در مقابل هنجارشکنان عفاف و حجاب خواهیم ایستاد

در مقابل هنجارشکنان عفاف و حجاب خواهیم ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تشییع شهیدان والامقام سرهنگ دوم مهدی امینی مهر و سرگرد سیروس درخشان فر در یاسوج اظهار داشت: تشییع با شکوه شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان‌های آن زنده است و این دو شهید بزرگوار خوشحال هستند که راهشان زنده و ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در تشییع این دو شهید غیور مرد تصریح کرد: امروز اینجا هستم تا از همه همرزمان در سپاه همیشه در صحنه، بسیج مقتدر و کارکنان جان برکف فراجا تقدیر و تشکر کنم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با عرض تبریک و تسلیت مجدد به خانواده شهیدان والامقام امینی مهر و درخشان فر ادامه داد: پدر و مادر، فرزند ۱۲ ساله و ۷ ماهه هر دو شهید، ما را شرمنده کردند و با درس شجاعت، بصیرت، باعث شده ما در دفاع از ارزش‌های انقلاب نسبت به گذشته استوارتر و محکم‌تر به وظیفه خود عمل کنیم.

سردار رضایی در پایان با بیان اینکه امروز فراجا استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل خواهد کرد، بیان داشت: امروز همه استکبار جهانی از شیطان بزرگ گرفته تا مزدوران داخلی، قاچاقچیان مواد مخدر و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند در مقابل آنان خواهیم ایستاد.