فال روز شنبه 18 آبان 1399

فال روز شنبه 18 آبان 1399

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز شنبه هفدهم آبان ماه ۹۹ فال روزانه تازه ترین ها را بخوانید.

دوست عزیزی که ۱۸ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!


شما شخصی سرزنده و پرانرژی، قابل اعتماد، کارآمد و خویشتن دار هستید. با شخصیت جذاب و منحصر به فردی که دارید دیگران را به راحتی به خود جذب کرده و با آنها ارتباط برقرار می کنید. از لحاظ سلامتی خوشبختانه با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و تنها با برخی بیماری های جزئی مثل سردرد و دندان درد مواجه خواهید بود. با این حال باید توجه داشته باشید که نسبت به رژیم غذایی و تناسب اندام خود بی تفاوت نباشید. وضعیت اقتصادی شما امسال رو به پیشرفت خواهد بود و آنقدری پول جمع خواهید کرد که بتوانید وضعیت خود را به ثبات رسانده و به آینده ای همراه با موفقیت امیدوار باشید. هر همکاری و مشارکت جدیدی که امسال آغاز کنید و به هر عرصه ی کاری جدید که وارد شوید برای شما با موفقیت همراه خواهد بود. همکاران و مدیران شما به خاطر عملکرد خوب و تلاش زیادی که از خود نشان می دهید شما را تحسین خواهند کرد و موفق خواهید بود خودتان را به عنوان نیروی کاری توانا و کارآمد به اثبات خواهید رساند. با این همه باید زمان و انرژی کافی برای بالا بردن سطح توانایی های حرفه ای خود و یادگیری استفاده از تکنولوژی مدرن در نظر بگیرید. آنهایی که متأهل هستند سالی خوب و همراه با عشق و حمایت عاطفی را پیش رو خواهند داشت و خیلی از مجردها هم امسال به خانه ی بخت خواهند رفت. بهمن، تیر و مهر بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ برای متولدین فروردین

بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می‌شود.

فال روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ برای متولدین اردیبهشت

گام‌های ناپایدار و پریشانی که تا کنون داشتید باید امروز آرام شوند. حس کنجکاوی‌تان شما را تحریک می‌کند تا پاسخ تمام سئوال‌هایی را که در ذهن خود دارید پیدا کنید. به جای اینکه مشتاق یاد گرفتن هرچیزی که می‌بینید باشید، روی آن مسائلی تمرکز کنید که نقش اساسی در زندگی شما ایفا می‌کنند. تسلیم ملال و سستی نشوید؛ اهل عمل باشید و کارهای ناتمامی را که مربوط به محل کار یا خانه‌تان است را شناسایی و به پایان برسانید.

فال روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ برای متولدین خرداد

در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا ً به استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید.

فال روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ برای متولدین تیر

اگرچه ممکن است شما بسیار مایل باشید که عشقی زودگذر را تجربه کنید، به خاطر این که می‌دانید لذت‌های شیرین می‌توانند برای روزهایی که احساسات تیره و تاری که می‌دانید طی روزهای آینده خواهید داشت، ذخیره شوند. اما امروز ممکن است گیج شوید و قادر نباشید که فراتر از عادت‌های منفی همیشگی قدم بردارید. اما نگران نباشید؛ ابرها کنار خواهند رفت و آسمان صاف خواهد شد و شما احساس شادکامی‌ بیشتری خواهید کرد قبل از اینکه حتی بدانید چه اتفاقی افتاده است.

فال روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ برای متولدین مرداد

شما اغلب قادرید که زندگی آینده خود را تصور کنید واین خلق و خوی شما را از دیگران متمایز می‌کند. به هر حال ماه کامل سازگار و موافق نشان تان به شما یادآوری می‌کند که باید یک پای خود را در آینده گذاشته و دیگری را در لحظه حال! از این طریق، می‌توانید آرزوهای خستگی ناپذیر خود را برای فردایی بهتر و آینده نوع بشر ادامه دهید، اما در روند کار واقع بین باشید و انتظار زیادی نداشته باشید!

فال روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ برای متولدین شهریور

برنامه‌ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده‌تان به شما این امکان را می‌دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می‌گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می‌تواند به شما کمک کند پربارتر از قبل عمل کنید.

فال روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ برای متولدین مهر

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

فال روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ برای متولدین آبان

تفاوت‌های میان دوستی و عشق کمی‌انسان را گیج می‌کند، اما این موضوع بیشتر در مورد دیگران صدق می‌کند، نه شما. این بدین معنی نیست که شما هیچ جوابی ندارید؛ بلکه معنی‌اش این است که حالا اکنون قصد پرسیدن سئوال‌های زیادی را ندارید. به نیازهای افراد دیگر توجه کنید، برای اینکه امکان دارد ناآگاهانه مسائل مهمی که نیازمند توجه شما هستند را پوشیده نگه دارید.

فال روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ برای متولدین آذر

امروز از دیگران انتظار نداشته باشید تمام دستورات شما را اجرا کنند. حتی اگر فکر می‌کنید اگر دیگران را در پروژه تان درگیر کنید حس خوبی خواهید داشت، بهتر است که خودتان مسئولیت‌هایتان را به عهده بگیرید. تنهایی کار کردن شاید برای شما شرایط ایده آلی نباشد، اما بهتر از این است که با فرد ناخلفی شراکت کنید.

فال روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ برای متولدین دی

ممکن است امروز دوستان تان از شما ناامید شوند اما نیازی نیست که اوضاع را غیر از آن چیزی که هست کنید. در نهایت رفتار غیرمعمول آنهاست که شما را سرگرم و حتی هیجان زده می‌کند بنابراین نیازی نیست که مانع آنها شوید. سلاح امروز شما این است که به طور کلی همه را قبول دارید. اجازه دهید تا تکروی هر کس کاهش یابد و پلکانی شود برای تعاون و همکاری همه با هم!

فال روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ برای متولدین بهمن

اگر شما در طول چند هفته گذشته با بیماری و یا درد جسمانی دست و پنجه نرم می‌کردید، امروز بالاخره حالتان رو به بهبودی می‌رود. شما از شرایط فعلی خود خسته شده‌اید و فکر می‌کنید به اندازه کافی به اطلاعات خود افزوده‌اید و اکنون فقط باید چیزهایی که آموخته‌اید را در محیط کارتان استفاده کنید. فراموش نکنید کارهای معمولی که امروز انجام می‌دهید زمینه ساز موفقیتتان در آینده هستند.

فال روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ برای متولدین اسفند

شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!