دمپایی هایی که مرا به سوی هدف کشاند.

دمپایی هایی که مرا به سوی هدف کشاند.

بنده با وارد شدن در حوزه تولید دمپایی وارد مسیر تجارت شدم و در این مسیر روز به روز به هدفی که داشتم یعنی ثروتمند شدن نزدیک تر شدم.

دمپایی زنانه

امروزه تنوع زیادی در طرحهای دمپایی زنانه ایجاد شده مخصوصاً مدل زنانه که در انواع رنگها و طرحهای مختلفی در دو نوع جلو بسته و جلو باز عرضه می‌شوند هر کسی با توجه به ویژگیهای خود دمپایی پلاستیکی آدیداس روفرشی مورد نظرش را انتخاب می کند فردی که سرمایی است دمپایی پشمی برای او مناسب می باشد ولی افرادی که گرمایی باشند از پوشیدن این نوع دمپایی اذیت می‌شوند.

مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید دمپایی باید مد نظرتان باشد نرمی و انعطاف پذیری آن است استفاده از دمپایی روفرشی جلو بسته مزایایی دارد از جمله پاهای شما را محافظت می کند در برابر فشارهایی که به کف پا و ساق پا وارد می شود. همچنین پوشیدن دمپایی باعث می شود شما کمتر دچار سرماخوردگی شوید چرا که با پوشیدن دمپایی پای شما در معرض هوا سرد قرار نمی گیرد.

علاوه بر اینها در مناطقی از خانه مانند روی فرشها آلودگیهایی وجود دارد که شاید با چشم قابل مشاهده نباشد ولی در پا ایجاد عفونت و قارچ می کند پس می توان گفت پوشیدن دمپایی یک منبع حفاظتی پا در برابر عفونت می باشد که خوب است برای سالم ماندن پاهایتان از دمپایی راحتی در منزل استفاده کنید دمپایی از ایجاد لغزش پا بر روی سرامیک و جاهای لغزنده جلوگیری می کند لذا دمپایی کف زیر آن روی زمین قرار می گیرد نباید صاف و لغزنده باشد.

دمپایی اسپرت

باید هنگام استفاده از دمپایی اسپرت مشکلی به وجود نیاید و از پاهایتان مراقبت کند به طوری که از پوشیدن آن لذت ببرید و احساس راحتی کنید. ویژگی مهم دیگر سبک بودن آن است و اگر احساس کردید وزن سنگینی دارد از خریدن آن خود داری کنید.

پا مهم ترین اندام تعادل بین زمین و بدن انسان است و ساختار عملکردی آن بر الگوی راه رفتن و عملکرد تمام ساختارهای بدن به ویژه مفاصل و عضلات اندام تحتانی و ستون فقرات بسیار تاثیرگذار است که طراحی کفی و آرتروز یکی از ابزار مفید درمانی اما پیچیده تر از مواد دیگر است.

باید توجه داشت که تاثیر بیومکانیکی این ابزارها هنوز به طور کامل روشن نیست و بنابراین روش دمپایی و صندل مناسب ترین و غیر تهاجمی ترین و ارزان ترین روش است که دمپایی و صندل کلیدی ترین فاکتور برای حل این مشکلات به شمار می آید.

دمپایی بچه گانه

جذابیت دمپایی بچه گانه چراغدار دمپایی بچه گانه چراغدار معمولا در زیر آنها چراغهای کوچک تعبیه شده که در هنگام فشار آمدنشان روشن می شوند. این دمپاییهای چراغ دار با اشاعه رنگهای جذاب در هنگام راه رفتن کودک را به وجد می آورند تا قدمهای بعدی را نیز بردارد و به ذوق بیاید. در واقع جذابیت این دمپاییهای بچه گانه چراغدار به علت همین رنگی بودن آنها می باشد.

قیمت دمپاییهای بچه گانه قم دمپایی بچه گانه قم بهترین و متنوع ترین نوع دمپایی بچگانه در بازار می باشد. قیمت این دمپایی بچه گانه قمی مانند دیگر دمپاییها به جنس و مدل آنها وابسته می باشد. قیمت آنها از ۵۰۰/۱۳ شروع و در بعضی موارد به ۰۰۰/۷۵ نیز می رسد. دمپاییهای ارزان قیمت دمپایی بچگانه از جنس eva هستند و این در حالی هست که گران ترین آنها مربوط به دمپاییهای بچگانه طبی مجلسی می باشد.