نماینده رهبری در هلال احمر مردم را به شرکت در راهپیمایی دعوت کرد

نماینده رهبری در هلال احمر مردم را به شرکت در راهپیمایی دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی از عموم مردم شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و پنجمین سالروز پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی‌با مجاهدت‌های مردم نستوه ایران به رهبری حضرت امام‌خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریفمقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم بزرگوار و حق‌جوی ایران‌زمین و همه ملت‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب جهان تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی و معنوی است که آرمان‌های بلند ارزشی و اخلاقی را سرلوحه اهداف خود قرار داده است.

رویدادی الهی که در نتیجه تلاش، مجاهدت و جانفشانی مردمی متمدن، اصیل و با فرهنگ و دغدغه‌مند فضائل انسانی و به رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) متبلور گشت.

ایران اسلامی اکنون در سال‌های پس از پیروزی انقلاب نیز در پرتو مفاهیم تعالی بخش الهی و با درایت و هوشمندی مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسیر رشد، کمال و بالندگی خود را سپری می‌کند.

جمعیت هلال احمر نیز به عنوان یک نهاد مردمی و داوطلب محور، بعد از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و متعدد اثرات برجسته‌ای را از خود برجای گذاشته است و صحنه‌های ماندگاری از امدادگری را در تاریخ ثبت کرد.

اینجانب در پایان از آحاد جامعه بویژه خانواده بزرگ و ارجمند هلال احمر برای حضور پرشور و مؤثر در راهپیمایی بیست و دوم بهمن دعوت می‌کنم.

عبدالحسین معزی