راهنمای کامل ست کردن لباس چهارخانه

راهنمای کامل ست کردن لباس چهارخانه

لباس های چهارخانه از زیباترین پوشاک در میان جوانان امروزی هستند. در این خصوص نحوه درست پوشیدن این لباس ها در کنار سایر لباس های جانبی اهمیت بسیار زیادی دارد. ست کردن لباس های چهارخونه با سایر لباس هایی ک در طول روز به تن می کنید با در نظر گرفتن المان های دنیای مد و ترندهای هر سال انجام می شود. اگر می خواهید ظاهری زیبا و تیپی به روز داشته باشید باید به نحوه ست کردن لباس های خود با هر پترن و طراحی دقت کنید. در ادامه مهمترین نکات ست کردن لباس های چهارخونه را بررسی می کنیم.

راهنمای ست لباس با پیراهن چهارخونه زنانه

ست کردن لباس چهارخانه با در نظر گرفتن نوع لباس مورد نظر انجام می شود. پیراهن های چهارخونه یکی از زیباترین ترندهای دنیای مد است که برای خانم ها و دخترخانم های امروزی به کار می روند. در کنار این پیراهن ها می توان از شلوارهای مشکی و جذب استفاده کرد. پیراهن های چهارخونه مشکی و سفید یک ترکیب ایده آل برای دیزاین استایل های رسمی تر به شمار می روند. اما مدل های رنگی این پیراهن ها نیز ارائه شده و در استایل های کژوال زنانه و مردانه به کار می روند. 

برای انتخاب رنگ لباس ها و اکسسوری های جانبی باید به خطوط چهارخونه موجود بر الیاف پارچه پیراهن مورد نظر دقت داشته باشید. در سال های اخیر تنوع رنگی گسترده از انواع پیراهن ها و لباس های چهارخونه وارد بازارهای فروش شده اند و هر یک متناسب با رنگ پوست و سلیقه خانم ها و آقایان انتخاب می شوند. 

راهنمای ست لباس با پیراهن چهارخونه مردانه 

ست کردن لباس چهارخانه مردانه نیز اصول و قوانین خاص خود را دارد. در این زمینه باید پیش از هر چیز به سلیقه و استایل مورد علاقه آقایان دقت داشته باشید. پیراهن های چهار خونه رنگ روشن مردانه اغلب در کنار کت های رسمی یا کژوال پوشیده می شوند. پیراهن های تیره رنگ هم انتخاب مناسبی برای استفاده مجزا در کنار شلوارهای پارچه ای و جذب به شمار می روند. این دسته از پیراهن های مردانه برای کاربردهای غیر رسمی طراحی شده اند و پوشیدن آن ها در کنار لباس های رسمی چندان مرسوم نیست. 

مهمترین نکات ست کردن لباس های چهارخونه 

برای ست کردن لباس چهارخانه در نظر گرفتن برخی نکات به شما کمک می کند که از استایل خود احساس رضایت بیشتری داشته باشید. برخی از این نکات مهم را در زیر مشاهده می کنید:

توجه به فصل برای ست کردن لباس چهارخونه

برای داشتن یک استایل جذاب پیش از هر چیز باید ویژگی های آب و هوایی و شرایط جوی را مد نظر قرار دهید. در هر یک از فصول سال، شکل و ساختار لباس های زنانه و مردانه متفاوت می شود. در خصوص استفاده از لباس های چهارخونه باید به سبک طراحی و اندازه آستین های آن ها دقت داشته باشید. در صورتی که از این پیراهن ها برای فصل های گرم سال استفاده می کنید، باید مدل های آستین کوتاه با پارچه های سبک و نازک را به کار ببرید. 

در رابطه با فصل های سرد، پیراهن های ضخیم تر چهارخونه با آستین های بلندتر به کار می روند و جذابیت استایل شما را بیشتر می کنند. پیراهن های آستین بلند چهارخونه با آستین های تا زده زیباتر جلوه خواهند کرد. این اصول ساده به شما در دیزاین لباس های خود با پترن چهارخونه بیشتر کمک می کنند. 

شما می توانید برای خرید پیراهن چهارخانه زنانه | جدید ترین مدل های روز دنیا به فروشگاه اینترنتی شنل قشم مراجعه کنید.

