خرید فالوور واقعی فعال اصلی‌ترین رکن زیبا کننده ویترین صفحه اینستاگرام

خرید فالوور واقعی فعال اصلی‌ترین رکن زیبا کننده ویترین صفحه اینستاگرام

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید فالوور واقعی فعال از بهترین روش‌ها برای زیباسازی ویترین صفحه اینستاگرام محسوب می‌شود، اگر دقت کرده باشید روزانه افراد بسیاری از مغازه شما عبور می‌کنند اما آن‌ها در نگاه اول جذب ویترین و چیدمان آن می‌شوند، اگر این چیدمان زیباتر باشد به طبع افراد بیشتری به آن جذب می‌شوند. حال تصور کنید چنین ویترینی را شما با خرید فالوور واقعی فعال برای پیج اینستاگرامی خود ایجاد کرده باشید!در این صورت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا تاثیری در کسب سود بالاتر دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

نقش خرید فالوور واقعی فعال در صفحه اینستاگرام

در واقع تعداد فالوور ها حکم ویترین را برای هم صفحه اینستاگرامرا ‌دارند؛ هرچه تعداد فالوور های شما بیشتر باشد نشان‌دهنده کیفیت، مغذی بودن محتوا و محصولات و در نهایت خدمات پیج اینستاگرام شما است. بی‌شک اینستاگرام از محبوب‌ترین فضای مجازی در سراسر جهان محسوب می‌شود با توجه به موردپسند واقع شدن این اپلیکیشن کسب‌وکارها فرصت بسیاری برای دیده شدن و رونق داشته اند. بسیاری از افراد از طریق این اپلیکیشن حرفه‌ای توانستند حرفه، مهارت، محصول و هر نوع خدماتی را که در آن زمینه مهارت دارند تبلیغ کنند.

از طریق این فضا افراد بسیاری توانستند مخاطبان خاص خود را از سراسر کشور برای خود فراهم کند، سوال اصلی‌ای که در این‌جا ایجاد می‌شود، این است که آیا رونق کسب‌وکار در این فضا به‌همین سادگی صورت می‌گیرد؟! چگونه می‌توانیم خرید فالوور واقعی را جهت افزایش فروش در صفحه اینستاگرام خود داشته باشیم؟ در ادامه با مای ممبر همراه باشید تا به بررسی کامل این‌موضوع بپردازیم.

اینستاگرام بهترین فضا برای فروش

شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران بیشتر از سایر نقاط جهان دارای محبوبیت است،چرا که سیستمفیلترینگ بر روی شبکه‌های اجتماعی در ایران اعمال می‌گردد که باعث حذف رقبای آن و افزایش محبوبیت اینستاگرام به‌صورت غیرمستقیم می‌شود.  طبق آمارهای رسمی به دست آمده در سال های اخیر با خرید فالوور ایرانی شما می‌توانید برند یا کسب‌وکار خود را در بهترین شکل ممکن برای کاربران خود ارائه دهید.

فروش محصول در اینستاگرام روزبه‌روز شکل جدیدی را به خود می‌گیرد دراین‌بینپیج هایی که با فالوور واقعی بیشتر فعالیت می‌کنند به موفقیت تضمین‌شده تری نسبت‌به دیگران دست پیدا می‌کنند. فالووهای واقعی می­توانند به گسترش کسب و کار ما در کشور ایران کمک بسیاری کنند. فالوور واقعی کیست؟ فالوور واقعی  به افرادی گفته می‌شود که از تمام شهرهای مختلف جهان به‌صورت تضمینی و واقعیپیج شما را دنبال خواهند کرد و به دنبال فالوو کردن پیج شما می­توانند آن را به سایر افراد نیز معرفی کنند.

اعتبار و افزایش درآمد از پیج اینستاگرام

فالوور واقعی فرصتی طلایی برایتان به حساب می‌آید، به خصوص اگر فالوور های شما ایرانی باشند. چرا که ما در کشور ایران زندگی می‌کنیم و به‌مراتب فالوور هایی که علاقه داریم پیجمارا دنبال کنند ترجیحاً باید ایرانی باشند، مخصوصاً اگر صاحب یک پیج فروش محصول باشیم. هرچه میزان فالوور ایرانی ما بیشتر باشد برای کسب‌وکار نیز بهتر خواهد بود.

