حوادث رانندگی در خوزستان ۴ فوتی و ۲۶ مصدوم داشت

حوادث رانندگی در خوزستان ۴ فوتی و ۲۶ مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، عارف شرهانی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی برخورد یک خودرو پژو به کوه که ساعت ۱۴:۵۰ (یکم فروردین ماه) در جاده امام زاده سلطان ابراهیم – ایذه رخ داد، یک مرد ۵۸ ساله و یک زن ۵۲ ساله فوت کردند و یک مرد ۲۸ ساله و دو زن ۱۹ و ۲۷ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

وی افزود: همچنین در پی برخورد یک خودروی پژو ۴۰۵ و یک سمند که ساعت ۱۵:۱۵ (۲ فروردین ماه) در جاده پیون ایذه رخ داد، ۱۰ نفر شامل یک پسر ۱۴ ساله، چهار مرد ۲۹، ۳۱، ۳۹ و ۵۷ ساله و پنج زن ۲۴، ۲۶، ۲۷، ۴۰ و ۶۵ ساله مصدوم شدند.

شرهانی ادامه داد: در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ که ساعت ۱۷:۱۵ (۲ فروردین ماه) در محور آزادراه خلیج فارس رخ داد، دو مرد ۴۴ و ۵۰ ساله، دو دختر هشت و ۱۳ ساله و یک زن ۴۰ ساله مصدوم شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: در حادثه برخورد یک خودرو پراید و یک پژو که ساعت ۱۸:۳۸ (۲ فروردین ماه) در جاده بین کوشکک و جنت مکان در گتوند رخ داد، یک مرد ۵۰ ساله جان باخت و یک زن ۲۲ ساله و دو مرد ۲۴ و ۴۰ ساله مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: همچنین در پی واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ که ساعت ۲۲:۱۹ (۲ فروردین ماه) در شوش رخ داد، سه مرد ۲۰ و ۲۵ ساله مصدوم شدند.

شرهانی تصریح کرد: همچنین در حادثه برخورد پژو پارس و تیبا که ساعت ۱۷:۱۵ امروز (۳ فروردین ماه) در محور سربندر – شادگان رخ داد، یک مرد ۶۳ ساله جان خود را از دست داد و یک زن ۳۹ ساله و یک مرد ۴۱ ساله مصدوم شدند.