انتخاب رنگ لباس چهارخونه 

برای دیزاین زیباتر لباس های خود باید به رنگ پترن چهارخونه مورد نظر دقت داشته باشید. این رنگ ها بر مبنای نوع موقعیتی که قصد استفاده از لباس را در آن دارید، انتخاب خواهند شد. برای مناسبت های غیر رسمی و کژوال استفاده از پیراهن های رنگ روشن و شاد چهارخونه رایج تر است. اما در مراسم های رسمی و مذهبی اغلب از رنگ های تیره تر پیراهن های چهارخونه استفاده می کنند. 

رنگ های طوسی، آبی، قرمز، مشکی، سبز و سفید بهترین گزینه برای انتخاب پیراهن های چهارخونه کژوال به شمار می روند و در استایل های مردانه و زنانه مورد استفاده هستند. 

انتخاب شلوار درست برای ست کردن لباس چهارخونه 

ست کردن لباس چهارخانه با انواع شلوارهای جین آبی، ظاهری آراسته و زیبا برای شما به وجود می آورد. شلوارهای کتان نیز به همراه پیراهن های چهارخونه استفاده می شوند و یک استایل اسپرت و خاص برای خانم ها و آقایان به وجود می آورند. 

در کنار هر یک از این لباس ها، انواع کفش های جیر، کتانی، کالج و… به کار می روند. این مدل کفش ها کلیه خصوصیات و ویژگی های پیراهن های چهارخونه را دارند. به همین خاطر تکمیل کننده ست لباس های شما خواهند بود. 

توجه به پترن چهارخونه  

برای ست کردن لباس چهارخانه باید به پترن مورد استفاده در لباس نیز توجه کنید. این روزها انواع پترن های چهارخونه ریز، چهارخونه متوسط، چهارخونه درشت و… ارائه می شوند. در برخی از این پترن ها از دو رنگ استفاده شده و برخی نیز رنگ های متنوعی دارند. بزرگی و کوچکی پترن به کار رفته در پیراهن، در استایل شما تاثیر به سزایی داشته و شما را چاق تر یا لاغرتر نشان می دهد. به همین خاطر برای خرید یک پیراهن چهارخونه استاندارد باید حتما به این نکات ساده دقت کنید. 

پیراهن های چهارخونه درشت برای استایل های اسپرت مناسب بوده و چهارخونه های ریز برای استایل های رسمی کارایی دارند. 

نحوه پوشیدن لباس های چهارخونه 

برای استفاده از لباس های چهارخونه باید به نحوه پوشیدن آن ها در کنار شلوارهای روزانه خود نیز توجه کنید. برای ست کردن لباس چهارخانه با شلوارهای کژوال خود سبک استایل خود را مشخص نمایید. در صورتی که این پیراهن ها را در کنار شلوارهای اسپرت می پوشید، در اکثر موارد نباید پیراهن را داخل شلوار ببرید. پیراهن های چهارخونه درشت، در قسمت پایینی لباس، طراحی و دوخت به خصوصی دارند که ظاهر شما را زیباتر می کنند. به همین خاطر این قسمت ها باید در استایل اسپرت دیده شوند. 

توجه به جنس پیراهن چهارخونه 

انواع لباس های چهارخونه با استفاده از متریال پارچه ای گوناگونی تولید می شوند. هر یک از این پیراهن ها از دیزاین و طراحی به خصوصی برخوردار بوده و برای سبک ها و استایل های به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید با در نظر گرفتن فصل مورد نظر و شرایط آب و هوایی هر یک از این پیراهن ها را انتخاب کنید. 

ست کردن پیراهن چهارخونه با کت و شلوار

پیش تر تصور می کشد که ست کردن لباس چهارخانه با کت و شلوار صد در صد اشتباه است! اما اگر از پترن های درست چهارخونه در کنار کت شلوارهای اسپرت استفاده شود، این ست بسیار جذاب خواهد شد. در این زمینه توجه به هماهنگی رنگی پیراهن چهارخونه و کت شلوار مورد نظر نیز اهمیت دارد. 

جمع بندی

دنیای مد و لباس بسیار وسیع و گسترده است؛ به همین خاطر برخی از خانم ها و آقایان برای ست کردن لباس های روزانه خود در کنار هم با مشکلاتی رو به رو می شوند. به همین خاطر برخی توصیه ها، برای هماهنگی و دیزاین جذاب تر لباس ها بسیار کمک کننده خواهد بود. در این بخش برخی از نکات پوشیدن لباس های چهارخونه را در کنار سایر پوشاک روزانه بررسی کردیم. با در نظر گرفتن این پارامترها زیباتر از همیشه لباس بپوشید!