تخفیف ویژه هتل الماس 2 مشهد برای عید غدیر

تخفیف ویژه هتل الماس 2 مشهد برای عید غدیر

شهر مشهد یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ایران است که هتل‌های بسیار مجلل و زیبایی دارد. برخی از این هتل‌ها در مواقع خاصی از سال تخفیفات ویژه‌ای برای مهمانان خود قائل می‌شوند. یکی از بهترین هتل‌های این شهر، هتل الماس ۲ مشهداست که در یک و نیم کیلومتری حرم امام رضا قرار دارد. ایران هتل آنلاین به مناسبت عید غدیر خم تا ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ تخفیف ویژه‌‌برای این هتل پنج ستاره قائل شده است. پس اکنون بهترین فرصت برای رفتن به مشهد و اقامت در هتل الماس ۲ به عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شهر گردشگری مشهد است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با هتل الماس ۲ مشهد بیشتر آشنا کنیم.

معرفی هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ یکی از بهترین هتل های مشهد است. این هتل پنج ستاره در خیابان امام رضا، در ۱.۵ کیلومتری حرم مطهر واقع شده است. موقعیت مکانی هتل الماس ۲ موجب دسترسی آسان مهمانان آن به مراکز خرید اطراف حرم می‌شود. این هتل دارای ۲۱۶ واحد اقامتی لوکس در قالب ۲۵ طبقه است. برخی از این واحدها با الهام از معماری خاص ملل مختلف، به سبک های ایران باستان، روسی، آفریقایی، صفوی، تایلندی، عربی و … طراحی و ساخته شده اند. اقامت در اتاق های هتل لوکس الماس ۲ مشهد تجربه ای منحصر به فرد از سفر به این شهر مقدس را برای مهمانان به ارمغان می آورد.

هتل الماس ۲ تنها حدود ۲۰ دقیقه با ماشین از فرودگاه مشهد فاصله دارد.با اقامت در هتل الماس ۲ مشهد می‌توانید از خدمات ورزشی و تفریحی آن به صورت رایگانبهره مند شوید. رزرو هتل الماس ۲مشهد از طریق سایت ایران هتل آنلاین به سادگی امکان پذیر است.این هتل دارای چند کافی شاپ و رستوران از جمله رستوران روف گاردن واقع در طبقه نوزدهمو رستوران گردان واقع در طبقه بیست و یکم با ظرفیت ۱۵۰ نفر با ویوی شهر است. از دیگر رستوران های این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران هتل واقع در طبقه هفدهم با ظرفیت ۲۵۰ نفر

کافی شاپ واقع در رستوران روف گاردن

کافی شاپ هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت ۶۰ نفر

قیمت هتل الماس ۲ مشهد با توجه به امکاناتی که دارد بسیار مناسب است. مخصوصا در حال حاضر که شامل تخفیف هم شده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فروشگاه و غرفه

پاركينگرایگان مسقف واقع در طبقات ۲- و ۳- با ظرفیت ۲۰۰ خودرو

آسانسور

صندوق امانات

سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

تاکسی سرویس شبانه روزی

سالن همایش چند منظوره

امکانات ورزشی مانند استخر و سونا خشک و سونا بخار و جكوزی و استخر كودكان و سالن ماساژ

اتاق ويژه معلولين و ویلچر و رمپ

كافی نت و اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها

سيستم IPTV

کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و عربی

گيم نت

روم سرويس

لاندري

خدمات بيدار باش

دستگاه واکس کفش

فكس و فتوکپی

اتاق چمدان

خدمات رفت و برگشت فرودگاهي رايگان

سرویس رفت به حرم رایگان

خدمات رفت و برگشت راه آهن

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا – امام رضا ۲۰

هتل الماس ۲ مشهد با ظاهری زیبا و امکاناتی به روز همواره در تمام طول سال میزبان زائران و گردشگرانی است که به قصد زیارت حرم امام رضا و نیز تفریح و گردش راهی مشهد می‌شوند. این هتل با اینکه قیمت مناسبی دارد در مواقعی از سال شامل تخفیف هم می‌شود. اکنون زمانی است که ایران هتل آنلاین تخفیف ویژه‌ای برای این هتل قرار داده است. به همین خاطر بهترین فرصت برای اقامت در آن می‌باشد. ما در این مطلب شما را با این هتل مجلل آشنا کردیم و امکانات آن را متذکر شدیم تا بتوانید در مورد رزرو آن تصمیم بگیرید. برای رزرو هتل وارد لینک زیر شوید و هتل الماس ۲ را جستجو کنید.

https://www.iranhotelonline.com