خرید برنج درجه یک شمال با ارزان ‌ترین قیمت از فروشگاه برنج کیلن

خرید برنج درجه یک شمال با ارزان ‌ترین قیمت از فروشگاه برنج کیلن

برنج درجه یک شمال


برنج یکی از پر استفاده ترین مواد غذایی مصرفی در سفره‌ های ایرانی است که به شکل چلو همراه خورشت و به صورت پلو همراه با سایر مواد غذایی طبخ و استفاده می ‌شود، برنج ایرانی برنجی با کیفیت و مرغوب است که دارای انواع مختلفی می‌ باشد.
برنج ‌ها با توجه به مکانی که در آن کشت می ‌شوند عطر و طعمی متفاوت و منحصر به فرد دارند، اگرچه برنج ایرانی از با کیفیت ‌ترین و مرغوب ‌ترین انواع برنج در جهان شناخته می ‌شود اما انواع برنج ایرانی نیز با توجه به مکانی که کشت می ‌شوند از لحاظ طعم، عطر و نوع پخت با یکدیگر تفاوت دارند.

معرفی انواع برنج ایرانی


برنج ایرانی را می ‌توان در دو نوع طارم و صدری تقسیم کرد که هر کدام دارای دسته‌ ها و انواع مختلفی هستند و مطابق با محل کشت شان، ویژگی ‌های منحصر به فردی دارند.
برنج صدری که معمولاً در گیلان کشت می ‌شود، دارای انواع مختلفی از جمله دم سیاه، کاظمی، شاه پسند است که قدی کشیده‌ تر از برنج طارم دارد.
برنج طارم در مازندران کشت شده و دارای انواع مختلفی از جمله عنبربو، بینام، محلی و… می‌ باشد، این دسته از برنج ‌ها چاق بوده و قدی کوتاه ‌تر دارند.


برنج ایرانی

برنج ایرانی که عمدتاً در شمال ایران به خصوص مازنداران و گیلان و در شهرهای گلستان، خوزستان و اصفهان کشت می‌ شود دارای میزان نشاستهٔ متوسط می‌ باشد، این برنج قدی بلندتر از سایر برنج‌ ها داشته و عطر و طعم بی نظیری دارد از این جهت مورد علاقه بسیاری از ایرانیان است.

خرید برنج درجه یک شمال از فروشگاه برنج کیلن فود


فروشگاه برنج کیلن فود یکی از معتبر ترین فروشگاه‌ های خرید برنج کلیک کنید به صورت اینترنتی و حضوری است، این فروشگاه انواع برنج با کیفیت شمال و ایران را از جمله برنج صدری بهترینه، طارم استخوانی، طارم هاشمی، هاشمی عطری، عنبربو، دمسیاه، سرلاشه و برنج قهوه ‌ای را با کیفیتی عالی و قیمتی ارزان و مناسب به فروش می ‌رساند.
برای خرید برنج درجه یک شمال با ارزان‌ ترین قیمت و اطلاع از قیمت انواع برنج شمال و ایرانی در فروشگاه کیلن به فروشگاه اینترنتی کیلن فود مراجعه کنید.


معرفی انواع برنج رنگی


برنج قهوه ‌ای چه نوع برنجی است؟


تفاوت برنج سفید و برنج قهوهٔ ای تنها در پوست آن ‌هاست، برنج دارای پوستی قهوه‌ ای رنگ است که وقتی آن را از دانه برنج جدا می ‌کنند، دانه ‌ای سفید به دست می ‌آید، ایرانیان به برنج سفید علاقه بیشتری دارند و برنج قهوه ‌ای معمولاً مورد علاقه مردم کشور های آسیای شرقی می ‌باشد.

معرفی برنج قرمز و برنج سیاه


برنج قرمز و برنج سیاه از دیگر انواع برنج هستند که دارای خواص دارویی و غذایی بوده و نسبت به حشرات مقاومت بالایی دارند، این برنج ‌ها سرشار از آهن و روی بوده و دارای پروتئین، چربی و فیبر خام می‌ باشند، همچنین داشتن رادیکال ‌های آزاد و ظرفیت آنتی ‌اکسیدانی از دیگر ویژگی‌ های برنج ایرانی بسیار با کیفیت است.
برای خرید انواع برنج سفید، برنج قهوه ‌ای و سبوس برنج به سایت کیلن فود مراجعه کنید.


