مقایسه صرافی bingx بینگ ایکس و کوینکس و بایننس

مقایسه صرافی bingx بینگ ایکس و کوینکس و بایننس

آموزش فیوچرز در صرافی BingX بینگ ایکس را باید دید چرا که تریدرها و سرمایه گذاران دنیای ارزهای دیجیتال، همیشه به دنبال یک پلتفرم خوب هستند تا بتواند نیازهای آنها را به طور حداکثر پوشش دهد. صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار زیادی در دنیا وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. هر کدام دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی هستند که عده‌‌ای ترجیح می‌دهند حساب کاربری خود را در آنجا افتتاح کنند.

در بین صرافی‌های معروف دنیا، نام ۳ صرافی بیشتر از بقیه می‌درخشد. صرافی بایننس و کوینکس و صرافی بینگ ایکس که هر کدام توانسته‌اند خدمات بسیار ارزنده‌ای به کاربران خود بدهند. کمتر کسی در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد که نام این ۳ صرافی را نشنیده باشد.

در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، درست در زمانی که بیت کوین در حال رشد چشمگیر قیمت بود، اکثر تریدرها در کوینکس و بایننس خرید و فروش انجام می‌دادند. کم کم صرافی بینگ ایکس نیز به این جمع اضافه شد. کاربران ایرانی بسیار زیادی در هر ۳ صرافی مشغول ترید شدند و تا به امروز رقابت بین این ۳ صرافی همچنان وجود دارد.

ما قصد داریم تا به مقایسه خدمات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های این صرافی‌ها بپردازیم. همچنین در آخر، به بیان این مطلب می‌پردازیم که احراز هویت در این سه صرافی چگونه است و چرا بینگ ایکس توانسته است لقب بهترین را در میان آنها کسب کند.

شما در این مقاله مطالب زیر را فرا خواهید گرفت:

۱.     خدمات صرافی بایننس

۲.     خدمات صرافی بینگ ایکس

۳.     خدمات صرافی کوینکس

۴.     احراز هویت در بایننس و کوینکس و بینگ ایکس

۵.     موضع گیری کوینکس و بایننس و بینگ ایکس در مقابل کاربران ایرانی

۶.     شناخت بهترین صرافی بین کوینکس، بایننس و بینگ ایکس

مقایسه خدمات کوینکس، بایننس و بینگ ایکس

 آموزش معامله فیوچرز در بینگ ایکس

برای داشتن یک قیاس بسیار دقیق و واضح، بهتر است خدمات هر سه صرافی بیان شود تا در نهایت بتوان یک مقایسه درست و صحیح از این موضوع بدست آورد. در زیر، برخی از مطرح ترین خدمات صرافی کوینکس، بایننس و بینگ ایکس، ذکر شده است.

·        خدمات صرافی بایننس:

۱.  خرید و فروش ارزهای دیجیتال: در صرافی بایننس از ۳ طریق می‌توان این کار را انجام داد. روش اول P2P یا خرید و فروش مستقیم است که کاربران به طور مستقیم با هم در ارتباط بوده و این کار را انجام می‌دهند. روش دوم خرید و فروش با کارت بانکی است که بایننس با شرکت SIMPLEX در ارتباط بوده و امکان خرید و فروش ارزهای فیات را از این طریق فراهم کرده است. روش سوم از طریق سیستم SEPA  یا انتقال الکترونیکی است. دلار آمریکا در این روش پشتیبانی نمی‌شود اما دلار کانادا و استرالیا امکان پشتیبانی دارد.  کارمزد در این روش صفر است.

۲.  معاملات بایننس: این صرافی از دو نوع معامله پشتیبانی می‌کند. معاملات اسپات یا لحظه‌ای و معاملات مارجین و فیوچرز

۳.  Saving: در این صرافی می‌توان به دو روش locked و flexible دارایی خود را نگهداری و از ان کسب سود کرد.

۴.  Binance earn: در این سرویس می‌توان به روش‌های مختلف ارزهای دیجیتال خود را پس انداز کرد که بسیار پیشرفته تر از روش saving است.

۵.  Staking:  تریدرهای صرافی بایننس با روش استکینگ می‌توانند به یکی از نودهای شبکه ارزهای دیجیتال مبتنی بر اثبات سهام تبدیل شوند و سود کسب کنند

·        خدمات کوینکس:

۱.  استخر استخراج viaBTC:  کاربران در کوینکس با یک استخر استخراج ارز مواجه هستند و می‌توانند از آن استفاده کنند. در بسیاری از صرافی‌ها، این امکان وجود ندارد.

