نظافت مشاعات و نظافت راه پله اصولی به چه صورت انجام می شود؟

نظافت مشاعات و نظافت راه پله اصولی به چه صورت انجام می شود؟

نظافت مشاعات همواره یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان خانه در آپارتمان‌های شهری است.مشاعات همان محیط‌ هایی هستند که افراد یک ساختمان به‌صورت مشترک از آن استفاده می‌کنند.مشاعات به‌دلیل رفت و آمد بیشتر، معمولا بسیار بیشتر از دیگر نقاط ساختمان دچار آلودگی‌های مختلف می‌شوند.در همین راستا و برای نظافت اصولی‌تر آن‌ها، می‌توانید از شرکت‌های خدماتی برای پاکسازی آن‌ها استفاده کنید.شرکت‌های خدماتی می‌توانند نظافت مشاعات و راه پله منتهی به آن‌ها را با برنامه‌ریزی دقیق و عمیق تمیز کنند.کادر مجرب و متخصص این شرکت‌ها، آموزش‌های لازم را برای این منظور دیده‌اند و متفاوت از پاکسازی منازل عمل می‌کنند.این افراد تلاش می‌کنند که نظافت در سطحی وسیع و تاثیرگذار انجام شده و حداقل تا مدت زمان مشخصی نیازی به تمیزکاری وجود نداشته باشد.

چرا نظافت مشاعات اهمیت بسیار زیادی دارد؟

نظافت مشاعات از آنجا اهمیت پیدا می‌کند که به‌طور اختصاصی مربوط به هیچکدام از واحدهای آپارتمانی نمی‌شود، اما افراد به صورت مشترک از آن استفاده می‌کنند. نظافت مشاعات بیشتر مربوط به مدیریت و هیئت مدیره‌ی یک ساختمان است.افراد حاضر در ساختمان می‌توانند با یک مشاوره، بهترین شیوه را برای نظافت و پاکسازی موطه ساختمان اتخاذ کنند.آلودگی‌های مختلفی در فصول مختلف سال برای محدوده‌ی عبور و مرور ساکنین ساختمان ایجاد می‌شود.
این آلودگی‌ها می‌توانند براثر شرایط آب و هوایی یا اتفاقات مختلفی که هنگام عبور رخ می‌دهد، اتفاق بیفتد.مشاعات شرایط متفاوت‌تری نسبت به داخل ساختمان دارد و بنابراین توجه به پاکیزگی آن، وظیفه‌ی هرکدام از واحدها است.چنین امری می‌تواند برای واحدهای ساختمانی یک چالش بزرگ باشد.
اما کمک گرفتن از شرکت‌های نظافت مشاعات، بهترین راهکاری است که برای این منظور می‌توان تدارک دید.شرکت نظافت مشاعات کیان پاک چنین خدماتی را برای آپارتمان‌های سرتاسر شهر در نظر گرفته است.تفاوتی نمی‌کند که در کجا و چه منطقه‌ای زندگی می‌کنید.تنها کافی است که با مشاورین کیان پاک تماس حاصل کرده و خدمات لازم را برای واحد آپارتمانی یا ساختمان شخصی خود دریافت کنید.

تاثیر نظافت مشاعات روی سلامتی

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، مشاعات از محل‌های پر رفت و آمد در هر ساختمانی است.آنطور که به پاکیزگی منزل اهمیت داده می‌شود و بهداشت آن برای اعضای خانواده اهمیت دارد، برای مشاعات معمولا این چنین نیست. همین امر سبب نمی‌شود که معمولا نسبت به پاکیزگی چنین محیط‌ هایی تعلل صورت گیرد.
بنابراین آلودگی‌های موثر بر سلامتی انسان، در این مناطق بسیار بیشتر رخ داده و سبب اتفاقات خطرناکی خواهد شد.در همین راستا مدیریت ساختمان باید به این موارد فکر کرده و در صورت نیاز، از ساکنین ساختمان نیز کمک بگیرد.کمک گرفتن از ساکنین برای تمیزکاری و پاکیزگی محیطی که متعلق به همه است، کار آسانی نیست.

