طارمی در ترکیب اصلی پورتو برای بازی برگشت مقابل لاتزیو

طارمی در ترکیب اصلی پورتو برای بازی برگشت مقابل لاتزیو

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا بین دو تیم پورتو پرتغال و لاتزیو ایتالیا پنجشنبه شب این هفته برگزار می‌شود. بازی رفت دو تیم در پرتغال در حالی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پورتو تمام شد که مهدی طارمی مهاجم ایرانی در این مسابقه نیمکت نشین بود. به جای طارمی، «تونی مارتنیز» برای پورتو به میدان رفت و هر دو گل این تیم را به ثمر رساند.

طارمی بعد از نیمکت نشینی در آن مسابقه، در دیدار مقابل موریرنسی در لیگ پرتغال در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و در دیداری که با یک گل و سه امتیاز ارزشمند پورتو همراه بود، پاس گل داد.

حالا و در آستانه بازی برگشت با لاتزیو، روزنامه A bola پرتغال خبر داد طارمی در مسابقه پنجشنبه در ایتالیا بازیکن فیکس پورتو خواهد بود. به نوشته این روزنامه، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم پورتو در قرار دادن طارمی در ترکیب اصلی تیمش تردید نمی‌کند. قرار است همان زوج خط حمله پورتو در بازی با موریرنسی یعنی طارمی – اوانیلسون مقابل لاتزیو به میدان بروند.

طارمی در ترکیب اصلی پورتو برای بازی برگشت مقابل لاتزیو

‌A bola با اشاره به عملکرد درخشان طارمی مقابل موریرنسی و همکاری عالی او با اوانیلسون برای گلزنی تاکید کرد طارمی می‌خواهد نخستین حضورش در لیگ اروپا را هم با بازی درخشان پشت سر بگذارد و یکی از گزینه‌های کونسیسائو برای سورپرایز لاتزیو و شوک به این تیم در شهر رم خواهد بود.

این نشریه پرتغالی همچنین به بازتاب گسترده بازی‌های طارمی در ایران پرداخت و نوشت: «طارمی حضور در بازی‌های اروپایی را به خاطر تاثیر ویژه ای که بر مردم ایران می‌گذارد دوست دارد. او پس از آنکه بازی نخست با لاتزیو را از دست داد، تشنه حضور در زمین است به ویژه اینکه در آخرین مسابقاتی که به زمین رفته است، در بهترین شرایط آمادگی به سر می‌برد.»

منبع : مهر