ندا شهسواری: حریفان سختی در مسابقات جهانی داریم اما آماده‌ایم

ندا شهسواری: حریفان سختی در مسابقات جهانی داریم اما آماده‌ایم

ندا شهسواری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیگیری اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان (کره جنوبی) گفت: آخرین اردوی تیم ملی در جریان است. خدا را شکر در چندماه اخیر هم در رقابت های لیگ داخلی و هم لیگ ترکیه شرکت داشتم و این موضوع کمک کرد تا در کنار حضور در اردوی تیم ملی به آمادگی بهتری دست پیدا کنم.

وی با یادآوری اینکه در روزهای پایانی اردو در کنار دیگر هم تیمی هایش نخواهد بود، خاطرنشان کرد: برای یک دوره دیدارهای باشگاهی باید به ترکیه بروم. بعد از بازگشت به ایران یک روز کنار تیم هستم سپس راهی محل برگزاری مسابقات در کره جنوبی می شویم.

ملی پوش تنیس روی میز بانوان در مورد قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان و هم گروه شدن تیم ملی بانوان با ژاپن، برزیل، لوکزامبورگ و آفریقای جنوبی خاطرنشان کرد: این رقابت ها در واقع فینال مسابقات جهانی است و به همین دلیل از بالاترین سطح ممکن برخودار است. ایران از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مجوز ورود به این رقابت ها را به دست آورد. همه تیم های حاضر در مسابقات جهانی قوی هستند اما گروهی که ایران در آن قرارگرفته از قوی ترین گروه هاست.

شهسواری تاکید کرد: همه حریفان مان در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی جزو برترین های جهانی هستند. یعنی ما از همان ابتدا و برای صعود از مرحله مقدماتی کار سختی داریم. البته من و هم تیمی هایم در تیم ملی آمادگی خیلی خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و نتایج خوبی هم بگیریم.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مورد رقابت های زون آسیا که بعد از مسابقات قهرمانی جهان و به منظور توزیع سهمیه های المپیک در منطقه آسیای میانه برگزار می شود و اینکه «در صورت اعزام چه پیش بینی از عملکرد خود دارد»، گفت: قرار است دو نفر به این رقابت ها اعزام شوند اما هنوز نفرات اعزامی انتخاب نشده اند.

شهسواری که پیش از این از حضور در همین رقابت های آسیای میانه صاحب سهمیه المپیک شد، گفت: من اصلا در جریان نیستم که ملاک فدارسیون برای اعزام چه چیزی است. البته همین مسابقات قهرمانی جهان یکی از معیارهای انتخاب نفرات اعزامی به کسب سهمیه است. قاعدتا هر بازیکنی بهترین عملکرد را داشته باشد اعزام می شود. امیدوارم یکی از نفرات اعزامی باشم و بیشتر از آن امیدوارم در صورت اعزام بتوانم دوباره کسب سهمیه کنم.