خودمان را برای کسب سه امتیاز آماده کرده ایم

خودمان را برای کسب سه امتیاز آماده کرده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: سعی کردیم بعد از باخت هفته گذشته که مقابل پرسپولیس داشتیم بتوانیم ریکاوری مناسب از لحاظ ذهنی و جسمی داشته باشیم و خودمان را برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مهیا کنیم.

وی افزود: بازی مقابل نفت مسجد سلیمان برای ما پراهمیت است روند تیم نفت مسجد سلیمان را رو به جلو و خوب می‌بینیم نسبت به بازی که هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک داشتند.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: آقای فکری را خیلی وقت است، می‌شناسم و بسیار زیاد برای من قابل احترام است، به دلیل اینکه از لیگ دسته دوم مقابل هم تقابل داشتیم و تا امروز جز کسانی است که با توجه به اینکه از فوتبالیست‌های بسیار ارزنده بود مراحل مربیگری را پله‌پله طی کرد و می‌شود با آقای فکری برای آینده نفت مسجد سلیمان دورنمای خوبی متصور بود.

ربیعی گفت: امیدوارم با تدبیر و برنامه‌ریزی که داریم بتوانیم بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم و امیدوارم فارغ از هرگونه موارد حاشیه‌ای شاهد یک فوتبال خیلی خوب باشیم و در انتها تیمی که محق است بتواند به پیروزی دست پیدا کند.

وی در خصوص بازیکنان غایب تیمش در بازی فردا گفت: یونس اکبرپور را به‌دلیل مصدومیت نداریم و عقیل کعبی هم به‌دلیل چهاکارته بودن در اختیار نخواهیم داشت.

منبع : مهر