مقابل استقلال به دنبال پیروزی‌ هستیم

مقابل استقلال به دنبال پیروزی‌ هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز عصر امروز جمعه در نشست خبری قبل بازی مقابل استقلال خوزستان، افزود: ما در بازی‌های قبلی به ارتقای کیفیت فوتبال‌مان نیاز داشتیم و بازی به بازی پیشرفت کرده و فوتبال بهتری به نمایش می‌گذاریم.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور با بیان این‌که کسب سه امتیاز مقابل مس رفسنجان برای‌مان مهم بود، عنوان داشت: خوشبختانه مقابل مس به برتری دست یافتیم و آماده بازی با استقلال خوزستان هستیم و امیدوارم فردا نیز پیشرفت‌مان را نشان داده و با برد از زمین مسابقه خارج شویم و بتوانیم بردهای متوالی را آغاز کنیم.

خمز در رابطه با میزان شناختش از استقلال خوزستان، یادآور شد: نمی‌دانم وضعیت آب و هوایی اهواز چگونه است، احتمالاً بازی مقابل استقلال شبیه دیدار با مس رفسنجان خواهد بود.

وی با اشاره به سیستم بازی تیم استقلال خوزستان اذعان داشت: تیم استقلال و تیم مس به یک شکل بازی کرده و برخی اوقات با پنج دفاع کار می‌کنند. بازی کردن مقابل تیم‌هایی که به خوبی دفاع می‌کنند، سخت است و باید با حوصله، دنبال پیدا کردن روزنه در خط دفاعی حریف باشیم.

خمز با بیان اینکه امیدوارم کیفیت چمن ورزشگاه تیم میزبان مناسب باشد اظهار کرد: کیفیت چمن تأثیر بسزایی در ارائه بازی فوتبال دارد.

سرمربی تراکتور در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش بیان داشت: محمد نادری تنها غایب ما برای دیدار با استقلال خوزستان است.

گفتنی است، دیدار عقب افتاده تیم‌های استقلال خوزستان و تراکتور از هفته سوم لیگ برتر فردا شنبه یازدهم شهریور از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.