مورینیو: صدرنشین نشویم به پست کوسه‌های لیگ قهرمانان می‌خوریم

مورینیو: صدرنشین نشویم به پست کوسه‌های لیگ قهرمانان می‌خوریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم که شاگردانش فردا شب (پنجشنبه) در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا میزبان تیم سرووت سوئیس خواهند بود، به شاگردان خود درباره عواقب امتیاز از دست دادن در این بازی هشدار داد.

امسال آخرین فصلی است که لیگ قهرمانان اروپا به شیوه فعلی برگزار می‌شود و از فصل آینده دیگر تیم‌های سوم مرحله گروهی به پلی‌آف لیگ اروپا نخواهند رفت. آقای خاص هم نمی‌خواهد که مردانش جزو آن دسته از تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ اروپا باشند که برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها باید از سد حذف‌شدگان مرحله گروهی لیگ قهرمانان عبور کنند.

 

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رم که دومین جلسه از محرومیت چهار جلسه‌ای خود را سپری می‌کند و در بازی فردا شب نمی‌تواند روی نیمکت جالوروسی بنشیند، گفت: من به بازیکنان و دستیارانم اعتماد دارم. نبودن من روی نیمکت می‌تواند کمی تأثیرگذار باشد، اما من بیشتر از این نمی‌خواهم چیزی بگویم. بارها پیش آمده که من روی نیمکت نبودم، اما تیمم برده است. پس بود و نبود من روی نیمکت برای بازی امشب فرق چندانی نخواهد داشت.

مورینیو در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در این فصل ناکامی فصل گذشته در فینال لیگ اروپا را جبران خواهد کرد و قهرمان می‌شود، گفت: اولین هدف ما صعود از گروه است و بعد از آن صدرنشینی. فصل گذشته صدرنشین نشدن‌مان باعث شد دو بازی اضافه انجام دهیم آنهم برابر تیمی که در لیگ قهرمانان حضور داشته بود. پس باید امسال از گروه‌مان به‌عنوان تیم اول صعود کنیم. هنوز برای پیش‌بینی اینکه تا چه مرحله‌ای صعود خواهیم کرد، بسیار زود است. فقط می‌دانم که باید قدم به قدم پیش برویم. اگر بازی‌های لیگ قهرمانان را دیده باشید، حتماً تا الان حدس زده‌اید که این فصل قطعاً یک کوسه (اشاره به بزرگان حذف شده که در گروه‌شان در لیگ قهرمانان سوم شدند) به لیگ اروپا وارد خواهد شد. پس کار سخت است هرچند فصل گذشته هم سخت بود، اما باز هم ما به فینال رسیدیم. بگذارید ببینیم اول می‌توانیم به‌عنوان صدرنشین صعود کنیم بعد درباره مابقی چیزها صحبت خواهیم کرد.

تیم‌های رم و سرووت فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/