عرضه کننده انواع ورق استیل شرکت فلز پایا

عرضه کننده انواع ورق استیل شرکت فلز پایا

فلز پایا

شرکت فلز پایا در زمینه واردات و عرضه انواع ورق های استیل سابقه درخشانی دارد. این شرکت با توجه به تقاضای مشتری و همچنین کیفیت هایی که در تولیدات ورق های استیل شرکت ها و کارخانه های مختلف وجود دارد، بهترین محصولات را برای شما فراهم می کند. در نظر داشته باشید که اگر نیاز به خرید ورق های استیل دارید، علاوه بر آن که باید یک سری اطلاعات جامع را داشته باشید، نیاز است که فروشگاه معتبری را نیز انتخاب کنید که با خرید از آن کاملا اطمینان حاصل کنید که ورق های خریداری شده بهترین گزینه ها برای شما هستند. www.felez.me

بهترین گریدهای ورق استیل

ورق های استیل با توجه به متریال های اولیه و همچنین با توجه به نحوه و پروسه تولیدی که می گذرانند، می توانند گریدهای مختلفی داشته باشند. گریدهای مختلف ورق استیل را بهتر است به خوبی بشناسید و بدانید هر کدام از آن ها برای چه کاربردی می تواند مناسب باشد. زمانی که این موضوع را متوجه شدید، می توانید با شرکت فلز پایا تماس حاصل کرده و سفارشات خود را ثبت کنید.

  • ورق استیل ۳۱۶

یکی از مهم ترین انواع گریدهای ورق استیل، ورق های ۳۱۶ هستند. این مدل از ورق ها در ساخت تجهیزات آزمایشگاهی، پتروشیمی، صنایع غذایی و لبنی، دارویی، کاغذ سازی و تجهیزات دریایی استفاده می شوند. کاربردهای گسترده ای که ورق های گرید ۳۱۶ دارند، نشان دهنده مزیت ها و ویژگی های بسیار مثبت این مدل از ورق ها است. میزان خوردگی و اکسیداسیون در گرید ۳۱۶ کمتر است. بنابراین در محیط هایی که خوردگی فلزات زیاد باشد، بهتر است از ورق استیل ۳۱۶ استفاده کرد. عدم خوردگی در برابر کلر سبب می شود تا بسیاری از اسکله ها و سازه های دریایی را با ورق های گرید ۳۱۶ بسازند.

میزان درصد نیکل و کروم در ورق های ۳۱۶ بیشتر از مدل های دیگر است. بالاتر بودن درصد این عناصر می تواند سبب شود تا شکل پذیری ورق ها بهتر شود. این شکل پذیری ها در دماهای سرد نیز امکان پذیر است و همین موضوع باعث می شود تا به شکل راحت تری بتوان این ورق ها را فرم داد.

  • ورق استیل ۳۰۴

یکی از پرکاربردترین انواع ورق های استیل که چیزی حدود ۵۰ درصد مصرف بازار را دارد، با نام ورق های ۳۰۴ شناخته می شوند. ورق استیل گرید ۳۰۴ دارای عناصر کروم، نیکل، مس، آلومینیوم، مولیبدن، نیوبیوم، سیلیسیوم و تیتانیوم می باشد. این مدل از ورق ها هم قیمت مناسبی دارند و هم ویژگی های خوبی را می توانند به نمایش بگذارند. به همین دلیل نیز بیشترین استفاده را در صنایع و حوزه های مختلف دارند.

قابلیت جوش پذیری، ضد زنگ بودن، نداشتن خاصیت مغناطیسی و همچنین مقاومت و استحکام بالا در این مدل از ورق های استیل سبب می شود تا در همه جا بتوان از آن ها استفاده کرد.

images_1703947201_65902bc1af777.jpg

تفاوت های گریدهای ورق استیل

گریدهای مختلف ورق های استیل با یکدیگر یک سری تفاوت ها دارند. برای آن که بدانید کدام مورد از ورق ها می توانند برای چه محیطی مناسب باشند، باید آن ها را بشناسید و سپس تفاوت های بین آن ها را نیز به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

  • عناصر مورد استفاده

اولین تفاوتی که بین گریدهای مختلف وجود دارد، مربوط به عناصر استفاده شده در این مدل از ورق های استیل است. در هر مدل از این ورق ها می توانیم ببینید که هم عنصرهای مختلفی استفاده شده است و هم درصد این عناصر با یکدیگر تفاوت دارد. به طور مثال در گریدهای ۳۱۰ می بینیم که عنصر مولیبدن وجود دارد. همین موضوع نیز می تواند میزان خوردگی ورق استیل را بسیار کمتر کند. اما از طرف دیگر در ورق های ۳۱۶ و L316 می بینیم که میزان نیکل و کروم به مقدار بیشتری وجود دارد.

  • کاربرد و کارایی

دومین موردی که باید در نظر داشته باشید در خصوص کارایی ها و کاربردهایی است که گریدها و ورق های مختلف دارند. به طور مثال گرید ۳۱۶ بهترین گزینه برای ساخت اسکله و تجهیزات دریایی است. این در صورتی است که گریدهای دیگر همچون ۳۰۴ می توانند برای صنایع غذایی، دارویی و لبنی مورد استفاده واقع شوند.

  • قیمت ها و تعرفه ها

مورد و نکته بعدی در خصوص قیمت ها و تعرفه هایی است که برای ورق های استیل در نظر گرفته می شود. قیمت هایی که در شرکت فلزپایا برای ورق ها در نظر گرفته شده است، بسیار مناسب بوده و از این بابت مشکلی نخواهید داشت. قیمت ها و تعرفه های در نظر گرفته شده با توجه به کیفیت های ورق ها هستند.

  • سایز و اندازه ها

مورد بعدی که می تواند در بین گریدها و ورق های مختلف ایجاد تفاوت کند، در خصوص سایز و اندازه های این ورق ها است. سایز این ورق ها می تواند سبب شود که در مکان ها و برای سازه های مختلفی از این ورق ها استفاده شود. بنابراین در زمان خرید حتما باید به این نکته توجه داشت.

  • خواص مکانیکی

ایجاد شدن تفاوت های مکانیکی بین ورق های مختلف می تواند به دلیل مواد اولیه و همچنین به دلیل پروسه تولید این مدل از ورق ها باشد. به همین خاطر نیز بهتر است بدانید که کدام ورق چه خواص مکانیکی دارد.

  • خواص شیمیایی

علاوه بر تفاوت هایی که در خواص مکانیکی و فیزیکی ورق های استیل در گریدهای مختلف ایجاد می شود، می توان گفت که خواص شیمیایی متفاوتی را نیز در این مدل از ورق ها می توانید پیدا کنید. خواص شیمیایی متفاوت می تواند شامل مواردی همچون مقاومت در برابر اکسیداسیون، زنگ زدگی، خوردگی در اثر آب دریا و… باشد.

شرکت فلز پایا

این شرکت چندین سال است که در زمینه فروش و عرضه انواع ورق استیل در گریدهای مختلف در حال فعالیت است. برای آن که بتوانید خرید خوبی داشته باشید و یا حتی پاسخ سوالات خودتان را در مورد ورق های استیل دریافت کنید، می توانید به سادگی با شماره تلفن ۰۲۱۸۶۱۲۰۴۵۰ تماس حاصل کرده و یا به وبسایت www.felez.me مراجعه کنید. این کار سبب می شود تا هم به شکل راحت و هم به سادگی بتوانید بهترین و جدیدترین اطلاعات را به دست آورید و هم سبب می شود تا خرید بسیار معقول و مناسبی داشته باشید.