نخستین وب سایت اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه

نخستین وب سایت اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه

ویلارابط به انگلیسی : ( VillaRabet ) نخستین وب سایت اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه است که در ایران سال ۱۳۸۳ آغاز به فعالیت نمود. این وب سایت بعد از ۷سال فعالیت، اقدام به تاسیس شرکتی با نام ویلارابط پارسیان در شهر چالوس استان مازندران گرفت.
ویلا رابط تحولی در دهه ۸۰ خورشیدی با معرفی زمینه فعالیت خود با نوآوری های فراوان، نظرها را به سوی خود جلب نمود. رزرو و اجاره ویلا به صورت آنلاین در ایران اقدامی جدید بود که برای نخستین بار توسط ویلارابط این خدمات ارائه شد. ویلارابط توسط عمید دیلمی معزی جوان ۱۷ ساله ای که به تازگی تحصیلات دبیرستانش در رشته کامپیوتر به اتمام رسانده و برای ورود به دانشگاه آماده می شد راه اندازی گردید.
سایت ویلارابط در سال ۱۳۸۳ به واسطه کدهای اچ تی ام ال و تصاویر گرفته شده از ویلاها و اماکن استیجاری موقت به واسطه گوشی موبایل نوکیا ۶۶۳۰ اقدام به عکسبرداری جهت اجاره ویلا و اقامتگاه های منتخب نمود پس از استقبال مردم ایران ، ویلارابط با توسعه فعالیت ها و خدمات ارایه شده بخش گسترده ای از بازار رزرو را در اختیار گرفت و به موفقیت های چشمگیری دست یافت.
سختگیری در انتخاب اقامتگاه ها و ویلاهای اجاره شبانه ای که در ویلارابط آماده رزرو می شدند یکی از سیاست های ویلارابط بوده و می باشد. مدیر وب سایت دلیل این امر را حس راهبری یک صنعت بیان می کند، آن هم در زمانی که تجارت الکترونیک در ایران پایه گذاری نشده بود و سازمانی متولی ساماندهی به وب سایت ها در تجارت الکترونیک شکل داده نشده بود. ویلارابط به عنوان نخستین سایت اجاره ویلا و اقامتگاه وظیفه راهبردی ایجاد فضای مثبت را بر عهده داشت تا ذهنیت مناسبی در مخاطبان ایجاد نماید تا ضمن پذیرش عموم، حساسیت های آن دوران را مدیریت کرده و ضمن فرهنگ سازی به گسترش سایر کسب و کارها کمک و حمایت لازم را صورت دهد.

در ادامه توسعه خدمات، ویلارابط سرویس تورمجازی پانوراما را در سال ۱۳۸۷ راه اندازی نمود ، سرویسی بسیار جالب با هدف جلب نظر مخاطبان و رضایت مسافران در اجاره ویلا و اقامتگاهشان ، در این سرویس مشتریان قبل از اجاره و رزرو از تمام زوایا ملک مورد نظرشان را به صورت ۳۶۰ درجه مشاهده می نمودند و نهایت جزییات را در اختیار داشتند.از دیگر سرویس های این وب سایت می توان ارایه سرویس ویدیو سه بعدی ۳۶۰ درجه ، تیزرهای معرفی ویلاها و اقامتگاه نیز ذکر نمود.
هدف ویلارابط دسترسی آسان و کاهش هزینه های سفر و انتخاب آگاهانه و هوشمندانه مسافران بوده و است تا علاوه بر دریافت خدمات مناسب سفر، هزینه تمام شده کمتری را پرداخت نمایند. در ادامه سایت ویلاربط به عنوان یک سایت راهبر و الگو برای سایر کسب و کارها با حمایت های لازم به گسترش این کسب و کار اقدام نموده است و همچنان با ارایه راهکارهای خلاقانه پیشرو در عرصه خدمات اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه می باشد.

چه ویلایی برای اولین بار به صورت آنلاین در ایران اجاره شد ؟


نخستین ویلایی که برای اولین بار به صورت آنلاین در ایران اجاره شد یک ویلای سه خوابه با طراحی دوبلکس در شهر چالوس منطقه توریستی امامرود بود که توسط یک مهندس کامپیوتر برای مدت ۲ شب رزرو گردید ، این مهندس جوان نخستین مشتری ویلارابط و شخصی بود که در ایران یک ویلا را به صورت آنلاین اجاره نمود و خود را بخشی از تاریخ این کسب و کار جاودانه کرد.

خدماتی که در ویلارابط به شما ارایه می دهد


اجاره ویلا استخردار
اجاره ویلا ساحلی
اجاره ویلا جنگلی
اجاره کلبه چوبی
اجاره ویلاهای لوکس و خاص

ویلا رابط یک سایت اینترنتی رزرواسیون ویلا، سوئیت، هتل و کلبه‌های جنگلی است که بیش از ۱۷ سال در این حوزه به صورت اینترنتی سابقه فعالیت دارد. تلاش برای راحتی اسکان مسافر در با کیفیت‌ترین اقامتگاه‌ها و ارائه خدمات به منظور رزرو اینترنتی، بازدید و انتخاب مکان به صورت اینترنتی، ثبت‌نام اینترنتی، پرداخت اینترنتی و سایر خدمات از دغدغه‌های اصلی ویلا رابط بوده است. بنابراین آسایش مسافران برای انتخاب مکان مورد اقامت و خدمات مورد نیاز آن‌ها در اولویت اقدامات ویلا رابط قرار دارد که رضایت‌مندی مشتریان حکایت از موفقیت کارمندان ویلا رابط در این حوزه دارد. برای برخورداری از سفری بی‌دغدغه و سرشار از آرامش و امکانات مورد نیاز با مشاوران ما تماس بگیرید ( ۰۱۱۵۲۱۶۲۸۲۹ ) تا اقامتگاه مورد نیازتان را در اسرع وقت و در شهرهای مختلف در اختیار شما قرار دهند.