منتظر اعلام فرد اقتصادی مهدی تاج هستیم

منتظر اعلام فرد اقتصادی مهدی تاج هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی با اشاره به مدت زمان قرارداد امیر قلعه نویی گفت: بحث قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال توسط رئیس و سیستم اداری فدراسیون انجام می‌شود. ما با هم همفکری می‌کنیم اما از لحاظ اساسنامه‌ای این‌گونه نیست که تمدید قرارداد نیاز به مصوبه هیأت رئیسه داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون درباره ادامه مشکلات مالی مجموعه و انتخاب عضو اقتصادی برای پیشبرد اهداف مالی مدنظر رئیس فدراسیون افزود: این موضوع تحت تأثیر مسائل داخل کشور است. ما به دلیل تحریم‌ها مشکلاتی داریم و فدراسیون نیز دچار این موضوع است، اما این بحث در حال مدیریت است و ان‌شاءالله رفع خواهد شد. البته هنوز تاج فردی را در هیأت رئیسه معرفی نکرده و ما منتظر این موضوع هستیم. همین الان کارتابل خود را بررسی کردم و هیچ ابلاغی در این خصوص برای هیچ فردی نیامده بود.

وی درباره تعیین تکلیف تیم فوتبال امید یادآور شد: هفته قبل هم گفتم تمام مقدمات و مسائل این موضوع نهایی شده، ما هفته قبل را اعلام کردیم که به تعطیلات خوردیم اما در کمتر از یک هفته آینده سرمربی تیم امید معرفی خواهد شد. تقریبا در این خصوص به جمع‌بندی رسیده‌ایم.

اصولی درباره عدم حضور تیم ملی ایران در تورنمنت کافا و لغو این اردو گفت: هنوز چیزی را در این باره به من اطلاع نداده‌اند. اگر تصمیم سرمربی روی این موضوع باشد که من فعلا اطلاعی از آن ندارم قطعا راهکارهایی را فدراسیون پیش بینی می‌کند تا حضوری قدرتمند در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم.