمندند.
و در نهایت کسانیکه بخواهند سفر زیارتی را تجربه کنند و دلی صاف نمایند تور مشهد از رشت و زیارت امام رضا را انتخاب می کنند و فارا گشت به بهترین نحو سرویس دهی به مسافران دارد تا بدون دغدغه و راحت سفر کنند.

تور داخلی از تبریز


تبریزی های عزیزمان هم که مثل همیشه سفر دوست و طالب مسافرت می باشند. بنابراین تورهای زمینی و هوایی مختلفی از تبریز به سایر شهرها اجرا می شوند.
برای مثال تور کیش از تبریز، تور مشهد از تبریز، تور شیراز از تبریز، تور اصفهان از تبریز، تور یزد از تبریز، تور کرمان از تبریز بسیار زود رزرو می شوند و در نهایت تور سرعین از تبریز هم اخیرا طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

تور داخلی از اهواز


اهوازی های نازنین هم که لازم است سفر کنند و آب و هوایی عوض کنند. معمولا اهوازی ها و کلا استان خوزستان به خاطر طبیعت گرم و شرجی که دارد، تمایل دارند به شهرهای خنک سفر کنند.
تور تبریز از اهواز، تور سرعین از اهواز بدون شک پرطرفدار است. اما اکثر اهوازی ها به علت علاقمندی به تمدن و تاریخ ایران، در تورهای داخلی تور شیراز از اهواز، تور اصفهان از اهواز، تور یزد از اهواز و تور کرمان از اهواز را نیز رزرو می کنند و از دیدنی های ویژه این شهرها دیدن می کنند.

تور داخلی از کرمانشاه


از جدیدترین تورهای داخلی که فارا گشت ارائه می دهد باید به تورهای داخلی از کرمانشاه اشاره کرد. این سرویس جدید باعث می شود که هموطنان کرمانشاهی ما نیز بتوانند از سفر ایرانگردی لذت ببرند.
سفرهایی همچون: تور شیراز از کرمانشاه، تور اصفهان از کرمانشاه، تور تبریز از کرمانشاه و حتی تور کیش از کرمانشاه از پر مخاطب ترین ها می باشند.

تور داخلی از تهران


تهران به عنوان پایتخت ایران دارای امکانات مسافرتی زیادی است. هر روز تعداد زیادی پرواز، قطار و اتوبوس به تمام شهرهای ایران برنامه حرکتی دارند. بنابراین تهرانی ها به راحتی می توانند به هر شهری که می خواهند تجربه تور داخلی یا ایرانگردی را داشته باشند.
مثل تور کیش از تهران، تور قشم از تهران، تور مشهد از تهران، تور شیراز از تهران، تور اصفهان از تهران، تور یزد از تهران، تور تبریز از تهران، تور سرعین از تهران، تور کرمان از تهران و تور چابهار از تهران از بهترین تورهای مسافرتی فارا گشت در حال حاضر برای تهرانی های عزیز است که به صورت هوایی و زمینی هر روز اجرا می شوند. آن هم با قیمت های ارزان و لحظه آخری و تخفیف خورده.

نقش آژانس مسافرتی در ارائه خدمات تورهای داخلی و ایرانگردی


تا اینجا با خدمات فارا گشت آشنا شدیم. نقش آژانس مسافرتی در ارائه خدمات تورها و ساماندهی به اوضاع بی ‌نظیر است. به ‌گونه ای که در هیچ سفر برنامه‌ ریزی‌ شده شخصی که تمامی جوانب کار بررسی ‌شده باشد نمی ‌توانید نمونۀ آن را ببینید.
آگاهی به‌ تمامی جزئیات و نیازهای یک سفر کامل موضوعی است که باید توسط کارشناسان کار بلد طراحی و به اجرا درآید تا بتواند از ابتدا تا انتها خوب و بی‌ نقص اجرا شود.
تأثیر بالقوه این آژانس‌ ها در توسعه و رونق گردشگری برکسی پوشیده نیست و این مراکز نه ‌تنها در ایران بلکه در سطح جهان همیشه سهم بالایی از نقل ‌وانتقال مسافران را در طول سال بر عهده داشته‌اند و فعالیت‌ هایشان همیشه راه گشای تمامی اقشار جامعه بوده است چه آن‌ها که سفر، جزئی از برنامۀ کاریشان است و چه آن‌ها که علاقه به گشت ‌و گذار پای آن‌ ها را به این آژانس‌ های گردشگری و سیاحتی باز نموده است.
حوزۀ گردشگری در کشور ما با تنوع آب ‌وهوا و وجود شهرهایی که هر یک به ‌اندازۀ یک کشور جاذبه‌ دارند بسیار وسیع و توانایی پذیرش تعداد بالایی از مسافران داخلی و خارجی را دارد. آن ‌قدر مکان‌ های دیدنی در هر تکه از این خاک وجود دارد که آن را به نمایشگاهی از هنر و ذوق تبدیل نموده است.
صنایع‌ دستی، تنوع غذاها، مکان‌های طبیعی و تاریخی، چشم ‌اندازهای مختلف، چشمه‌ ها و رودخانه ‌ها و تالاب ‌ها، کویر و دریا و… آن ‌قدر عجایب در کنار هم جمع نموده که اگر قصد ایرانگردی با قطار، هواپیما یا اتوبوس نمایید هر شهر را باید چندین بار بروید تا سیر دیدنی‌ های آن را ببینید و از شنیدن قصه‌ های ناب و خاطره انگیزش به عمق آن ‌ها پی ببرید.

آژانس مسافرتی فارا گشت کورش کبیر (faragasht.com) با تورهای داخلی و ایرانگردی و همین طور خارجی همچون تور ارمنستان، تور باکو، تور روسیه و تور هند خود، شما را در بین دیدنی ‌های کشور عزیزمان یا کشورهای دیگر با خود همراه می ‌کند و حس تازه‌ ای را در لحظه‌ های طلایی سفرتان می ‌پاشاند.
به ‌گونه ‌ای که در آینده آن را مرجع سفرهای داخلی و خارجی خود انتخاب می ‌نمایید و ثانیه‌ های دل ‌انگیز خود را فقط با این آژانس تقسیم می کنید و از فعالیت ‌های مسافرتی و گردشگری آن کمال رضایت خود را اعلام خواهید نمود. آن را بهترین نهادی می ‌دانید که کاملاً مردمی بوده و برای رفاه آن ‌ها از هیچ فعالیتی دریغ نمی ‌کند.
شما با همان تماس تلفنی اول از تهران یا سایر شهرهای داخلی برای تورهای تابستانی، پاییزی، زمستانی و حتی بهار و تور نوروزی متوجه می ‌شوید که با یک مرکز متفاوت روبرو هستید که تکریم مشتریانشان از مهم ‌ترین اهداف و آرمانی است که در طی سال‌ های طولانی فعالیتشان بدان پایبند مانده‌اند.