دلیل این امر هم مشغله‌ی بسیار زیاد افراد و عدم توجهی است که به پاکسازی چنین مناطقی می‌شود.بنابراین رفتن سراغ راهکارهای به مراتب ساده‌تر و کم‌ هزینه‌تر می‌تواند برای مدیران ساختمانی بهتر باشد. هرکدام از واحدهای ساختمانی یقینا به موضوع بهداشت و سلامت اعضای خانواده خود اهمیت می‌دهند.
به‌همین دلیل مدیریت آپارتمان می‌تواند از یک شرکت نظافتی کمک گرفته و برای پاکسازی مشاعات از خدمات آن‌ها استفاده کند. هزینه‌ی این کار نیز توسط کلیه ساکنین تامین خواهد شد و بنابراین با پخش این هزینه‌ها، همه‌ی ساکنین راضی خواهند بود.

پاکسازی دوره‌ی مشاعات ساختمان

عبور و مرور در یک آپارتمان همواره و در هر فصلی از سال برقرار است. شرایط آب و هوایی می‌تواند تاثیر زیادی روی آلودگی این محیط‌ها داشته باشد. چرا که افراد ساختمان از بیرون وارد این محیط‌ ها شده و کثیفی‌ها و آلودگی‌ها ناچارا به داخل مشاعات نیز راه پیدا می‌کند. بدین ترتیب نظافت و پاکیزگی آن حتی بعد از یک تمیزکاری حسابی هم ممکن است به خطر بیفتد.
حال شما فکر می‌کنید برای حل چنین معضلی چه می‌توان کرد؟
آیا ساکنین ساختمان می‌توانند هربار نسبت به پاکسازی این محیط‌ها اقدام کنند؟
مشغله کاری چنین اجازه‌ای را به افراد ساختمان خواهد داد؟
جواب تمام این پرسش‌ها یقینا خیر است و باید شیوه‌ی دیگری برای این منظور اتخاذ شود. خوشبختانه شرکت‌های خدماتی و نظافتی، شیوه‌ای را برای این منظور اتخاذ کرده‌اند. این شرکت‌ها می‌توانند نظافت مشاعات و نظافت راه پله را به‌صورت دوره‌ای برای ساختمان‌ها در نظر بگیرند.
این روند بدین صورت است که هیئت مدیره‌ی آپارتمان یک قرارداد همکاری با شرکت مربوطه به امضا می‌رساند. این شرکت نظافتی هم موظف خواهد بود که طی مدت زمان دوره‌ای به توافق رسیده، در ساختمان حاضر شده و نظافت مشاعات را تکرار کند.این هماهنگی سبب می‌شود که شما هربار به‌دنبال شرکتی برای نظافت نگردید.و در عین حال هم بدون فراموشی و از دست دادن زمان مناسب نظافت، همواره یک محیط پاک را برای نقاط مختلف آپارتمان و ساختمان خود فراهم آورید.

شرکت‌ها چگونه به نظافت دوره‌ای مشاعات و راه پله‌ها می‌پردازند؟

زمانیکه به بازه زمانی پاکسازی چه به‌صورت هفتگی و چه به‌ صورت ماهیانه می‌رسیم، شرکت نظافتی مربوطه با هیئت مدیره تماس حاصل خواهد کرد. هماهنگی لازم برای حضور انجام شده و این شرکت‌ها کار خودشان را در کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت انجام خواهند داد. شرکت خدماتی کیان پاک چنین خدماتی را با علم روز دنیا و استفاده از مواد باکیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
در این شرکت مواد شونده مخصوص نظافت مشاعات و راه پله‌ها تدارک دیده شده است. این مواد پاکیزگی عمیق و اساسی را برای کلیه سطوح مشاعات به‌همراه خواهد داشت. علاوه بر اینکه مواد شوینده از بهترین‌ها است، نظافتچی که عملیات پاکسازی را انجام می‌دهند نیز آموزش دیده و در کار خود مجرب هستند.
در چنین شرایطی هر آپارتمانی با اطمینان خاطر و بدون نگرانی، از نظافت محیط مشاعات اطمینان حاصل خواهد کرد.مشتری در زمان‌های دلخواه می‌تواند روی کار نظارت داشته و نکات لازم را متذکر شود.حتی در صورت نیاز، امکان تغییر دوره‌های پاکسازی وجود خواهد داشت و هماهنگی لازم برای رضایت مشتری انجام خواهد شد.

