رژیم صهیونیستی  زمان نابودی خود را جلو خواهد انداخت

رژیم صهیونیستی زمان نابودی خود را جلو خواهد انداخت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان، در پیامی شهادت ۲ مدافع حرم را که در اثر بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند تسلیت گفت.

متن پیام رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهدا شمع محفل بشریتند، که در قهقهه مستانه شأن و در شادی وصولشان “عند ربهم یرزقوناند و از نفوس مطمئنه‌ای هستند که مورد خطاب “فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی” پروردگارند.

شهادت هنر مردان خداست؛ ایثارگرانی که جان شیرین خود را هزاران کیلومتر دورتر از خانه و کاشانه در طلب اخلاص نهادند و در راه دفاع از حریم ولایت تقدیم کوی دوست نمودند.

و اما رژیم جنایتکار صهیونیست بداند که با این جنایات کور، زمان نابودی خود را جلو خواهد انداخت و فرزندان جان برکف انقلاب اسلامی بزودی نابودی آن را رقم خواهند زد.

اینجانب شهادت دلاورمردان مبارزه و جهاد، مدافعان حریم ولایت سرهنگ پاسدار شهیداحسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار شهید مرتضی سعید نژاد، که در اثر بمباران بزدلانه، رژیم سفاک و جنایتکار اسرائیل غاصب به دیدار یاران شهیدشان شتافتند را محضر حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء و نایب بر حق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله العالی) و تمامی همرزمان ایشان، ره پویان راه اباعبدالله الحسین علیه السلام و خانواده قهرمان پرورشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال نابودی هرچه سریع‌تر دشمنان انقلاب اسلامی خصوصاً آمریکای جنایتکار و صهیونیزم غاصب را مسألت نمایم.

منبع : مهر