ملت‌های آزاده دنیا موظف به پشتیبانی از مردم غزه هستند

ملت‌های آزاده دنیا موظف به پشتیبانی از مردم غزه هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام پیرحسین کولیوند آمده است: امسال روز جهانی قدس با عطر دلنشین خاک مقدس غزه آمیخته است. خاکی که نه تنها زیر پوتین نظامیان صهیونیست ذره‌ای از قداست آن کاسته نشده بلکه رایحه غیرت، شجاعت و مقاومت غیور مردان و شیر زنان اهل غزه را در تمام دنیا منتشر کرده است.

امروز صدای غزه دیگر صدای مظلومیت نیست؛ صدایی است که پژواک ایستادگی و پیروزی و خجل کردن دشمن غاصب از آن به گوش می‌رسد و در پاسخ به این آوای روحبخش، ملت‌های آزاده دنیا موظف به پشتیبانی از مردم قهرمان غزه هستند.

مردم ایران که با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی همواره در حمایت از مردم مقاوم غزه پیشتاز بوده‌اند، در محک‌های پس از طوفان الاقصی نیز پیش‌قدم و طلایه دار شدند و با مشارکت در کمک‌های مردمی جمعیت هلال‌احمر گوشه‌ای از هنر انسانیت خود را به نمایش گذاشتند که ان‌شاءالله تا پیروزی نهایی برادران و خواهران عزیزمان در غزه این کمک‌ها ادامه خواهد داشت؛ اما اکنون حضور همه ما در میعادگاه راهپیمایی روز جهانی قدس یعنی برداشتن گام‌های بلندتر و پیشروی در جهادی بشردوستانه که نتیجه آن افتخار شریک شدن با پیروزی مردم بزرگ غزه است.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان روزه‌دار، مردم نیک‌اندیش ایران عزیز را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کنم تا در کنار داوطلبان، امدادگران و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر روزی بزرگ را برای بشردوستی رقم بزنند.