برنج براساس نوع کشت به چند دسته تقسیم می‌شود؟


برنج ایرانی بر اساس نوع کشت در دو دسته کشت اول و کشت دوم جای می ‌گیرد.


برنج ایرانی کشت اول


کشت اول برنج ایرانی در فروردین آغاز شده و محصول در تیر ماه برداشت می ‌شود، کیفیت برنج کشت اول بیشتر از برنج کشت دوم است، این برنج عطر و طعم بی نظیری دارد، پخت آن ساده‌ تر است، برای کشت آن از سموم شیمیایی کمتری استفاده شده است، برج صدری، طارم و هاشمی از انواع برنج کشت اول معرفی می ‌شوند.


برنج ایرانی کشت دوم

بذر این برنج پس از برداشت کشت اول در فصل پاییز و آبان ماه کاشته می‌ شود، برنج کشت دوم ظاهر مجلسی و زیبایی داشته، پخت آسان و خوبی دارد و کیفیت آن بسیار بالا است.

معرفی برنج براساس نوع برداشت


برنج ‌ها از لحاظ برداشت در دسته پر محصول و کم محصول قرار می‌ گیرند، برنج پر محصول در یک هکتار میزان بیشتری نسبت به سایر برنج‌ ها محصول می ‌دهد، اما برنج کم محصول در یک هکتار میزان کمتری برنج داده و در نتیجه کیفیت بالاتری دارد.


خرید انواع برنج ایرانی


خرید برنج صدری از فروشگاه کیلن فود


برنج صدری همانطور که اشاره شده عمدتاً در گیلان کشت می ‌شود، این برنج دارای طعم و عطری بی نظیر و ظاهری زیبا و کشیده است، برنج صدری علاوه بر داشتن خواص بی نظیر خوش پخت و با کیفیت است، این برنج با کیفیت را با قیمتی مناسب به صورت عمده و خرد از فروشگاه کیلن فود خریداری کنید.


خرید برنج طارم از فروشگاه کیلن فود


برنج طارم نیز از انواع برنج ایرانی بسیار با کیفیت است که در دسته کم محصول قرار دارد و عمدتاً در منطقه فریدونکنار مازندران کشت می‌ شود، این برنج دانه ‌های مرواریدی سفید رنگ داشته و می‌ توانید آن را به شکل عمده یا در بسته بندی‌ های ۱، ۱۰ و ۱۰۰ کیلوگرمی از فروشگاه کیلن فود خریداری کنید.


خرید برنج هاشمی از فروشگاه کیلن فود


برنج هاشمی از دیگر انواع برنج ایرانی است که عطر و طعمی بی نظیر دارد، این نوع برنج مواد شیمیایی و کمی نسبت به سایر برنج‌ ها داشته و می ‌توانید آن را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از فروشگاه کیلن فود خریداری کنید.

نکات مهم برای خرید برنج با کیفیت ایرانی


برنج با کیفیت دارای دانه ‌هایی یک شکل و هم اندازه است که رنگی روشن دارد، برنج با کیفیت قاطی ندارد و دانه‌ های آن به راحتی می ‌شکنند، در صورتی که برنجی دارای دانه ‌هایی ریز و درشت در رنگ و ابعاد مختلف است یعنی برنج ترکیبی از چند نوع است که کیفیت بالایی ندارد.


تشخیص کیفیت برنج ایرانی برای خرید


بهترین راه برای تشخیص برنج ایرانی با کیفیت از فروشگاه‌ های آنلاین خرید دو تا سه نوع برنج در بسته بندی‌ های کوچک است، پس از مشاهده برنج‌ ها و پخت آن‌ها میتوانید برنجی که منسب با ذائقه ‌تان است را در بسته بندی‌های ۱۰ و ۱۰۰ کیلویی یا بیشتر خریداری کنید.
دقت کنید که خرید برنج شمال ایرانی را از فروشگاه‌ های معتبر که دارای سابقه نیز می ‌باشند انجام دهید، فروشگاه کیلن فروشگاهی معتبر برای خرید برنج است که این محصول را بدون واسطه به صورت مستقیم از کشاورز خریداری کرده و به دست مشتریان می ‌رساند.
منبع : keilanfood.com