مرزهای کشور به رغم شیطنت دشمنان در امنیت کامل است

مرزهای کشور به رغم شیطنت دشمنان در امنیت کامل است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی عصر دوشنبه در بازدید از مناطق مرزی نمین اظهار کرد: مرزداران غیور با حمایت و پشتیبانی از نیروهای مرزبانی سعی می‌کنند تا حریم جمهوری اسلامی ایران را به شایستگی مورد صیانت قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در تمام مناطق مرزی نیروهای پرتلاش و خستگی ناپذیر مرزبانی در آمادگی کامل به سر می‌برند تا در ایام تعطیلات نوروزی آرامش و آسایش را به مردم هدیه کنند.

رئیس عقیدتی – سیاسی نیروی انتظامی شرایط مرزی استان اردبیل را شرایط مطلوب همراه با حفظ آرامش و اطمینان کامل توصیف کرد و گفت: استان اردبیل در تراز ملی جزو استان‌های امن و کم حاشیه کشور است و مرزهای آن نیز از آرامش و امنیت کامل برخوردار هستند.

ادیانی صلابت نیروهای مسلح را با تکیه بر دو عنصر ولایت پذیری و مردم داری یادآور شد و بیان کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا در کنار مردم تعطیلات نوروزی همراه با آرامش و پرنشاطی را برای مردم به ارمغان آورد.

وی همچنین در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس با تمام نیروهای خدوم خود در تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل است تا زمینه انجام سفرهای ایمن و در عین حال امنیت و آرامش مردم را در مناطق شهری و روستایی برقرار کند.

رئیس عقیدتی – سیاسی نیروی انتظامی ادامه داد: عزم و همت نیروی انتظامی بر این است تا با تولید و تأمین امنیت رضایتمندی مردم را جلب کند که با استقرار یگان‌های مختلف در مناطق شهری و مرزی تلاش بر همراهی بیشتر با مردم در برقراری نظم و انضباط در همه حوزه هاست.

ادیانی تصریح کرد: قرارگاه نوروزی پلیس همچون سایر استان‌ها در استان اردبیل نیز با محوریت تأمین امنیت و انضباط اجتماعی راه اندازی شده و سعی بر این است تا در بخش‌های پلیس راه، پلیس امنیت، معاونت پیشگیری و اجتماعی و سایر حوزه‌ها نوروز همراه با نشاط و سرزندگی را برای هموطنان به ارمغان آورد.

منبع : مهر