۲.  Api حرفه‌ای: این قابلیت و ویژگی جزئی از خدمات صرافی کوینکس است که در دیگر صرافی‌ها وجود ندارد. اگر هم باشد به حد کوینکس، حرفه‌ای نیست. از api می‌توان جهت استفاده از اتصال ربات تریدینگ و همچنین برای نمایش قیمت ارزها در وبلاگ و صرافی‌های شخصی استفاده کرد. کاربردهای api بسیار زیاد است و اینها تنها گوشه‌ای از آنها بود.

۳.  توکن مخصوص کوینکس: تریدرهای این صرافی می‌توانند توکت BNB را بدست آورده و از خدمات آن بهره‌ند شوند. این ارز دیجیتال که در ابتدا به شکل یک ایردراپ بود، به ۳ طریق امکان بدست آوردن دارد. از طریق روش STACKING، روش دعوت از دوستان و ترید کردن. بینگ ایکس: کپی ترید و ربات و معاملات اسپات و فیورز

·        خدمات صرافی بینگ ایکس:

خدمات صرافی بینگ ایکس در مقابل دو صرافی ذکر شده، بسیار بیشتر است. البته در برخی از موارد که زیاد هم نیست، صرافی بایننس و کوینکس، خدمات منحصر بفردی ارائه می‌کند. اما به هر حال طبق آمار جهانی، کاربران صرافی بینگ ایکس صرفا به خاطر خدمات خیلی خوب این صرافی جذب آن شده‌اند. در اینجا فقط به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

۱.  پشتیبانی از معاملات اسپات، فیوچرز و مارجین و همچنین معاملات دمو که یک شبیه ساز کاملا نزدیک به معاملات واقعی است. جواب سوالات فیوچرز بینگ ایکس bingx را هم می توانید براحتی پیدا کنید.

۲.     استفاده از پول مجازی VST در معاملات مجازی دمو

۳.     امکان اتصال به تریدینگ ویو

۴.  کپی تریدینگ که منحصر بفردترین قابلیت این صرافی است و می‌توان با خیال راحت پوزیشن سایر تریدرهای موفق را در معاملات اجرا کرد.

۵.  ربات تخصصی گرید که در هیچ صرافی وجود ندارد. در سایر صرافی‌ها باید ربات جداگانه خریداری شود و در صورت پشتیبانی صرافی، از طریق API به صرافی متصل شود. اما در بینگ ایکس، ربات تخصصی و کاملا رایگان به نام GRID وجود دارد.

صرافی کوینکس، بایننس، bingx بینگ ایکس و احراز هویت برای کاربران ایرانی

تریدرهای ایرانی اکثرا در صرافی‌های خارجی معتبر حساب کاربری دارند. در سال ۲۰۱۸ و درست در زمانی که ارزش بیت کوین و سایر کوین‌ها در حال رشد بود، کاربران ایرانی در صرافی معروف بایننس مشغول ترید بودند. البته برخی نیز در کوینکس حساب کاربری داشتند. اما صرافی بایننس گوی سبقت را از سایر صرافی‌ها ربوده بود و کاربران ایرانی بسیار زیادی داشت. اما طبق قوانین تحریم‌های بین الملل علیه ایران، صرافی بایننس کاربران ایرانی را از ادامه فعالیت منع کرد.

بسیاری از کاربران توانستند با پاسپورت دیگر افراد از سایر کشورها و همچنین تغییر آدرس آی پی باز هم در بایننس مشغول ترید شوند. اما تعداد زیادی از این کاربران ریزش کردند. در همان سال ۲۰۱۸ صرافی بینگ ایکس تاسیس شد و چون احراز هویت در آن برای ایرانی‌ها اجباری نبود، توانست جای بایننس را در دل کاربران ایرانی بگیرد.

صرافی‌ها باید تابع قوانین مالی و بین المللی باشند. کاربران ایرانی هم جزء لیست تحریم‌ صرافی‌های ارز دیجیتال قرار گرفته و از هرگونه فعالیت در این صرافی‌ها منع شده‌اند. اما برخی از صرافی‌ها در این بین با کاربران ایرانی مشکلی نداشته و ایرانی‌ها می‌توانند در آنها فعالیت کنند.

احراز هویت در صرافی‌های خارجی، بحث بسیار مهمی است. صرافی بایننس احراز هویت را پیش از انجام معامله و در هنگام ثبت نام، به عنوان یکی از شرایط اصلی افتتاح حساب کاربری قرار داده است. در واقع احراز هویت در بایننس کاملا اجباریست. کاربران ایرانی هم نمی‌توانند این احراز هویت را انجام دهند. زیرا تحریم هستند.

