صنعت نفت تیمی با سنت نهادینه فوتبال بازی کردن

صنعت نفت تیمی با سنت نهادینه فوتبال بازی کردن

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت:

حریف ما صنعت نفت آبادان تیمی است که دوست دارد فوتبال بازی کند و این سنت درون آنها نهادینه شده و من از این موضوع استقبال می‌کنم.

وی ادامه داد: هیچکدام از بازی‌ها برای ما آسان نخواهد بود و ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خودمان را با توجه به آمادگی ایجاد شده ارائه دهیم.

مورایس بیان کرد: امیدواریم هواداران پر شور ما فردا به ورزشگاه بیایند و ورزشگاه را پر کنند؛ ما هم قول می‌دهیم همه تلاش‌مان را بکنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان پیرامون جو رختکن و روحیه بازیکنان این تیم تصریح کرد: همیشه چیزهایی هست که امکان دارد شرایط را برای همه ما انسان‌ها سخت کند ولی ما باید بتوانیم تمرکز خودمان را حفظ کرده و به مسیر ادامه دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا اتفاقات بازی الاتحاد منصفانه بود، افزود: عدالت در ورزش با ارزش است؛ مشخص است زمانی که حرف از انصاف می‌شود باید به تعریف آن بازگردیم. در بررسی منصفانه بودن موضوعی باید گفت که این مهم است که چقدر مابین دو طرف، مستقل از اشخاص و قدرت‌شان تصمیم گیری می‌شود.

ژوزه مورایس عنوان کرد: ما باید به دور از احساسات در تصمیم گیری ها رفتار کنیم؛ ما باید بدانیم با دفاع کردن از حق خودمان نباید به دیگران آسیب بزنیم.

وی گفت: متأسفم که نتوانستیم بازی کنیم؛ دوست داشتم بازی برگزار شود و متأسفم برای همه آن‌هایی که به ورزشگاه آمده بودند تا شاهد یک مسابقه جذاب باشند.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان تصریح کرد: تعطیلی لیگ برای برخی تیم‌ها خوب بود برای برخی خیر؛ باید سعی کنیم این چالش در هماهنگی بیشتر بین سازمان لیگ و باشگاه‌ها حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس که تیمش این ماه‌ها بیش از درگیری در موضوع فنی با حواشی مختلفی از جمله کسر امتیاز درگیر بوده است دو بار در طول این نشست خطاب به خبرنگاران گفت «آمده‌اید درباره بازی بپرسید؟»؛ به نظر می‌رسد این تاکید سرمربی باهوش سپاهان خود به نوعی اعتراض به اتفاقات حول محور این تیم است.