قاتل فراری بعد ۷ ماه دستگیر شد

قاتل فراری بعد ۷ ماه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کاظم صادقی، رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی اظهار داشت: در پی وقوع قتل مرد ۲۱ ساله با سلاح شکاری در یکی از روستاهای شهرستان قائنات در آذر سال ۱۴۰۱ و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان قائنات قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی هویت قاتل در همان روزهای ابتدایی وقوع قتل افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم به یکی از استان‌های همجوار گریخته است و هیچ گونه خبری از وی در دست نیست.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی موفق شدند محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را پس از هفت ماه در حالی که با خودروی کامیونت قصد فرار مجدد به مکان نامعلومی داشت در محور زاهدان به بیرجند در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه ارتکاب جرم شد ولی در ادامه با مواجهه اسناد و مستندات پلیسی به‌ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد.

سرهنگ صادقی بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: مجرمان و افراد هنجارشکن بدانند که چشمان تیزبین پلیس همیشه ناظر بر اعمال آنان است و دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.