در صرافی کوینکس، احراز هویت اجباری نیست و کاربران ایرانی با خیال راحت می‌توانند در این صرافی ترید کنند. اما نکته حائز اهمیت در مورد صرافی کوینکس این است که این صرافی یا هر صرافی دیگری که احراز هویت در آن اجباری نیست، الزاما به ایرانی‌ها اجازه داشتن حساب، نمی‌دهد. برخی از صرافی‌ها احراز هویت اجباری ندارند اما طبق قوانین بین المللی تحریم، کاربران ایرانی را تحریم کرده و از فعالیت آنها در صرافی، جلوگیری می‌کنند. صرافی کوینکس هم از این دست از صرافی‌هاست.

موضع صرافی بینگ ایکس با سایر صرافی‌ها متفاوت است. با اینکه احترام و تبعیت از قوانین بین المللی تحریم‌ها واجب و الزامی است، اما صرافی بینگ ایکس کاربران ایرانی را تحریم نکرده است. در این صرافی احراز هویت اصلا اجباری نیست و تا سقف مشخص شده از سوی صرافی، می‌توان به معامله و خرید و فروش پرداخت. البته در شرایط خاصی باید احراز هویت انجام شود. مثلا برای خرید با ریال یا واریز و برداشت بیش از سقف مشخص شده، نیاز به احراز هویت دارد.

صرافی بینگ ایکس کاربران ایرانی را تحریم نکرده است اما جالب اینجاست که سایت این صرافی از سوی ایران فیلتر شده است. برای ورود به این سایت باید از فیلتر شکن استفاده شود و یا کاربران باید وارد آدرس bingx.pro شوند.

چرا صرافی بینگ ایکس بهتر از بایننس و کوینکس است؟

 مقایسه صرافی بینگ ایکس و کوینکس

تا به اینجا صرافی بینگ ایکس، بایننس و کوینکس در مهم‌ترین خدمات و ویژگی‌هایی که دارند، با یکدیگر مقایسه شدند. اما اکنون وقت آن رسیده است که ببینیم از میان این ۳ صرافی، کدام یک را می‌توان به عنوان بهترین صرافی انتخاب کرد.

شاید پاسخ قاطعانه و مشخص کردن یک صرافی بخصوص در این زمینه، کمی غیر حرفه‌ای به نظر برسد. زیرا با وجود خدمات بسیار خوب صرافی bingx، صرافی کوینکس و بایننس هم ویژگی‌های بسیار بی نظیری دارند که نباید از دیده پنهان بمانند. اما به ناچار باید صرافی را معرفی کرد که تمام تلاش خود را در حفظ سرمایه کاربران خود به کار گرفته است.

صرافی بایننس از صرافی‌های بسیار معروف است که با وجود تحریم‌های بین المللی علیه ایرانیان، هنوز هم عده‌ای به شکل پنهانی و با مدارک و هویت جعلی و کاملا با مسئولیت خود در آن فعال هستند. صرافی کوینکس هم همینطور است و کاربران ایرانی آن، زیاد هستند. اگرچه فعالیت در این دو صرافی خطرناک است و احتمال بلوکه شدن سرمایه وجود دارد، اما همچنان کاربران ایرانی زیادی دارد. ما هم به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم که در این دو صرافی، فعالیت کنید. اما صرافی bingx تا به امروز هیچ مشکلی با کاربران ایرانی نداشته و همه می‌توانند در آن مشغول باشند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت و بهتر بودن این صرافی، دقیقا همین موضوع است.

سیستم کپی ترید، ربات گرید و امکان معاملات فارکس هم از دیگر دلایل بهتر بودن و محبوبیت bingx هستند. اموزش فیوچرز صرافی بینگ ایکس با گوشی و اپلیکیشن را هم حتما ببینید و از خدمات منحصر به فرد آن استفاده کنید.

و کلام آخر

مقایسه این ۳ صرافی نشان می‌هد که هر سه از بهترین صرافی‌های دنیا هستند و کاربران زیادی دارند. شما حق انتخاب دارید و می‌توانید با توجه به آنچه گفته شد، یکی را انتخاب کنید، با توجه به این که بایننس، ایرانیان را تحریم کرده اما صرافی بینگ ایکس bingx با رتبه بالاتری نسبت به کوینکس قرار گرفته و خدمات بیشتری ارایه می کند و شما با ثبت نام در آن می توانید هم از خدمات یک صرافی بهره مند شوید و هم یک بروکر فارکس.