مسیر ثروت را شخم زده و به گنج رسیدم

مسیر ثروت را شخم زده و به گنج رسیدم

راه درست آن است که شما اختیار پولتان را خودتان بدست بگیرید و یاد بگیرید که چطور میتوان بازار جهانی را تحلیل کرد. من با تحلیل بازار جهانی عرصه تجارت را برگزیدم و ثروتمند شدم.

سیر تازه پاک شده

یکی از مهم ترین خواص و فوایدی که چنین سیر تازه پاک شده دارد و همه افراد با آن آشنایی دارند خواص ضد باکتریایی و میکروبی می باشد بیشتر افراد به صورت ناشتا از سیر استفاده کرده.

عده ای نیز به همراه غذای خود سیر تازه خام را مصرف می کنند تا مکروبهایی که در دستگاه گوارش آنان وجود دارد از بین رفته و مشکلات معده آنان را برطرف کند‌.

لازم به ذکر است مصرف سیر تازه به صورت خام خواص بی نظیری دارد و همین خواص است که باعث شده است پزشکان به خوردن یک حبه سیر در طول روز تأکید کنند.

سیر ترشی ۷ ساله

کیفیت سیر ترشی ۷ ساله یکی از نکات قابل توجه است که کیفیت بر اساس عوامل گوناگونی مشخص می ‌شود که یکی از اصلی ترین آن ها مدت زمان ماندگاری آن می باشد از طرفی نیز توجه به رنگ، عطر و طعم آن نیز اهمیت دارد.

همان گونه که می دانید سیر ترشی در دو نمونه خانگی و صنعتی در بازار مشاهده می گردد و افراد می توانند متناسب با سلیقه و نیاز خود آن را خریداری کنند بنابراین طبیعی است که قیمت این محصولات نیز با هم متفاوت باشد.

سیر ترشی در دو نمونه بسته بندی شده و فله ای عرضه می گردد که معمولا نمونه بسته بندی شده آن از قیمت بالا تری برخوردار است.

اما سیر ترشی خانگی به دلیل عدم وجود مواد نگهدارنده از طرفداران بیشتری برخوردار است و معمولا خانواده ها آن را به محصولات صنعتی ترجیح می دهند.

سیر خشک در بازار تهران

همان طور که می‌ دانید کشاورزان برای تولید سیر خشک در بازار تهران می بایست هزینه هایی را متقبل شوند از جمله هزینه استفاده از کود های شیمیایی و سموم مختلف، هزینه رفت و آمد، هزینه آبیاری و غیره که متناسب با نرخ تورم می توانند کم یا زیاد شوند.

رنگ و اندازه سیر های خشک از دیگر عوامل موثر و تعیین کننده قیمت این محصول کاربردی به شمار می ‌رود و به طور کلی می ‌توان گفت به میزانی که سیر ها از ابعاد بزرگتری برخوردار باشند قیمت بالا تری نیز دارند.

در صورتی که تمایل دارید سیر خشک را با قیمت ارزان تهیه کنید بهتر است در فصل برداشت این محصول اقدام نمایید زیرا به علت فراوانی آن در بازار ها با قیمت های کمتری مواجه خواهید شد.

کسانی که قصد دارند سیر خشک را در حجم زیاد برای آشپزخانه خود تهیه کنند بهتر است نسبت به خرید عمده اقدام نمایند زیرا تهیه سیر در حجم زیاد و به صورت عمده سبب صرفه جویی در هزینه های شخص خریدار خواهد شد.