 چرا توصیه می­کنند که فالوور فیک ارزان برای پیج خود خریدارینکنیم؟

کسانی که فالوور فیکیا غیرواقعی خریداری می‌کنند شاید از این‌موضوع غافل باشند که فالوور های فیک جزو فالوور های راکد هستند و به‌مرور توسط سرور های اینستاگرام شناسایی و از ارزش آن ها کاسته می‌شود. این فالوور ها لایک، کامنت و بازدید ندارند؛ بنابراین فقط تعداد فالوور را افزایش می‌دهند. برای کسانی که تمایل دارند پیج کسب و کار و یا پیج شخصی شان در اکسپلور نمایش پیدا کند، داشتن فالوور فیک اشتباه فاحشی محسوب می‌گردد و عدم وجود فالوور ارزشمند واقعی در این پیچ‌ها آن‌ها را از حضور در رقابت حذف می‌کن.

چرا فالوور فعال واقعی را از سایت مای ممبر سفارش دهیم؟

وب‌سایتمای ممبریکی از تخصصی‌ترین تیم‌های حرفه‌ای در امور اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی افزایش فالوور ایرانیرا دارا است؛ که از بهترین روش‌های ممکن تعداد فالوور پیج شما را به‌صورت حرفه‌ای و هدفمند افزایش می‌دهد. خرید فالوور فعال واقعییکی از ساده‌ترین روش‌های ممکن برای افزایش اعضای پیج شما می‌باشد که با کمترین قیمت صفحه اینستاگرام شما را محدود می‌کند. وب‌سایت مای ممبر با ارائه قیمت‌های مناسب برای مشتریانخود، بهترین انتخاب می‌باشد.مای ممبر با ارج‌نهادن به مشتری‌های خود سعی دارد با تمام امکانات و قدرت بهترین فالوور های فعالواقعی  را برای کاربران خود با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت فراهم آورد  .

مزایای خرید فالوور واقعی فعال برای خدمات فروش آنلاین

خرید فالوور واقعی فعال برای پیج هایی که با هدف فروش آنلاین خدمات و یا محصولات مختلفی که راه‌اندازی شده‌اند بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که فالوور های واقعی می‌توانند به مشتریان هدفمند آن‌ها تبدیل شوند و سبب افزایش درآمدشان از طریق صفحه اینستاگرام شوند. درصورتی‌که پیج های فعال در صفحه اینستاگرام نتوانند در عمل جذب فالوور موفق عمل کنند بی‌شک با شکست مواجه خواهند شد. ازهمین‌رو پیشنهاد می‌شود که از طریق خرید فالوور واقعی مانع از شکست کسب‌وکار شده و سبب افزایش مشتریان شما شوند .

آیا می‌شود فالوور واقعی خرید؟

حالا که معنای فالوور فعال واقعیرا درک کرده‌اید قطعا درحال‌حاضر به‌دنبال خرید فالوور فعال برای پیج خود می‌باشید. خرید فالوور واقعی برای هر پیجی که در صفحه اینستاگرام راه‌اندازی می‌شوند مناسب است . با استفاده از این روش رتبه پیج خود را به‌راحتی افزایش خواهید داد و از آن در مدتی کوتاه به درآمد بالا خواهید رسید.  چراکه راز افزایش رتبه و فروش در اینستاگرام وجود تعداد فراوانی فالوور واقعی فعال است که با لایک کامنت و سایر تعاملات پیج را در قسمتی از اکسپلور و به  افراد دیگر نیز نشان می‌دهند .

داشتن فالوور های واقعی فعال چه کمکی به کسب‌وکار های مختلف می‌کند؟

همانگونه که در ابتدا نیز به آن اشاره کرده‌ایم اینستاگرامیک شبکه اجتماعی فوق‌العاده محبوب در بین کسب‌وکارها می‌باشد درصورتی‌که هر فردی قصد راه‌اندازی کسب‌وکار و یا بیزینس شخصی را برای خود داشته باشد، قطعا حضور در اینستاگرام می‌تواندیک پوئن مثبت برای آن کسب‌وکار به حساب آید. روزانه میلیون‌ها کاربر در شبکه اجتماعی گشت‌وگذار می‌کنند آن‌ها از طریق عکس‌ها، فیلم‌ها و هر گونه اطلاعات و محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی و یا پیج های فعال اینستاگرام منتشر می‌شود اطلاعات بالایی کسب می‌کنند.

