دشمنان با استفاده از رسانه‌های بیگانه فرهنگ جامعه راهدف گرفته‌اند

دشمنان با استفاده از رسانه‌های بیگانه فرهنگ جامعه راهدف گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در پلتفرم‌های نمایش خانگی که می‌توانند پاسخگوی بسیاری از نیازمندی‌های جامعه باشند اظهار کرد: برخی برخوردهای سلبی با آثار و تولیدات این پلتفرم‌ها را به هیچ وجه صحیح نمی‌دانم.

وی با بیان اینکه تولیدات هنری و سرگرمی شبکه نمایش خانگی در غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه به خصوص نسل جوان نقش بسزایی دارد، گفت: تولیدات و آثار پلتفرم‌های نمایش خانگی با رویکرد نوین و آسیب‌شناسانه‌ای که از آن بهره‌مند هستند، بازویی موثر و توانمند برای دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ محسوب می‌شوند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: آثار شبکه نمایش خانگی همانگونه که تا کنون برون‌داد مثبتی در میان اقشار مختلف مردم داشته‌اند، باید کماکان به گونه‌ای حرکت رو به جلو خود در مسیر پیشرفت و بالندگی هر چه بیشتر جامعه را ادامه دهند.

منتظری در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: در شرایط جنگ نرم و در وضعیتی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رسانه‌های فارسی زبان بیگانه، فرهنگ جامعه ما را هدف گرفته‌اند و می‌خواهند که امید جامعه را به یاس تبدیل کنند، ما باید بدانیم که استقبال مردم از رسانه‌های داخلی اعم از صداوسیما و پلتفرم‌های نمایش خانگی، تاثیری مستقیم در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در جامعه، بر ضرورت بازنگری در برخی شاخص‌های نظارتی مرتبط با حوزه پلتفرم‌های نمایش خانگی تاکید کرد.

منتظری در پایان صحبت‌های خود، با بیان اینکه به دلیل مشغله زیاد کاری در مدت اخیر، نتوانسته است بخش قابل توجهی از تولیدات پلتفرم‌های نمایش خانگی را مشاهده کند، گفت: هر زمان که فرصت کنم به تماشای آثار قوی شبکه نمایش خانگی می‌نشینم.

منبع : مهر