خرید قسطی فرش سجاده ای 700 شانه و 500 شانه

خرید قسطی فرش سجاده ای 700 شانه و 500 شانه

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی در جامعه، هر فرد در تلاش است تا بتواند بهترین محصول را با بالاترین کیفیت و به صورت قسطی تهیه کند. این گزینه برای بسیاری از افراد جذاب است که بتوانند فضای مسجدشان را به صورت اقساطی نو کنند و با کمترین پیش پرداخت فرش سجاده ای نو بخرند. چرا که شما این امکان را خواهید داشت که فرش مسجدتان را نو کنید ولی هزینه آن را به مرور پرداخت کنید.

البته تعداد محدودی از کارخانه ها، فعالیتشان به صورت اختصاصی در حوزه فرش سجاده ای است و از بین همین چند کارخانه، تعداد انگشت شماری امکان خرید قسطی فرش مسجد را برای خریداران فراهم کرده اند. از جمله این کارخانه ها، شرکت سجاده کارپت کاشان است که شما امکان خرید قسطی فرش سجاده ای ۷۰۰ و ۵۰۰ شانه از سجاده کارپت را در تمامی ایام سال دارید.

خرید قسطی سجاده فرش چه مزایایی دارد؟

از آنجا که بودجه مساجد غالبا توسط خیرین و مردم تامین می شود، برای هیئت امنا مهم است که بهترین برنامه ریزی را برای صرف کردن این بودجه داشته باشد. خرید قسطی فرش مسجد به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به پرداخت کل مبلغ، فرش نماز دلخواهتان را تهیه کنید. این روش باعث می شود تا فشار مالی به هیئت امنا وارد نشده و پرداخت مبلغ را به صورت ماهیانه انجام دهند.

علاوه بر این، قیمت ها روز به روز با افزایش مواجه است و صبر کردن برای بهتر شدن قیمت فرش مسجد و خرید آن اقدام عقلانی نیست. بهتر آن است که خرید اقساطی فرش را هرچند با کمی کارمزد پشت گوش نیندازید و در اولین فرصت انجام دهید.

چه نکاتی برای خرید قسطی فرش نمازخانه مهم است؟

  • بررسی قرارداد:

خوب است قبل از هر اقدامی، برای خرید قسطی فرش سجاده ای، قرارداد کارخانه را بررسی کنید تا بعدا با مشکلی مواجه نشوید. از مطلوب بودن شرایط قرارداد اطمینان حاصل کنید و سپس سایر مراحل را پی بگیرید.

  • مقایسه قیمت ها:

قبل از اقدام به خرید و ثبت سفارش، می توانید قیمت ها را به صورت آنلاین و یا تلفنی مقایسه کنید.

  • بررسی شرایط:

بازپرداخت: دقیقا پرس و جو کنید تا مطمئن شوید که شرایط بازپرداخت با بودجه شما همخوانی دارد و از پس آن برمی آیید.

 خرید قسطی سجاده فرش چه مزایایی دارد؟
  • انتخاب برند معتبر:

این روزها در ایران و به خصوص کاشان، شرکت های فرش زیادی مشغول به کار هستند که بهتر است از اصالت آنها مطمئن شوید. یکی از این برندهای معتبر، سجاده کارپت است که می توانید با خیال راحت از آن خرید کنید.

  • بررسی کیفیت سجاده فرش نماز:

قبل از خرید، به کیفیت و سلامت محصول دقت کنید. اگر امکان خرید حضوری را دارید از نزدیک فرش سجاده ای را ببینید و از کیفیت بافت و دوخت و دوردوزی آن مطمئن شوید.

چگونه سجاده فرش قسطی مناسب انتخاب کنیم؟

اگر می خواهید انتخابی عقلانی و تصمیمی درست برای خرید سجاده فرش داشته باشید، پس از انتخاب برند مدنظرتان، لازم است به موارد زیر نیز دقت کنید:

  • شانه و تراکم سجاده فرش
  • انتخاب جنس الیاف و نخ مصرفی
  • رنگ دلخواه مطابق با سایر المان های مسجد
  • طرح متناسب با فرهنگ و نوع فضای مذهبی

آنها با توجه به ابعاد فضا و انتخاب الیاف و شانه و تراکم، به شما قیمت نهایی را خواهند گفت. همچنین اگر قصد خرید اقساطی داشته باشید، به شما مبلغ پیش پرداخت و میزان اقساط را نیز اعلام خواهند کرد.

دقت داشته باشید که لازم است چک به نام مسجد یا حسینیه و یا یکی از اعضای هیئت امنا باشد.

 فرش 500 شانه قسطی بخریم یا فرش 700 شانه قسطی؟

فرش ۵۰۰ شانه قسطی بخریم یا فرش ۷۰۰ شانه قسطی؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود انواع دستگاه های بافندگی، امکان تولید سجاده فرش مسجد با انواع شانه و تراکم وجود دارد. اما متخصصین می گویند که فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۱۰۰ و یا ۲۵۵۰ برای فضای مسجد بسیار مناسب تر است.

چرا که حالت نرم و گوشتی داشته و زانوی نمازگزار را اذیت نمی کند، از طرفی دوام و استحکام بیشتری نسبت به سجاده فرش ۵۰۰ شانه دارد. برای دیدن انواع طرح های سجاده فرش ۷۰۰ شانه می توانید با مشاورین و پشتیبان های سجاده کارپت در ارتباط باشید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.