ناگلسمان: داور می‌توانست برای اینتر پنالتی بگیرد/ عملکردمان کامل بود

ناگلسمان: داور می‌توانست برای اینتر پنالتی بگیرد/ عملکردمان کامل بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان در پی برتری ۲ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل اینتر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و ثبت صد درصد رکورد پیروزی در این مرحله گفت: عملکردمان بسیار خوب و کامل بود. بازیکنانی که قبل از این دیدار زیاد بازی نکرده بودند، خیلی خوب عمل کردند. در نهایت ما یک تیم بسیار جوان در زمین با خرافنبرخ، استانیشیچ، پل وارنر و ماتیس تِل داشتیم. این یک بازی خوب از جانب تیم بود.

وی ضمن رضایت کامل از عملکرد تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: ما در مرحله گروهی بسیار خوب بازی کردیم اما اگر در مرحله حذفی خوب نتیجه نگیریم، این هیچ معنایی نخواهد داشت. باید بیشتر از سال گذشته در این مسابقات پیشروی کنیم (بایرن فصل گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شد) اما با روحیه فعلی در تیم مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.

 سرمربی بایرن مونیخ همچنین درباره صحنه‌ بحث‌برانگیزی که شوت بازیکن اینتر در محوطه جریمه بایرن مونیخ به دست سادیو مانه خورد اما داور پس از بررسی صحنه با فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) آن را پنالتی نگرفت، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم می‌شد آن صحنه را پنالتی گرفت اما داور که از قوانین آگاهی دارد، دو دقیقه و نیم صحنه مدنظر را تماشا کرد و تصمیمش را گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم