قیمت کپسول آتش نشانی یونیورسال

قیمت کپسول آتش نشانی یونیورسال

با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و بالا رفتن میزان آتش‌سوزی در انواع مکانها و استفاده از کپسول آتش ‌نشانی فوق العاده لازم و ضروری می باشد. کارخانه تولید کپسول آتش‌نشانی یونیورسال اقدم به تولید باکیفیت‌ترین انواع کپسولهای آتش‌نشانی کرده‌ایم که به ‌راحتی می ‌توانند شعله ‌های آتش را مهار و خاموش کنند. امروزه با استفاده از کپسول سپهر خوشبختانه توانسته شده از آتش گرفتن امکان‌ و جنگلهای بسیاری جلوگیری شود و جان انسانهای زیادی نجات داده شود.

برای تمامی افراد بالغ لازم است تا نحوه استفاده و کار کردن با کپسولهای آتش‌نشانی را به‌ خوبی فرا بگیرند با توجه به اهمیت بالای استفاده از کپسولهای آتش‌نشانی برای نجات جان انسانها و جنگلها و ساختمانها از شعله ‌های بی‌رحم آتش کارخانه‌ های بسیاری اقدام به تولید باکیفیت و درجه یک کپسول آتش‌نشانی کرده ‌اند که کارایی بسیار بالایی در مهار شعله ‌های آتش دارند. همانطور که قبلاً هم گفتیم هر کدام از کپسولهای آتش ‌نشانی کارکرد و کارایی خاص خود را دارند و برای مهار کردن آتش خاصی بکار می ‌روند. از آن‌جا که شعله ‌های آتش با توجه به عوامل مختلفی ایجاد می ‌شود برای هر نوع حریق کپسول مخصوص به تولید و روانه بازار فروش شده ‌است.اگر در اداره، کارگاه و یا هر جای دیگه ‌ای مشغول به فعالیت هستید حتما در نزدیکی خود یک عدد از این کپسولهای اطفاء حریق را در نزدیکی خود داشته باشید.

کپسول آتش نشانی co2

هزینه خرید کپسولهای آتش نشانی تابع فاکتورهای مختلفی می باشد و از این رو قیمت کپسول آتش نشانی co2  یک کیلویی نیز بر اساس مجموعه فاکتورهای مختلفی تعیین می شود و به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت و واحد را برای این وسیله در نظر گرفت و اختلاف قیمتهایی در مورد آن به چشم می خورد.

آتش سوزی همیشه به دلایل متعددی در کمین مکانهای مختلف است و معمولا یک حادثه زیان بار بوده و جدا از بار آوردن خسارات مالی شدید ممکن است خسارت جانی نیز در پی داشته باشد که به هیچ عنوان جبران پذیر نمی باشد و در اینجا است که اهمیت وجود کپسول آتش نشانی در هر مکانی خود را نشان می دهد. بسیاری از مردم گمان می کنند که آتش سوزی تنها در مکانهایی که سوخت یا مواد قابل اشتعال وجود دارند اتفاق می افتد اما این یک تصور اشتباه است چرا که آتش سوزی حتی بدون وجود سوختهای قابل اشتعال نیز در هر مکانی ممکن است اتفاق بیفتد و خسارات هنگفتی به بار آورد.

قیمت کپسول آتش نشانی

حال که تا حدودی در مورد انواع و اقسام کپسولهای آتش نشانی اطلاعاتی به دست آوردید قصد داریم در مورد قیمت کپسول آتش نشانی ۴ کیلویی بگوییم که یک معیار مهم در موقع خرید آنها برای مشتریان می باشد.قیمت کپسول آتش نشانی و محصولات مورد نظر تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرد که از این موارد می توان به ظرفیت مخزن، محتویات داخل کپسول، برند تولید کننده، جنس و کیفیت اجزای تشکیل دهنده کپسول آتش نشانی، روش فروش و غیره پرداخت.

به طور کلی اگر انواع کپسولهای آتش نشانی را از نظر ظرفیت مخزن مورد بررسی قرار دهیم متوجه تنوع زیادی می شویم که گزینه های پرفروش کپسولهای ۱، ۲، ۴، ۶، ۱۰ و ۱۲ کیلویی هستند که از هر کدام می توان در موقعیت خاصی استفاده کرد. کپسولهای ۴ کیلویی که با گاز CO2 پر می شوند در داخل خودرو، منازل و مغازه ها و ادارات مورد توجه قرار می گیرند و این امر بدون شک در میزان خرید و فروش آنها تاثیر زیادی می گذارد و افراد زیادی برای تهیه آنها اقدام می کنند. در ادامه مطلب قصد داریم در مورد نحوه کار با کپسول آتش نشانی را بگوییم که بسیار مهم می باشد، استراتژی PASS در این زمینه مطرح می باشد و به این منظور در ابتدا باید پین کشیده شود و شلنگ کپسول مورد هدف قرار بگیرد.