نظافت مشاعات شامل چه محیط‌هایی است؟

اگر تاکنون برای اولین بار است که لغت «مشاعات» را می‌شنوید، شاید برای‌تان جالب باشد که شامل چه مکان‌هایی است.مشاعات به محیط‌هایی گفته می‌شود که وظیفه‌ی اتصال چند مکان به همدیگر را دارد.مشاعات معمولا در آپارتمان‌ها یا مراکزی وجود دارد که محلی برای عبور و مرور و ایجاد اتصال بین هرکدام از آن‌ها است.راه پله‌ها یکی از مهمترین مشاعات راه پله‌ها است که شرکت‌های خدماتی به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی وظیفه‌ی پاکسازی آن را برعهده دارند.

نظافت راه پله‌ها

راه پله‌ها از مهم‌ترین محیط‌ها برای عبور و مرور در ساختمان‌های تجاری یا آپارتمانی هستند.برای نظافت راه پله شیوه‌هایی وجود دارد که منجر به پاکیزگی کامل آن می‌شود.راه پله سطح ناهمواری است که شرکت‌ها برای پاکیزگی سریع‌تر آن از روش‌های حرفه‌ای استفاده می‌کنند.مواد شوینده باید قدرت لازم برای لایروبی و نفوذ به عمق راه پله‌ها را داشته باشد.مواد شوینده‌ی راه پله‌ها کاملا متفاوت از سطوح صاف و همچنین سطوح داخل خانه است.قرارگیری جرم سخت روی این سطح و آلودگی در سطح گسترده، سبب می‌شود که پاکیزگی و نظافت آن کاملا متفاوت باشد.شرکت نظافت راه پله نیز با دانشی کامل و استفاده از پرسنل مجرب، نظافت این محیط‌ها را برعهده می‌گیرد.در آپارتمان‌هایی که آسانسور برای حمل و نقل اعضای ساختمان وجود ندارد، نظافت راه پله‌ها اهمیت دوچندان پیدا خواهد کرد.

نظافت دیوار و نرده‌ها

زیبایی داخلی یک آپارتمان که مخصوصا در شرکت‌های تجاری بیشتر به چشم می‌خورد، از اهمیت زیادی برخوردار است.دیوارها و آراستگی که در کنار نرده‌ها می‌توانند داشته باشند، فارغ از مسئله‌ی پاکیزگی، نشانه‌ی زیبایی و شان افرادی است که در آن‌جا حضور دارند.به‌همین ترتیب شرکت نظافت مشاعات با وسواس نسبت به پاکیزنگی هرچه بهتر دیوارها و نرده‌ها اقدام خواهد کرد.مواد شوینده برای چنین محیط‌هایی نباید به سطوح نرد‌ها و دیوارها آسیب رسانده و باعث رنگ رفتگی آن شود.در صورتی که این کار توسط افراد ناآشنا صورت بگیرد، یقینا به بافت رنگ‌ها آسیب رسیده و دیوار زخم خواهد شد.برای جلوگیری از چنین مواردی، مراجعه و مشاوره با شرکت‌های نظافتی دارای مجوز همواره توصیه شده است.شرکت نظافتی کیان پاک، با استناد به شیوه‌های استاندارد و حرفه‌ای، پاکیزگی مشاعات را بدون آسیب رساندن به محیط انجام خواهد داد.

نظافت استخرها و لزوم استفاده از شیوه‌های حرفه‌ای

نظافت استخرها یکی از وظایف تعیین شده برای شرکت‌های خدماتی است.استخرها جزء مشاعاتی شناخته می‌شوند که نیاز به پاکیزگی فوری و در بازه‌های زمانی کوتاه دارد.استخرها توسط افراد زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرد و عدم پاکیزگی آن، موجب شیوع بیماری و عدم رعایت بهداشت محیط خواهد شد.پاکیزگی استخر کاری نیست که صاحبین این مراکز بتوانند از پس آن بربیایند.

پرسنل مجرب و ماهر شرکت، به‌طور کامل به دانش پاکیزگی استخر، سونا و جکوزی آشنا هستند و این کار را با روال استاندارد انجام می‌دهنداین کار نیز به‌صورت دوره‌ای انجام می‌شود، اما دوره‌های نظافت به مراتب بیشتر از پاکیزگی ساختمان‌های آپارتمانی است.رعایت نکات بهداشتی در پاکیزگی این محیط‌ها اهمیت بسیار بیشتری دارد.پرسنل شرکت کیان پاک از پوشش مناسب هنگام پاکیزگی این محیط‌ها استفاده می‌کنند.

