مدیر تیم‌های ملی تنیس: در مسیر حرفه‌ای با ورزشکاران تعارف نداریم

مدیر تیم‌های ملی تنیس: در مسیر حرفه‌ای با ورزشکاران تعارف نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد صفتی در نشست با بانوان تنیس ایران اظهار داشت: اگر بخواهیم در مسیر موفقیت گام برداریم، چاره‌ای نداریم جز اینکه نگاه حرفه‌ای و نظم را در راس برنامه‌های خود قرار دهیم. بر این اساس به دنبال آن هستیم از همین گام نخست و در ابتدای سال، با جدیت کار را آغاز کنیم و در این راه با هیچ قهرمان و ورزشکاری، تعارف نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: هر ورزشکاری که بیشتر تلاش کند و خودش را به درستی ثابت کند، در این مسیر با ما خواهد بود.‌ راه سختی را در پیش گرفته‌ایم و در این راه باید از موانع سخت عبور کنیم. در شکل جدید مسابقات بیلی جین‌کینگ کاپ، تنیسورها باید رنک داشته باشند و در غیر این صورت در روز قرعه‌کشی مسابقات و در ۲۵ تیرماه در مالزی، در سیدهای پائین قرار خواهند گرفت.

صفتی گفت: هرچند این کار سخت است اما باید در زمان باقی مانده، رنکینگ خود را افزایش دهید. فدراسیون برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص انجام داده که طبق آن پیش خواهیم رفت. هدف نهایی ما این است که بتوانیم موفقیت‌های سال گذشته را تکرار و آن را بهتر کنیم و از سرمربی تیم ملی هم خواسته‌ایم رتبه و جایگاه تنیس دختران ایران در مسابقات بیلی جین‌کینگ کاپ گروه ۲ منطقه آسیا و اقیانوسیه که از ۲۵ تیر به مدت یک هفته برگزار می‌شود، تک رقمی باشد. شما نسل طلایی تنیس دختران ایران هستید و نباید این فرصت را از دست بدهید.

مدیر تیم‌های ملی تنیس گفت: با حمایت فدراسیون به دنبال آن هستیم تا قبل از حضور در مالزی، در مسابقات کازان روسیه شرکت کرده و بعد از آن در کمپ بانکوک تایلند سطح توانمندی تنیسورهای ایرانی را به بالاترین میزان برسانیم تا با آمادگی کامل در مالزی به میدان بروند،‌ ضمن آنکه ۳ رویداد داخلی تحت عنوان جایزه بزرگ را هم قبل از آن خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: حضور در تیم ملی آسان نخواهد بود و برای آن باید بهای لازم را پرداخت کرد. فدراسیون در کنار شما خواهد بود و اگر نیاز هم باشد در اعزام‌های برون مرزی، حمایت‌های لازم را خواهیم داشت تا بتوانید سطح آمادگی خود را افزایش دهید.

گفتنی است تیم تنیس دختران ایران سال گذشته و با قهرمانی در مسابقات بحرین، جواز حضور در این رویداد را به دست آورده است.