آن‌ها می‌توانند از طریق این فضای مجازی از محصولات شما خریداری حمایت و حتی نقض کنند حال تصور کنید پیج اینستاگرام شما دارای کاربران فعال است درواقع خرید فالوور های واقعی و داشتن فالوور ایرانی با درصد ریزش بسیار پایین باعث می‌شود دنبال کنندگان پیج اینستاگرام شما به‌صورت طبیعی نیز افزایش پیدا کرده و همچنین در اکسپلور برای افراد دیگر نیز نمایش داده شود .

چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

درواقع فالوور های فیکجهت جزئی از مخاطبان هدف شما نیستندو  برای بالا بردن نرخ تعامل پیج تان کاربردی ندارند چرا فالوور های فیک دارای نام‌های غیرواقعی و تقلبی می‌باشند و برای افزایش تعداد لایک، کامنت، استوری و حتی ویو هایپیج شما نقش مهمی را ایفا نمی‌کنند. هویت‌های فیک غیرقابل‌تشخیص بوده و همین موضوع می‌تواند به ضرر کسب‌وکار شما تمام شود.

این نکته را حتما در نظر داشته باشید که تقریباً تمامی پیچ‌هایی که دارای فالوور های فیک هستند توسط ربات‌ها و یا هکر ها در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌شود ازهمین‌رو ارزش آن ها کاهش‌یافته و نرخ تعامل بین شما نیز به مراتب کاهش خواهد یافت و از هر زاویه‌ای که این موضوع را در نظر بگیرید به ضرر کسب و کار شما خواهد بود.

نحوه شناسایی فالوور فیک توسط اینستاگرام

بد نیست بدانید اینستاگرامیکی از بزرگ‌ترین موتورهای جستجو و قوی‌ترین آنالیز کننده‌ها می‌باشد ازهمین‌رو خرید فالوور فیک می‌تواند به‌راحتی پیج شما را به دردسر بیندازد. وب‌سایت های بسیاری در زمینه فروش فالوور های فعال فعالیت می‌کنند، هرگز گول هر وب‌سایتی را نخورید چرا که نه‌تنها سبب بهبود عملکرد پیشرفت و استمرار پیج شما نخواهند شد؛ بلکه سبب می‌شوند اینستاگرام پیج شما را یک پیج فیکو  راکد شناسایی کند، درنتیجه سعی در بلاک و مسدود کردن آن خواهد نمود.

آیا خرید فالوور واقعی حقیقت دارد؟

این روزها خرید فالوور فوری و خرید فالوور صددرصد واقعی اینستاگرام توانسته شتاب‌دهنده خوبی برای تمامی کسب‌وکارها محسوب شود از دید برخی از افراد این روش هیچ ارزشی نداشته و سبب افت پیج اینستاگرام می‌شوند. این در صورتی درست است که اقدام به خرید فالوور فیک کرده باشید همان‌طور که نیز در قسمت‌های قبلی ذکر کرده‌ایم درصورتی‌که فالوور های پیج شما فیک باشند سبب افت رتبه و پیج اینستاگرام شما می‌شوند. چراکه هیچ‌گونه فعالیت مفیدی در پیج شما انجام نداده و در بالعکس سبب از بین رفتن رتبه پیجشما و عقب ماندن از سایر رقبا خواهد شد .

در حالت کلی درست است که خرید فالوور فیک ارزان نیز می‌تواند سبب افزایش تعداد بالاتری از فالوور های واقعی شود اما هنگامی‌کهفالوور ها متوجه‌ی کاهش ری اکشن سایر مخاطبان نسبت‌به صفحه اینستاگرامی شما بشوند بی‌شک پیج شما را فالو می‌کنند در چنین حالتی روزانه تعدادی از کاربران شما را نیز آن فالو کرده و رشد وب‌سایت رشد صفحه اینستاگرام شما کاهش خواهد یافت.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کرده ایم به شما تفاوت بین فالوور واقعی فعال و فالوور فیک را بیان کنیم، حال که متوجه تاثیر فوق‌العاده خرید فالوور صددرصد واقعی و خرید فالوور فعال شده‌اید احتمالاً تصمیم به خرید فالوور واقعی نموده‌اید، اگر قصد دارید در صفحه اینستاگرام خود رشد کرده و فروش کسب‌وکار و محصولات خود را افزایش دهید،باید بدانیدخرید فالوور واقعی فعال از مای ممبر به شما این امکان را می‌دهد که علاوه‌بر افزایش رتبه و فروش در اینستاگرام به‌راحتی بتوانید رتبه صفحه خود را در اکسپلور نیز افزایش دهید،لازم به ذکر است که تعداد بالای کاربران نقش اساسی در موفقیت برند شما دارد.