نظافت مشاعات دیگر

پارکینگ، لابی، پشت بام و حیاط، از دیگر مشاعات مهمی هستند که می‌توانید نظافت آن‌ها را به یک شرکت نظافتی بسپارید.پارکینگ محیط عبور ماشین‌های مختلف در طول روز است و پاکیزگی آن می‌تواند باعث رضایت هرچه بیشتر ساکنین شود.لابی نیز به‌نوعی جلوه‌ی زیبنده‌ی یک آپارتمان است و مدیریت می‌تواند با پاکیزگی زودتر از موعد آن، جلوه‌ی خوبی را برای مهمانان و ساکنین فراهم کند.نظافت لابی نیز کار حساس و با جزئیاتی است و شرکت خدماتی کیان پاک با دقت و ظرافت خاصی پاکیزگی را انجام خواهد داد.حیاط معمولا در شرف شرایط آب و هوایی خاص قرار دارد و حفظ نظافت آن برای همه مهم است.در چنین شرایطی به‌جای صرف هزینه و وقت زیاد، می‌توانید از شرکت‌های خدماتی به‌صورت دوره‌ای کمک بگیرید.

لزوم استفاده از شرکت نظافت مشاعات و کاهش هزینه‌ها

یکی از دلایل مهمی که برای مراجعه به شرکت‌های نظافتی جهت پاکیزگی مشاعات وجود دارد، کم کردن هزینه‌ها است.همان‌طور که گفتیم، مشاعات وسعت زیادی از یک ساختمان را تشکیل می‌دهند و شامل موارد زیادی هستند که از پارکینگ و لابی تا راه پله‌های طولانی را شامل می‌شود.پاکیزگی این محیط‌ها با سطح آلودگی زیادی که معمولا دارا هستند، یقینا وقت‌گیر و پر هزینه خواهد بود.این در شرایطی است که شرکت‌های نظافت این کارها را با یک هزینه‌ی معقول و استفاده از کادر مجرب انجام می‌دهند.یک فرد ناشی را تصور کنید که اقدام به پاکیزگی این محیط‌ها می‌کند.این فرد به‌دلیل عدم آشنایی به اصول این کار، یک نظافت ناقص انجام خواهد داد و طی بازه زمانی کوتاهی، آلودگی دوباره همه جا را فرا خواهد گرفت.این موضوع منجر به بالا رفتن هزینه‌ها و اتلاف وقت ساکنین خواهد شد.اما شرکت‌های نظافتی چنین نیستند و استانداردهایی را رعایت می‌کنند که نظافت را در زمان سریع‌تر و تاثیرگذاری بیشتر در اختیار شما قرار می‌دهد.

کادر مجرب و حرفه‌ای برای نظاف مشاعات

شرکت‌های نظافتی برای استخدام افراد حرفه‌ای، از آزمون‌های سخت استفاده می‌کنند.شرکت نظافتی کیان پاک افرادی را استخدام می‌کند که سلیقه بالایی در پاکیزگی محیط دارند.این افراد در کنار کار باکیفیت خود، آداب معاشرت عالی و در شان شرکت را ارائه خواهند داد.

در چنین شرایطی رضایت مشتری جلب شده و در صورت عدم رضایت، همان خدمت به‌صورت رایگان و توسط فرد دیگری انجام خواهد شد.پرسنل مجرب این شرکت، از تخصص و مهارت لازم برخوردار است و آموزش‌های لازم که مختص شرکت کیان پاک است، در اختیار آنان قرار گرفته است.بنابراین کافی است که تنها یک‌بار از این خدمات بهره برده و کیفیت و نحوه‌ی رفتار را با شرکت‌های دیگر مقایسه کنید.همه‌ی خدمات این شرکت در امنیت کامل و زیر نظر شرکت انجام خواهد شد.بنابراین بدون نیاز به نگرانی می‌توانید نظافت مشاعات و راه پله‌های خود را به این افراد بسپارید و در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید.