فراهانی: امیدوارم برابر سنگال به پیروزی برسیم/ هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانیم تیم میزبان را شکست دهیم

فراهانی: امیدوارم برابر سنگال به پیروزی برسیم/ هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانیم تیم میزبان را شکست دهیم

نسترن فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برتری تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان برابر ازبکستان در نخستین دیدار ایران در مسابقات قهرمانی جهان در مقدونیه شمالی، اظهار داشت: بازی خوبی بود پیش از این ازبکستان را در قهرمانی آسیا شکست داده بودیم.  تیم ما آماده بود. البته ازبکستان هم تلاش کرده بود و نسبت به مسابقات قزاقستان پیشرفت کرده بود. با بازی خوب خود و اینکه می‌خواستیم پیروز میدان باشیم، این تیم را شکست دادیم.

وی در خصوص اینکه تیم ایران در نیمه دوم بازی بهتری را ارائه داد،گفت: ابتدا حریف را دست کم گرفته بودیم ولی بعد به خودمان آمدیم و دیدیم ازبکستان پیشرفت کرده است و بازی را به نفع خود به پایان رساندیم.

بهترین بازیکن میدان در این دیدار تاکید کرد: بازیکنان ازبکستان اشتباهات فردی داشتند که روی عملکرد آنها تأثیر داشت در مقابل ما هم اشتباهات خود را کمتر کردیم تا بتوانیم پیش بیفیتم و با اختلاف این تیم را شکست دادیم.

وی در خصوص تیم سنگال و مقدونیه، دو حریف دیگر ایران در این گروه گفت: امیدوارم برابر سنگال به پیروزی برسیم. بعد از آن با مقدونیه که میزبان مسابقات است بازی داریم. ما در قهرمانی آسیا هم تجربه حضور برابر تیم میزبان را داشتیم و آن را شکست دادیم هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم نمی‌توانیم تیم میزبان را شکست دهیم. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را داشته باشیم. در پایان از مربی خودم  خانم  طاهره جهان‌بخش تشکر می‌کنم. او زحمت کشید که به اینجا برسم و انگیزه زیادی به من داد.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم