ثروتم را با صبوری به دست آوردم

ثروتم را با صبوری به دست آوردم

وقتی دید بزرگی دارید، لازم نیست هر روز خیلی پیشرفت کنین فقط باید روزانه یک یا دو قدم به جلو بردارید تا در آینده تاثیرات بزرگشو ببینید. درواقع من هم برخلاف نظر اطرافیانم محصولی مثل پتو که انواع آن در ادامه مطلب آمده است را انتخاب کردم و با تلاش و صبوری توانستم به موفقیت برسم.

پتو خزدار

پتو یکی از کالاهای اصلی خواب است که علاوه بر ایجاد گرما در نحوه خواب نیز تأثیرگذار است. در بازار ایران انواع برندهای داخلی و خارجی پتو خزدار موجود است. پتوها دارای مدل‌های مختلفی هستند و نوع نخ و الیاف آن‌ها باهم متفاوت است.

پتوها در ابعاد و اندازه‌های مختلف مانند پتو نوزاد، پتو نوجوان، پتو یک‌نفره و پتوی دونفره تولید و عرضه می‌شوند. یکی از انواع پرفروش پتوی ژله‌ای است. قیمت پتو ژله‌ای نسبت به سایر پتوها بسیار مناسب و ارزان است. از این پتو می‌توان به‌عنوان پتوی مسافرتی و یا روتختی نیز استفاده کرد.

ممکن است این سؤال برای شما نیز پیش‌آمده باشد که پتو خزدار چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. پتوی ژله‌ای به پتوهای نرم و لطیفی گفته می‌شود که بسیار سبک و زیبا هستند. این پتوها در اندازه‌های یک‌نفره و دونفره تولید می‌شوند و ازآنجایی‌که دارای حجم و وزن کمی هستند از آن به‌عنوان پتوی مسافرتی نیز استفاده می‌شود.

همچنین به علت دارا بودن وزن کم، این پتوها بسیار مناسب کودکان و افراد مسن می‌باشد. تنوع طرح و رنگ پتوی ژله‌ای بسیار زیاد است. این پتوها از الیاف مختلفی مانند نخ، پنبه و پلی‌استر تولید می‌شوند و ضد حساسیت هستند. پتوهای ژله‌ای قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی و دست را دارند و دچار تغییر رنگ نمی‌شوند. پتوهای ژله‌ای ضد چروک هستند و خیلی کم دچار پرز دهی می‌شوند.

پتو دو لایه

این پتو بسیار نرم و لطیف است و لطافت آن با شستن و استفاده دائم از بین نمی‌رود. پتو گلبافت پرز نمی‌دهد و مشکلات تنفسی ایجاد نمی کند. دور تا دور این پتو دو لایه با نوار مخمل یا ساتن بسیار با کیفیت با دو دور دوخت دور دوزی شده تا هنگام شستن و یا بر اثر وارد شدن فشار و کشش تغییر فرم ندهد و نخ کش نشود.

پتو گلبافت دولایه ضد تعریق بدن است و به سرعت بوی عرق و بوی نامطبوع نمی‌گیرد.

پتو گلبافت دو لایه انواع مختلفی دارد که از لحاظ ابعاد، طرح و رنگ و خصوصیات دیگر تفاوت دارند. این کالا در مدل های طرح دار و ساده و تک رنگ تولید می‌شود.

مثلا پتو گلبافت طرح دار در طرح های گل برجسته و رنگی وجود دارد که بسیار خاص و لاکچری هستند. این کالا در سایز های مختلف مناسب کودک، نوجوان، تک نفره و دو نفره وجود دارد.

کیفیت  پتو گلبافت به حدی است که باعث شهرت فراوان این محصول شده است. قیمت این کالای خواب به عوامل مختلفی مانند: سایز و ابعاد، طرح و مدل، میزان تقاضا، نوع عرضه و غیره بستگی دارد.

پتو پنبه ای

پتوهای دولایه بهترین انتخاب برای روزهای سرد زمستانی آن گروه از افرادی هستند که تمایل چندانی به استفاده از لحاف‌های سنگین ندارند. البته اگر مبتلا به اگزما هستید یا پوستتان به الیاف مصنوعی حساسیت دارد، امکان تشدید خارش و التهاب پوستی با استفاده از پتو پنبه ای در شما وجود خواهد داشت.

در این صورت باید سری به فروشگاه‌های معتبر عرضه کالاهای خواب بزنید و پتوهای تمام پنبه ارگانیک را از آنها خریداری کنید. قیمت این پتوها کمی بالاست اما امکان ایجاد حساسیت پوستی و حتی تنفسی با استفاده از آنها تقریبا به صفر می‌رسد.