مانه: می‌خواهیم با حمایت هواداران بایرن به اهداف‌مان برسیم

مانه: می‌خواهیم با حمایت هواداران بایرن به اهداف‌مان برسیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سادیو مانه که پس از ۶ فصل حضور در لیورپول از این تیم جدا و در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری با قراردادی سه ساله به بایرن مونیخ پیوست، امروز (شنبه) پس از انجام اولین جلسه تمرینی خود با این تیم گفت: تمرین خیلی خوبی بود و به مانند دیگر بازیکنان تیم از آن لذت بردم. خیلی خوشحالم که اینجا هستم. این اولین روزی بود که با هم بودیم و بی‌صبرانه منتظر آغاز فصل جدید هستم.

وی افزود: هم‌تیمی‌هایم را پیش از این به عنوان رقیب ملاقات کرده بودم. حالا با یکدیگر هم‌تیمی هستیم و خوشحالم که با آنها آشنا شدم. برخی از بازیکنان هم با چند روز تأخیر در تمرینات حاضر خواهند شد  و بی‌صبرانه منتظر آشنایی با آنها و شروع آماده‌سازی در کنار یکدیگر هستم.

مهاجم سنگالی بایرن که سابقه بازی در تیم ردبول سالزبورگ اتریش را دارد، تصریح کرد: زمانی که در سالزبورگ زندگی می‌کردم، اغلب به شهر مونیخ می‌آمدم. مردم مونیخ بسیار خوب و محترم هستند و همین من را تحت‌تأثیر قرار داد و نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ام برای پیوستن به بایرن داشتند.

مانه ۳۰ ساله در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره ورزشگاه آلیانتس آره‌نا اظهار داشت: من پیش از این در این ورزشگاه بزرگ بازی کرده بودم. حالا با حمایت هواداران می‌خواهیم به اهداف‌مان برسیم.

سادیو مانه در ۲۶۹ بازی برای لیورپول به میدان رفت و آمار ۱۲۰ گل‌زده و 48 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت. او در این مدت به این تیم برای کسب 6 جام از جمله یک قهرمانی در  لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم